Skocz do zawartości
  • Aby w pełni korzystać z forum musisz się zarejestrować i zsynchronizować konto z grą, więcej informacji znajdziesz tutaj.
    Jeżeli posiadasz problemy z synchronizacją napisz wątek w dziale Pomoc z synchronizacją konta.

Pożegnanie - CJ Namik


Namik209
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

[colorold=pink]Witam wszystkich i zarazem żegnam.[/colorold]
Piszę dzisiaj do Was informacje, o następującej treści - spadam z serwera 4Lifa. Powodów jest naprawdę sporo, chce jeszcze troche podciągnać oceny (kujon!) , pobyć troche z najbliższymi oraz przede wszystkim skończyć kariere na platformie MTA. Dodam również, że jest jeszcze jeden powód: Na razie na serwerze nic się nie dzieję, ZbyK ma urlop, NeX i XQwarda nie ma, a narazie sam Bolek musi Sobie dawać radę, co na szczęście mu wychodzi. Co do administracji, uważam, że administracja na tym serwerze jest jedną z lepszych administracji na platformie MTA, a że gram od 6 lat w MTA i od 6 lat grałem na różnych serwerach, mogę to śmiało powiedzieć.

Na serwerze przegrałem naprawdę sporo godzin, a dokładniej 960h , poznałem wiele wspaniałych osób, takich porządnych a nie żadnych podrabianych, z nie którymi będę miał jakiś tam kontakt, a osoby które chcą mieć ze mną kontakt zapraszam na mój profil, na którym to jest podane moje GG.

Te pożegnanie jest oficjalne - jeszcze do niedzieli będę grał na serwerze, jednakże potem odinstalowuje GTA i MTA, a jestem na tyle leniwy, że nie będę tego wszystkiego instalował ponownie dla jakiegoś tam głupiego powodu. Mam nadzieję, że przyjemnie Wam się ze mną grało, a jeśli nie i ktoś chce mnie hejtować, obrażać i tak dalej, niech piszę jasno w komentarzach, chętnie poczytam.

Na serwerze dorobiłem się paru aut, spełniłem prawie wszystkie marzenia związane z tym cudownym serwerem, więc jest dobrze. Aktualnie mam około 10 aut, z tego chyba 9 pojazdów jest pierwszych na serwie, więc Sobie je potrzymam, może kiedyś jak wpadnę i będę je miał, może mnie to przywoła :D