Skocz do zawartości
  • Aby w pełni korzystać z forum musisz się zarejestrować i zsynchronizować konto z grą, więcej informacji znajdziesz tutaj.
    Jeżeli posiadasz problemy z synchronizacją napisz wątek w dziale Pomoc z synchronizacją konta.

Regulamin składania skarg


CampeQ.ogf
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

2T16v1a.png

Oficjalny regulamin odnośnie skarg składanych na funkcjonariuszy departamentu.


Gracz składający skargę, winien jest zachować wszelakie podstawy netykiety, ortografii.
Twórca wątku zobowiązany jest do uzupełnienia w pełni wzoru, tj. tytuł wątku, treść wątku.
Możliwość złożenia skargi ma liczna grupa osób, jednak jej przedstawicielem jest twórca wątku i tylko on ma prawo wypowiedzi, wyjątkiem jest, gdy rozpatrujący skargę wyda pozwolenie na wypowiedź osoby trzeciej.
Twórca wątku zobowiązany jest do czynnego udziału w skardze, w przypadku oczekiwania na autora powyżej 24 godzin skarga zostanie unieważniona.
Skargi należy pisać maksymalnie do 7 dni, od danej sytuacji, która miała miejsce.
Twórcy wątku zakazuje się wysyłania masowo wiadomości, tzw. spamu, wszelkie odpowiedzi, wyjaśnienia powinny zostać zawarte w jednym komentarzu.
Gracz, zatwierdzając wysłanie skargi oznajmia, iż zapoznał/a on/a się z zasadami odnośnie skarg oraz przedstawił/a on/a samą prawdę, naginanie jej oraz zmienianie wersji zdarzeń jest zabronione.
Twórca wątku zobowiązany jest do dokładnego opisania sytuacji, za którą tworzy skargę, oraz wszystkie istotne informacje z nią związaną.
Twórcy wątku zakazuje się odświeżania tematu, bądź upominania się o szybsze rozpatrzenie skargi.
Każda skarga powinna zostać poparta dowodami, które ewidentnie wskazują winę funkcjonariusza.
W pewnych sytuacjach, dowody, które ukazują tylko urywek akcji, moment w którym ujawniona jest "wina" funkcjonariusza wykluczając wcześniejsze poczynania twórcy wątku nie są brane pod uwagę. Z tego powodu nalegam na nagrywanie gry. Załączając do skargi filmik z całym przebiegiem zdarzeń znacznie ułatwi jej rozstrzygnięcie.


Złamanie jednej z powyższych zasad jest wystarczającą podstawą do zamknięcia skargi, bądź ukarania gracza w inny możliwy sposób.
O werdykcie skargi decyduje główny zarząd, nie ma miejsca na jakiekolwiek negocjacje. 
Zarząd zastrzega sobie prawo do edycji tego wątku w każdym momencie.


Wymagany tytuł wątku:
Skarga na <nick oskarżonego> - oskarżony przez <Twój nick>

Wymagana treść wątku: (przy czym usunąć pogrubienie uzupełniając rubryki)

    Nick funkcjonariusza:
    Data i godzina zdarzenia:
    Pełen opis sytuacji:
    Dowód, który to potwierdza całe zajście:

 


Ja, <twój nick> zapoznałem się z regulaminem odnośnie składania skargi, rozumiem go i w pełni akceptuje. 



 

Edytowane przez c0veR
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony zgadzasz się na naszą politykę prywatności: Polityka prywatności, i akceptujesz regulamin witryny Regulamin