Skocz do zawartości
  • Aby w pełni korzystać z forum musisz się zarejestrować i zsynchronizować konto z grą, więcej informacji znajdziesz tutaj.
    Jeżeli posiadasz problemy z synchronizacją napisz wątek w dziale Pomoc z synchronizacją konta.

4Life News - Wywiad z Pracownikiem BartiCK


MateuszXQ
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • Moderator

iQXk3Eq.png

Witam, z tej strony Redaktor Specjalista @MateuszXQ z Redakcji 4Life News.
W dzisiejszym dniu chciałbym Was zaprosić na wywiad z Pracownikiem @BartiCK.

Miłego czytania!

sWSn7HH.png

IrAnbW6.jpg

sWSn7HH.png

Legenda:

M - MateuszXQ
B - BartiCK

sWSn7HH.png

M: Witam, z tej strony Redaktor Specjalista MateuszXQ z Redakcji 4Life News.
B: Witam, z tej strony Pracownik BartiCK z San Andreas Road Assistance.

M: Czy chciałbyś mi udzielić wywiadu?
B: Jasne, że tak!

M: Świetnie! Zatem zacznijmy. Opowiedz coś o sobie.
B: Na imię mam Bartłomiej oraz mam 18 lat. Jestem osobą bezkonfliktową, miłą, szczerą i otwartą na nowe znajomości. Uczęszczam do szkoły branżowej I stopnia na profil ,,Mechanik pojazdów samochodowych". Czy planuje zostać w tym zawodzie? Pewnie, że tak, wiąże z nim plany na przyszłość. Mam zamiar otworzyć swój własny warsztat i spełniać się w tym zawodzie. Interesuje mnie tuningowanie aut, nie tylko wizualnie, ale i mechanicznie. Moim marzeniem jest posiadanie Toyoty Supry, bądź Audi A4 B7. Są to dwa modele aut, które skradły moje serce. Jestem człowiekiem prostym i niewiele wymagam od życia, a jedynie oczekuje zrozumienia. Można rzec, że jestem pośredni między diabłem a aniołem, ponieważ lubię spokój i harmonię, a zarazem dymy i szum.

M: Chciałbyś nam opowiedzieć, jaką przyszłość wiążesz ze swoimi zainteresowaniami?
B: W motoryzacji chciałbym spędzić resztę życia, ponieważ kręcą mnie auta. Mam takie niespełnione marzenie, żeby w tym wszystkim zostać jeszcze piłkarzem, ale nie dałbym rady tego połączyć ze względu na kontuzje kostki, która dożywotnio wyklucza mnie z tego sportu. Co do warsztatu, który zamierzam otworzyć, będzie on obejmował wszelakie naprawy i przeglądy pojazdów samochodowych oraz ich tuningowanie. Niesamowicie kręci mnie podkręcanie osiągów samochodu. Być może kiedyś się spotkamy.

M: Rozumiem. Być może się spotkamy! Pogrywasz jeszcze w jakieś tytuły w wolnej chwili, poza MTA?
B: Kiedyś grałem w grę MMORPG Margonem, lecz przestałem ze względu na społeczność. MTA to taka odskocznia od prawdziwego życia, polecam gorąco, szczególnie dla fanów motoryzacji.

M: Teraz przejdźmy na platformę MTA. Pogrywasz jeszcze na jakiś serwerach w owej grze?
B: Wyłącznie na 4Life. Nie potrafiłbym grać na innym serwerze, ponieważ wiąże się to z utratą czasu na zarabianie na 4Life. Nie potrafię skupić się na dwóch rzeczach jednocześnie.

M: Opowiesz nam, jak rozpoczęła się Twoja rozgrywka na serwerze?
B: Moja rozgrywka na serwerze zaczęła się w wakacje 2018 roku. Wraz z kolegą szukaliśmy czegoś, co zajmie nasz wolny czas i tak trafiliśmy na 4Life. Był to serwer, który miał wszystko, czego potrzebowaliśmy, żeby dobrze nam się razem grało, niestety tylko ja przetrwałem, mój kolega wycofał się z gry po paru miesiącach. Na początku było ciężko, ale cieszyliśmy się z każdego osiągnięcia, z biegiem czasu przyzwyczaiłem się do tego serwera i szukałem ekipy do grania, zaraz po tym, jak mój kolega zawiesił działalność na owym serwerze. W międzyczasie miałem rok przerwy, ale zawsze gdzieś tam z tyłu głowy serwer tkwił w pamięci, po powrocie wziąłem się do pracy i odrabiałem straty, a zarazem zbierałem na wymarzony pojazd, jakim był Jester 2.0 FT. Po kilku miesiącach grania trafiłem na wspaniałą organizację Empire i dołączyłem do frakcji SARA, także nie zamierzam szybko kończyć rozgrywki na tym serwerze.

M: Świetnie! Opowiesz nam, co Cię najbardziej zachęciło do tego, aby rozpocząć rozgrywkę na serwerze 4Life?
B: Nuda do grania na serwerze zachęciła mnie nuda i chęć poznawania nowych rzeczy. Tak jak wcześniej wspomniałem, zaczynałem grę z kolegą i to on wyczytał, że ów serwer jest godny polecenia. Przypadł mi do gustu i tak o to jestem do dzisiaj!

M: Wyżej nam wspomniałeś, że na początku miałeś nieco ciężko. Jesteś nam w stanie określić jak długo oraz dlaczego?
B: Jasne, że jestem w stanie. Na początku jak każdy początkujący nie wiedziałem, czym są punkty premium i jakie korzyści mogą dawać, gdy zarabiałem na magazynie na swój pierwszy pojazd, jakim był Bobcat. W tamtym momencie Bobcat kosztował 5000PLN. Wydawało mi się, że trwa to całe wieki oraz że serwer za dużo wymaga od graczy. Na całe szczęście trafiłem na osobę, która wyjaśniła mi zasadę działania punktów premium, które kupiłem parę dni później, od tamtej pory było już tylko prościej.

M: Rozumiem. Ile wynosi Twój dotychczasowy majątek oraz ile przegrałeś na ten moment godzin na serwerze?
B: Mój majątek jest niewielki jak na czas przegrany na serwerze. Wynosi on 1200000PLN na 1550 godzin. Większość pieniędzy straciłem na projekty kilku jak nie kilkunastu aut. Domyślam się, że gdyby nie projekty to byłbym teraz multimilionerem, a tymczasem jedyne co posiadam to Elegy 2.0 PFT na nitrze i parę srebrników na koncie.

M: Nie żałujesz może przegranych swoich godzin na serwerze, na ten moment?
B: Myślę, że nie, ponieważ znaczna większość godzina była przegrana w czasie pandemii, gdzie i tak nie za wiele było do roboty.

M: Wiadomo nam, że znajdujesz się w organizacji Empire. Opowiesz naszym czytelnikom coś o niej?
B: Tuż po przerwie od gry dołączyłem do losowej organizacji, w której spełniałem wymagania, następnie przeniosłem się do organizacji, która powstała po buncie w tej poprzedniej. Nie będę wymieniał nazw tych organizacji, gdyż po prostu nie mam zamiaru ich reklamować. Nie wyszło nam po prostu i każdy poszedł w swoją stronę. Wtedy poznałem niejakiego @AdekUchiha* i to dzięki niemu dostałem się do organizacji Empire w styczniu tego roku. Po obecnym stażu w tej organizacji można się domyślić, że mi ona odpowiada. Panuje w niej przyjazna atmosfera i każdy traktuje się równo. Zarówno lider, jak i członkowie KSO (Komisja spraw organizacji) są bardzo w porządku ludźmi i dają szansę każdemu. Udało mi się dostać do zarządu tej organizacji, ponieważ zamierzam pomagać w jej rozwijaniu. Myślę, że znam wszystkie topowe organizacje i w żadnej nie widzę siebie tak jak w Empire. Polecam każdemu tę organizację i życzę jej jak najlepiej.

M: Poleciłbyś śmiało tę organizację naszym czytelnikom?
B: Pewnie, że tak. Wiadomo, że wiele osób chciałoby znaleźć się w topowych organizacjach, które posiadają dużą ilość super aut i znanych osób, chociażby z administracji, ale czy te organizacje mają taką atmosferę jak my? Posiadamy pojazdy o wysokich osiągach oraz dużą bazę, także zapraszam, bo miejsca jest bardzo dużo i na pewno wasze auto znajdzie dla siebie miejsce. Robimy dużo eventów organizacyjnych, ponieważ mamy kilku supportów w swoim składzie. Nagrody za eventy zwykle mają dużą wartość, aczkolwiek są też zgodne z regulaminem serwera. Staramy się trzymać zasad, ale też cenimy sobie luz, ponieważ nie chcemy na nikim wywierać presji, wszyscy to szanują, przez co my jako zarząd nie musimy się upominać o przestrzeganie regulaminu. Zapraszamy serdecznie! We are the Law!

M: Miło słyszeć! Znajdujesz się obecnie w jakimś biznesie serwerowym albo chciałbyś dołączyć do jakiegoś w najbliższym czasie?
B: Niestety nie. Jeśli miałbym dołączyć do jakiegoś biznesu, byłby to biznes 41.st Mechanized Infantry Mechanized. Na ten moment skupiam się na organizacji oraz frakcji San Andreas Road Assistance.

M: Rozumiem. Mógłbyś nam powiedzieć, dlaczego akurat padłby wybór na biznes 41.St Mechanized Infantry Division?
B: Uważam, że jest to ciekawy biznes, jest to też wybór, który podjąłem drogą eliminacji, ponieważ nie widzę siebie w 4cardealer, ani w Buildings4You. Są jeszcze takie biznesy jak 4FIGHT, 4wars, Studio Filmowe 4Life, Gold Car Leasing, YourCrazyWheel. Z tych wcześniej wymienionych na uznanie zasługują 4FIGHT i 4wars. Niestety, ale na te biznesy nie mam tak mocnej psychiki, ani umiejętności do ogarniania tłumu ludzi. 41.St Mechanized Infantry Division to też tematyka wojska, która gdzieś tam mnie jara, nie na tyle, że mam parcie na ten biznes, ale gdyby była taka szansa na dołączenie, to czemu by nie?

sWSn7HH.png

MiS4Hn2.jpg

sWSn7HH.png

M: Świetnie! Wiadomo nam także, że znajdujesz się we frakcji San Andreas Road Assistance. Opowiesz nam cokolwiek o niej?
B: Frakcję San Andreas Road Assistance wybrałem tak samo drogą eliminacji. San Andreas Medical Department? Nie jara mnie tematyka Medyczna. San Andreas Police Department? To nie na moją ambicję. Transport of San Andreas? No oczekuję czegoś więcej. San Andreas Fire Department? Tu się pojawia haczyk, ponieważ zastanawiałem się między tymi frakcjami. Ostatecznie jednak wybrałem pomoc drogową i nie żałuje. Chciałem zaprowadzić porządek na drogach i parkingach. Frakcja ta idealnie spełnia moje oczekiwania. Poznałem tu wielu fajnych ludzi i jest mi tu dobrze. Też nie ukrywam, że jednym z pobocznych powodów, dla których dołączyłem do tej frakcji była chęć ucierania nosa graczom, ponieważ wielu z nich łamie zasady panujące na serwerze dotyczące przestrzeni lądowej. Ja jestem człowiekiem może trochę leniwym, ale cenie sobie ład i harmonię, stąd taki wybór i polecam tę frakcję każdemu, kto nie ma zbyt wygórowanych oczekiwań, a znudziła mu się żmudna rozgrywka.

M: Powiesz nam, kiedy dołączyłeś do frakcji oraz na jakiej randze obecnie jesteś?
B: Miałem dwa epizody z frakcją San Andreas Road Asisstance. Pierwszy raz dołączyłem w lutym i przy końcu akademii niestety musiałem odejść ze względu na kursy zawodowe. Powróciłem w kwietniu i obecnie jestem na randze Pracownik, natomiast robię wszystko, żeby awansować na Budowlanego. Nie zamierzam szybko kończyć przygody z ową frakcją.

M: Niedawno udało Ci się zdać egzaminy kończące akademię. Opowiesz nam, jak się podczas nich czułeś?
B: Przyznam, że czułem presję od szóstego, a zarazem przedostatniego spotkania w akademii. Bałem się, że nie zdam. Może się to wydawać śmieszne, ale zwyczajnie nie chciało mi się przechodzić tego po raz trzeci. Podczas samego egzaminu natomiast byłem wyluzowany, to też zasługa mojego egzaminatora @_-KODI-_, który okazał się wyrozumiały i na spokojnie przeszliśmy przez to bez większych problemów. Tuż po ogłoszeniu wyniku cała presja spadła i od tamtej pory jest znakomicie.

M: Jak wygląda z Twojego punktu widzenia praca w tej frakcji oraz jak się dogadujesz z pozostałymi pracownikami tej frakcji?
B: Praca w tej frakcji jest bardzo prosta i przyjemna, holujesz, łatasz dziury, uzupełniasz dystrybutory, malujesz pasy i tak dalej. Najbardziej podoba mi się współpraca z innymi służbami. Co do dogadywania się z innymi myślę, że bardzo dobrze się dogaduje, z nikim nie mam zatargu i szanuje każdego z pracowników.

M: Rozumiem. Chciałbyś coś jeszcze osiągnąć na serwerze?
B: Moim marzeniem jest Turismo. Aktualnie wożę się Elegy 2.0, ale Turismo skradło mi serce. Prowadzę spontaniczną rozgrywkę, może kiedyś się dorobię na to autko, innych szczególnych celów nie mam.

M: Zbliżamy się powoli do końca. Chciałbyś kogoś pozdrowić?
B: Chciałbym pozdrowić całą organizację Empire, całą frakcję San Andreas Road Asisstance, a w szczególności @James_Valentino, @Wydymiarz, @Dubaj, @MateuszXQ, @AdekUchiha*, @JK1337 oraz @Kissa;*.

M: Dziękuję za pozdrowienia oraz się do nich dołączam. Dziękuję Ci również za możliwość przeprowadzenia z Tobą wywiadu. Realizuj swoje marzenia serwerowe, jak i marzenia w życiu realnym, jak najlepiej tylko potrafisz. Życzymy wytrwałości na serwerze oraz samych sukcesów we frakcji. Do zobaczenia na serwerze!
B: Do zobaczenia!

sWSn7HH.png

Dziękuję za przeczytanie wywiadu! Swoimi opiniami możecie się podzielić w komentarzach oraz swoimi reakcjami.

mateusz2.png

Autoryzował: @pawelik001

iQXk3Eq.png

Edytowane przez MateuszXQ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony zgadzasz się na naszą politykę prywatności: Polityka prywatności, i akceptujesz regulamin witryny Regulamin