Skocz do zawartości
  • Aby w pełni korzystać z forum musisz się zarejestrować i zsynchronizować konto z grą, więcej informacji znajdziesz tutaj.
    Jeżeli posiadasz problemy z synchronizacją napisz wątek w dziale Pomoc z synchronizacją konta.

✮ Olimp - Regulamin ✮


bilu.
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • Administrator RCON

7rdC7ad.png

  • Informacje wstępne

    Członkowie oraz osoby składające podanie do organizacji zobowiązują się do rzetelnego przestrzegania regulaminu mającego na celu trzymania ład i porządek w strukturze. Nieznajomość zasad nie zwalnia z jego przestrzegania w momencie naginania, bądź nieświadomego łamania punktów. Notoryczne nieprzestrzeganie regulaminu może wiązać się z natychmiastowym wydaleniem członka organizacji bez wcześniejszego ostrzeżenia. Wszelkie zmiany zachodzące w obowiązujących normach będą ogłaszane na discordzie organizacji oraz wymieniane w odpowiedzi poniżej.
     
  • Zarząd organizacji

    Zarząd organizacji odpowiedzialny jest za prawidłowe funkcjonowanie wszelakich struktur wewnętrznych. Jest on zobowiązany do trzymania porządku oraz zażegnania ewentualnie występujących sporów między członkami. Zarządcy zostają wybierani przez osoby zarządzające i dołączając w szeregi zarządu zobowiązują się to przestrzegania hierarchii i podlegania liderowi.
     
  • Rekrutacja i jej wymagania

    Gracze zainteresowani dołączeniem w szeregi organizacji muszą spełniać z góry narzucone wymagania, które sugerują członkom zarządu staż w rozgrywce na serwerze 4Life. W przypadku niespełniania obowiązujących progów minimalnych, członek przekona głowy organizacji swoim zaangażowaniem i pracą, zarząd jest w stanie nieznacznie odstąpić od reguł i wziąć pod uwagę aplikanta w rekrutacji.
    Wymagania rekrutacyjne:
     - wiek członka organizacji powinien wynosić nie mniej, niż 16 lat,
     - liczba przegranych godzin powinna wynosić nie mniej, niż 250,
     - liczba Life Point's powinna wynosić nie mniej, niż 4000.
    Osoba aplikująca o członkostwo w Olimpie w pytaniu "Czy zapoznałeś/aś się z regulaminem organizacji oraz go akceptujesz?:", ma za zadanie wkleić spoiler, a w nim przepis na spaghetti. W skład tego przepisu oprócz składników musi być podany również sposób jego przygotowania.
    Świeżo przyjęci członkowie zobowiązani są do uregulowania składki miesięcznej, bądź przepisania pojazdu w terminie nie dłuższym, niż 72 godziny od dodania do panelu organizacji.
  • Informacje dla członków

    1) Każdy członek zobowiązuje się do godnego reprezentowania całej struktury na serwerach 4Life, zakazuje się wszelkich prowokacji oraz ubliżania innych graczom, bądź organizacjom.
    2) Członkowie powinni być aktywni minimum raz w tygodniu, w przypadku nieobecności dłużej niż dwa tygodnie bez wcześniejszych informacji może skutkować to wydaleniem bez wcześniejszego ostrzeżenia ze strony zarządu.
    3) Chęć oraz aplikowanie w rekrutacji do innej organizacji w momencie bycia członkiem Olimpu skutkować może natychmiastowym wydaleniem oraz wpisaniem na czarną listę. Świeżo aplikujące osoby przechodzące okres próbny, które złamią w/w zasady zostaną wpisane na czarną listę z dopiskiem BMA. 
    4) Ciągłe odejścia oraz powroty z organizacji mogą skutkować brakiem powrotu w jej szeregi, bądź czarną listą.
    5) Członkowie organizacji zobowiązani są do płacenia comiesięcznej składki w wysokości 4000 PLN na konto struktury, lub przepisania pojazdu o minimalnej wartości rynkowej wynoszącej 300 tys. PLN. Wszelkie inne wpłaty uiszczane na koncie są dobrowolnymi ze strony członków.
    6) Wszelkie wynoszenie informacji w postaci wycinków rozmów, regulaminów, bądź systemów wewnętrznych karane będzie wydaleniem oraz wpisaniem na czarną listę. W zależności od ciężaru przewinienia zarząd ma prawo użyć dopisku BMA.
    7) Członkowie zobowiązani są do zgłaszania zmiany serwerowego nicku na specjalnie stworzonym kanale discord używając przy tym właściwego wzoru.
    8) Osoba będąca na okresie próbnym określonym rangą Świeżak po uzyskaniu bilansu ujemnego -3 lub większego nie zdaje swojego okresu próbnego i zostaje wydalona z szeregów.
     
  • Użytkowanie pojazdów

    Każdy członek, niezależnie od rangi organizacyjnej ma prawo do użytkowania wszystkich pojazdów, które przepisane zostały do organizacji. Jest jego również obowiązkiem dbania o każdy z nich.
    1) Zakazane jest zabieranie pojazdów z parkingów prac oraz publicznych, w momencie kiedy ostatni kierowca pojazdu przebywa na serwerze i nie wyraża na to zgody. Wyjątkiem jest sytuacja, gdy osoba jest offline, bądź wyraża na to zgodę.
    2) Członkowie organizacji zobowiązani są do informowania zarządu o porzuceniu pojazdu na specjalnym kanale na Discordzie organizacji. Ostatni kierowca zobowiązany jest do odstawienia pojazdu w czasie nie dłuższym, niż 24 godziny od momentu zgłoszenia. W przeciwnym wypadku zarząd ma prawo ukarać ostatniego kierowcę minusem.
    3) Jeżeli pojazd organizacji użytkowany jest przez osobę spoza jej szeregów, właściciel pojazdu odpowiada za niego w przypadku, gdy pojazd zostanie porzucony.
    4) Korzystanie z pojazdów organizacji w celach pościgowych jest dozwolone w momencie, kiedy kierowca zobowiązuje się do opłacenia wystawionego mandatu oraz odstawienia pojazdu w stanie perfekcyjnym na bazę. W przypadku, gdy pojazd trafi na parking policyjny zarząd ma prawo wydalić członka z szeregów organizacji oraz nałożyć na niego sankcję, które będzie musiał zapłacić.
    5) Pojazdy na bazie po zakończonym użytkowaniu powinny być naprawione maksymalnie (wyjątkiem jest karoseria). Stan paliwa w pojazdach nie może być mniejszy niż niżej określają zasady:
     5.1) Stan paliwa w baku benzynowym nie może być mniejszy niż, 70% jego całkowitej pojemności (zielony kolor).
     5.2) Stan paliwa w baku instalacji gazowej nie może być mniejszy, niż 4 kropki pojemności.
     5.3) Stan baterii w pojazdach elektrycznych nie może być mniejszy, niż 90% jej całkowitej pojemności.
    6) Członek sprzedając pojazd przepisany do organizacji ma obowiązek wcześniej poinformować o jego odpisaniu, tyczy się to również pojazdów wystawianych na terenie giełdy.
    7) Przepisując pojazd na organizację zobowiązujesz się do parkowania go na terenach bazy organizacji.
     
  • Pozostałe informacje

    Aby otrzymać możliwość powrotu do organizacji, członek nie może posiadać bilansu ujemnego, większego niż 3. W przypadku posiadania takiego, bądź większego bilansu osoba może aplikować do organizacji jedynie poprzez rekrutację.
    Wszelkie wnioski oraz prośby związane z organizacją należy składać w specjalnie przygotowanych miejscach używając narzuconych przez zarządców wzorów. Tematy posiadające niepełny wzór lub niejasny przekaz zarząd ma prawo odrzucić.



Autor regulaminu: @Bilu.
Regulamin stworzony dla organizacji Olimp.
Zakazuje się kopiowania oraz użytkowania na potrzeby innych organizacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony zgadzasz się na naszą politykę prywatności: Polityka prywatności, i akceptujesz regulamin witryny Regulamin