Skocz do zawartości
  • Aby w pełni korzystać z forum musisz się zarejestrować i zsynchronizować konto z grą, więcej informacji znajdziesz tutaj.
    Jeżeli posiadasz problemy z synchronizacją napisz wątek w dziale Pomoc z synchronizacją konta.

4Life News - Wywiad z Zastępcą Dyrektora Szpitala Aza*

Piko0412
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

undefined_-_Imgur_1.png

Witam drodzy czytelnicy, ja jestem Redaktorem Specjalistą z Redakcji 4Life News, a dziś przygotowałem wywiad z Zastępcą Dyrektora Szpitala @Aza*.

5D4B3bb.png
1.png
5D4B3bb.png

P - @Piko0412

A - @Aza*

5D4B3bb.png

P - Cześć, Redaktor Specjalista Piko0412 kłaniam się nisko. Jesteś zainteresowana kilkoma pytaniami?
A - Hejka, pytaj śmiało.

P - Świetnie, na dobry start chciałbym, abyś opowiedziała co nieco o swej osobie.
A - Co tu dużo mówić, mam na imię Patrycja i mam już niestety 22 lata. Jestem studentką biologii stosowanej Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu, ale studia to dość nudna sprawa do opowiadania, więc zostawmy to w spokoju. Na co dzień, wbrew mojej naturze, jestem dość społeczną osobą. Studiuję, pracuję i udzielam się w organizacji non-profit, jaką jest ZHP. Dokładając jeszcze 4Life, to nie ukrywam, że pożera mi to dość dużo czasu. Chętnie jednak podejmuję się wyzwać na nowych polach. Moje zainteresowania nie zmieniają się od czasu pierwszego wywiadu — ratownictwa medyczne oraz poszczególne zagadnienia biologii.

P - Właśnie, jesteś teraz studentką biologii, czemu wybrałaś taki kierunek?
A - Dobre pytanie! Pisałam maturę z biologii oraz chemii, więc i kierunek musiał pójść w tą stronę. Biologia stosowana, tłumacząc na normalny język, to taka laboratoryjna. Większą część zajęć spędzamy w laboratorium krojąc różne tkanki i przygotowując z nich preparaty. Oczywiście zdarzają się wyjścia w teren, choćby na oglądanie dziupli dzięciołów. Wybór kierunku wynikał z moich zainteresowań i tyle. Zawsze mnie ciągnęło do pracy w laboratorium.