Skocz do zawartości
  • Aby w pełni korzystać z forum musisz się zarejestrować i zsynchronizować konto z grą, więcej informacji znajdziesz tutaj.
    Jeżeli posiadasz problemy z synchronizacją napisz wątek w dziale Pomoc z synchronizacją konta.

4Life News - Wywiad z Aspirantem Sztabowym PatRyKFH.zip

Mich*
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

0ihGkoN.png

Witam, Redaktor Mich. się kłania z Redakcji 4Life News. 

W tym materiale przedstawię Wam Aspiranta Sztabowego @PatRyKFH.zip. Zachęcam do zapoznania się z materiałem!

fMVQAmS.png

Nvhu0rm.png

fMVQAmS.png

M - Mich.

P - PatRyKFH.zip

fMVQAmS.png

M: Witam, Redaktor Mich. Z 4Life News. Byłbyś chętny na wywiad?
P: Cześć PatRyKFH.zip z tej strony. Jasne, nie widzę problemu.

M: Okej, zaczynajmy. Opowiedz coś o sobie.
P: To tak. Nazywam się Patryk i ukończyłem 18 wiosen, mieszkam w średniej wielkości miejscowości na południu Śląska. Obecnie jestem uczniem Szkoły Branżowej II stopnia na kierunku Technik kontroli i planowania procesów drukowania, jestem odpowiedzialny za planowanie produkcji na przykład książek, czasopism i wszystkiego, z czym jest związana poligrafia oraz druk. Odstawmy na bok edukację. Interesuje się głównie podróżami, uwielbiam jazdę samochodem, lubię poczytać dobre kryminały oraz pooglądać filmy akcji i dramaty wojenne, interesuje się również lotnictwem, kolejnictwem, pożarnictwem oraz militariami. Jestem osobą o spokojnym i przyjaznym usposobieniu, łatwo przychodzi mi zawieranie nowych znajomości, w grupach jestem bardzo szybko akceptowany. Jestem osobą, która dużo robi oraz też dużo mówi, co idzie ze sobą w parze. Z tego miejsca mogę dodać, że zostałem również krwiodawcą i Was czytelnicy zachęcam również do oddawania, nic to nas nie kosztuje, a może pomóc.

M: Dobrym człowiekiem jesteś! Jak zacząłeś swą rozgrywkę na serwerze?