Jump to content
  • Aby w pełni korzystać z forum musisz się zarejestrować i zsynchronizować konto z grą, więcej informacji znajdziesz tutaj.
    Jeżeli posiadasz problemy z synchronizacją napisz wątek w dziale Pomoc z synchronizacją konta.

Sign in to follow this  
KoDi.

ROZWIĄZANY Wniosek o odzyskanie hasła do konta: KoDi.

Recommended Posts

Login z serwera: KoDi.
Nick z serwera: KoDi.
Serial:29D1FD2DC66C6F4DB665341E999F69A3
E-Mail powiązany z kontem na serwerze: [email protected]
Powód utraty hasła: przerpaszam bardzo piszę to już 2. raz ale przedstawiałem to jak to było naprawdę czyli w Niedziele dnia 4.08.2019 od tego dnia nie mogę się zalogować pod swoim Hasłem... proszę was bardzo może zostało zmienione albo coś nie wiem nie znam się jak to działa ale od tego chyba jest administracja żeby sprawdzić czy jest to dobre hasło a nie olewanie takiego czegoś bo tak jak olejemy serwer cały to stracić można nie jednego gracza ale nawet ze sto są dziwne przypadki nawet jak ten i jak mi wiadomo to są 2 kliknięcia a nie setki ale jeżeli się nie chce to po co jest się rconem by robić takie rzeczy jak np. Zmienianie haseł dziekuje 

@Zebra rozpisaliśmy to trochę bardziej nie wiem czy teraz to jest lepszy powód czy jak bo dla mnie nie ma powodu utraty hasła można go tylko stracić a ja już straciłem hasło do konta steam i walczyłem o nie 3 lata ale to nie to samo proszę zobacz to jeszcze raz a nie olewajmy sprawę... A administracji powinno zależeć na Dobru graczy. Dziękuje i pozdrawiam 

Edited by SiwyDymTV

@ZbyK.gg Prosimy o pozytywne rozpatrzenie tego podania, gdyż chcemy zagrać sobie z kolegą, a multikonta są zakazane. Mówi o tym regulamin serwera. Tutaj mamy akurat przypadek, w którym nasz kolega KoDi_ wpisuje prawidłowe hasło, ale poprostu no nie wiemy dlaczego nie da się zalogować. Sugeruję, że konto zostało usunięte, ale nie wiem. Wszystko może na to wskazyać. ZbyK sprawdź to jeśli możesz, i jeśli będziesz miał czas.

W dniu 6.08.2019 o 10:44, KoDi. napisał: