Skocz do zawartości
  • Aby w pełni korzystać z forum musisz się zarejestrować i zsynchronizować konto z grą, więcej informacji znajdziesz tutaj.
    Jeżeli posiadasz problemy z synchronizacją napisz wątek w dziale Pomoc z synchronizacją konta.

4Life News - Wywiad z Inspektorem _Vapid

Mlonskyy
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

5wNnuaX.png

Witam, z tej strony Młodszy Redaktor Mlonskyy z Redakcji 4Life News. Zapraszam was do przeczytania wywiadu z Inspektorem @_Vapid

5D4B3bb.png

gKEbO7J.png

5D4B3bb.png

M - Cześć, tu Młodszy Redaktor Mlonskyy z Redakcji 4Life News. Chciałbym zadać Ci kilka pytań. Jesteś chętny na nie odpowiedzieć?
V - Ahoj! Z tej strony Inspektor _Vapid z San Andreas Road Assistance. Tak, jestem chętny na nie odpowiedzieć.

M - Zaczynając, opowiesz coś o sobie?    
V - Oczywiście. Jestem Piotrek, mam 16 lat i pochodzę z Podkarpacia, z okolic Rzeszowa. Interesuje się motoryzacją i chodzę do szkoły, która jest z tym związana. Jestem na profilu technik mechanik pojazdów samochodowych. W wolnym czasie lubię grać w MTA bądź też od jakiegoś czasu gram w my Summer Car. Grając sobie na naszym pięknym serwerze, lubię sobie posiedzieć nieco na kopalni lub na służbie po lawetować.

M - Jak wyglądał twój początek na serwerze? Skąd o nim się dowiedziałeś?