Skocz do zawartości
  • Aby w pełni korzystać z forum musisz się zarejestrować i zsynchronizować konto z grą, więcej informacji znajdziesz tutaj.
    Jeżeli posiadasz problemy z synchronizacją napisz wątek w dziale Pomoc z synchronizacją konta.

Skarga na gracza Symcio^


Wenus
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nick oskarżającego: Szymon2115123
Nick oskarżonego: Symcio^
Data zdarzenia: 10.11.2022
Powód skargi:Niedokończenie RP
Opis zdarzenia: Wraz z kolegami odgrywaliśmy rp gdy wraz z graczem Symcio^ dojechaliśmy do szpitala  gracz spytał się czy robimy hospi bo mi się spieszy 
odpisałem Tak bo  dalej chciałem odgrywać RP gracz po chwili powiedział zebym nacisnoł ((enter)) a po chwili odjechał
Dowody:https://imgur.com/a/2leDJ3K

Edytowane przez Wenus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, Wenus napisał:

Nick oskarżającego: Szymon2115123
Nick oskarżonego: Symcio^
Data zdarzenia: 10.11.2022
Powód skargi:N iedokończenie RP
Opis zdarzenia: Wraz z kolegami odgrywaliśmy rp gdy wraz z graczem Symcio^ dojechaliśmy do szpitala  gracz spytał się czy robimy hospi bo mi się spieszy 
odpisałem Tak bo  dalej chciałem odgrywać RP gracz po chwili powiedział zebym nacisnoł ((enter)) a po chwili odjechał
Dowody:https://imgur.com/a/2leDJ3K

Witam, chciałem wypowiedzieć się tutaj z racji iż @Wenus napisał skargę z powodu że "nie dokańczam RP". Nie rozumiem powodu napisania skargi, co prawda to prawda nie dokończyłem RP lecz nie było to takie O tylko było spowodowane tym że wypadła mi nagła pilna prywatna sprawa. Pracownicy SAMD to też ludzie nie są to roboty które będą stać na czatach przez 24/7, pracownicy SAMD też mają swoje życia prywatne, i jeżeli wypadnie im nagła sprawa to nie mogą rzucić wszystkiego w .... (każdy się domyśla w co) i lecieć na łeb na szyje. Jak każdy wie to jest tylko RP w grze a życie realne jest jednak ważniejsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W przypadku nagłej sytuacji pracownik SAMD ma prawo poinformować poszkodowanego o braku kontynuacji RP po przyjeździe na szpital. Z dostarczonych mi dowodów wynika, że taka nagła sytuacja prawdopodobnie miała miejsce. W tym miejscu pracownik błędu nie popełnił. Zastanawia mnie jednak fakt, w jaki sposób zostało to przekazane. Gracz nie będzie się domyślał co się stało, że nie będzie kontynuacji RP. Nie zna on naszych zasad wewnętrznych. Dlaczego zatem nie napisałeś tego w normalny sposób? Skoro poszkodowany chciał kontynuować RP należało chociaż spróbować znaleźć kogoś na swoje zastępstwo, a nie pisać "trudno" lub wyjaśnić mu bardziej jak wygląda sytuacja. Spieszy Ci się, bo jedziesz na giełdę, czy spieszy Ci się bo musisz wyjść z gry, odejść od komputera i zająć się czymś ważniejszym? Ze strony gracza mogło to wyglądać jak olewania swoich obowiązków i jak widać tak właśnie wyglądało. Pracownik SAMD otrzymuje ostrzeżenie, a skargę zamykam.

 

9fN9kDS.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony zgadzasz się na naszą politykę prywatności: Polityka prywatności, i akceptujesz regulamin witryny Regulamin