Skocz do zawartości
  • Aby w pełni korzystać z forum musisz się zarejestrować i zsynchronizować konto z grą, więcej informacji znajdziesz tutaj.
    Jeżeli posiadasz problemy z synchronizacją napisz wątek w dziale Pomoc z synchronizacją konta.

4Life News - Eventy halloweenowe.


Piko0412
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

undefined_-_Imgur_1.png

Witam, z tej strony Reporter @Piko0412, Redaktor Specjalista @Mlonskyy, Starszy Redaktor @M4rcinek. Przygotowaliśmy dla was materiał o eventach z okazji halloween.

5D4B3bb.png
DYNIE.gif
5D4B3bb.png

Zbieranie dyń.

Dnia 27.10.2022 zostały dodane znajdźki na mapie San Andreas. Dokładniej pojawiły się dynie do szukania. Każdy gracz ma je w innym miejscu, co utrudnia poszukiwania grupowe. Samo szukanie nie jest takie proste. Wiele dyń jest schowane, gdzie zwykły gracz by nie pomyślał. Najlepszych szukających dyń, czyli tych, co znaleźli je samodzielnie, odznaczono wyróżniającą się odznaką na forum. Tę nagrodę otrzymało tylko 20 pierwszych osób. Nie dostali tylko oni odznaki, ale również jak każdy inny, który znalazł znajdźki, otrzymali oni 30 tysięcy PLN oraz 1500 cukierków. Gdy najlepsi szukający odnaleźli dynie, administracja pomagała z szukaniem osobom które miały 99 znalezionych dyń. Gdy 100 osób znalazło wszystkie dynie administracja, pomagała w szukaniu od 98 dyń. Niektóre poszukiwania graczy trwały nawet ponad 12 godzin.
5D4B3bb.png
sdadasdsadsadsadsad.gif
5D4B3bb.png

Event fabularny.

Nasze pierwsze zlecenie otrzymujemy od Szeryfa urzędującego w Fort Carson, który zamierza reaktywować swoją sprawę sprzed lat. Właśnie w ten dzień wraca z urlopu i ma dla ciebie zadanie – Okoliczności samobójstwa Piotra Fishera. Proponuje on nam zająć się sprawą śmierci Piotra i dotrzeć do przyczyn jego zgonu. Mówi, abyśmy udali się do jego męża Macieja Fishera. Na miejscu jednak spotykamy jego matkę. Informuje nas, że Maciek poszedł coś zjeść, a naszym zadaniem jest odnalezienie go. Po rozmowie z nim w restauracji kazał poczekać na siebie w domu, gdzie ustalone miały być kolejne informacje. Dowiedzieliśmy się, iż Piotrek pracował w znanej firmie „MedCorp”. Kolejnym krokiem było udanie się właśnie tam. Po wejściu do środka czekała na nas rozmowa z 4 współpracownikami Piotra. Przekierowali oni nas do jego kierowniczki Samanty Brown, która odpowiedziała na resztę pytań zadanych przez detektywa. Od wszystkich pracowników zebraliśmy kolejne informacje na jego temat, jak i jedną rzecz, która szczególnie nas zainteresowała — Miał on romans z pewną koleżanką z pracy, która tak samo, jak on popełniła samobójstwo, jednak kilka dni wcześniej. Po otrzymaniu tych ważnych informacji musieliśmy udać się do domu maćka i porozmawiać z nim. Maciek powiedział nam, żebyśmy wrócili porozmawiać z szeryfem. Kolejnym krokiem było udanie się właśnie tam. Na miejscu przekazaliśmy wszystkie otrzymane informacje szeryfowi. Szeryf powiedział nam, że może być to koniec sprawy ze względu, na których dowody nie ma, lecz gdy wyszliśmy z biura szeryfa, zauważyliśmy Czarodzieja Klaunfucjisza III Wielkiego, który wie jak rozwiązać sprawę. Czarodziej mógł nam pomóc, jak sprowadzimy odpowiednie rzeczy do wszystkiego. Pierwszą rzeczą, jaką mieliśmy zdobyć, było to 10 litrów spirytusu. Po ten składnik musieliśmy jechać do wujka z San Fierro. Ten powiedział, że da nam ten spirytus za odpracowaną zmianę na magazynie, czyli 100 paczek. Więc musieliśmy to zrobić w magazynie Los Santos. Gdy już odpracowaliśmy zmianę wujka, musieliśmy się do niego udać po odbiór spirytusu. Teraz udajemy się do czarodzieja pod biurem szeryfa. Ten mówi nam, żeby spotkać się w Aldea Malveda. Musieliśmy pojechać do wyznaczonego miejsca i porozmawiać z nim. Ten mówi nam, że przegrał bardzo ważną rzecz do rozwikłania zagadki — kaganek. Stracił go w kasynie, mówiąc nam, że trafiła się okazja jedna na milion i niestety przegrał. Gdy udaliśmy się do kasyna, trzeba było odnaleźć hazardziste, który miał kaganek. Po rozmowie z hazardzistą mieliśmy zagrać w mini grę piłkę i trzy kubki. Gdy wygraliśmy ten pojedynek, zdobyliśmy kaganek, który był ważny. Wróciliśmy więc do czarodzieja, który mówi, że musimy znaleźć skaczącą bulwę znajdującą się na górach granicznych San Andreas. Po odnalezieniu mieliśmy się spotkać na grobie Piotra, lecz nie wiemy, gdzie on jest. Po tę informację musieliśmy pojechać do matki Piotra, która powiedziała, że grób jest na cmentarzu w Palmino Creek. Gdy udaliśmy się tam, zastaliśmy czarodzieja i musieliśmy przywołać ducha. W tym celu musieliśmy wymieszać rzeczy, które wcześniej zdobyliśmy, ważna była kolejność dodawania i mieszania składników, gdyż wykonaliśmy ją źle, ginęliśmy. Po rozmowie z duchem Piotra dowiedzieliśmy się, że szeryf to brat zmarłego tylko, że zmienił nazwisko. Po rozmowie z Maciejem dowiedzieliśmy się też, że założył on sektę, która wyłudzała pieniądze a członkowie, którzy nie chcieli dawać pieniędzy, byli zabijani. Do sekty należał brat zmarłego, który też miał coś wspólnego z morderstwem. Musieliśmy sprawę zgłosić do komisariatu policji, która prowadziła to śledztwo. Po przekazaniu wszystkich informacji udaliśmy się do domu Macieja, gdzie była ciekawa scena, gdzie szeryf trzymał za zakładnika Macieja Fishera. Szeryf strzelił w negocjatora policji, co skutkowało zastrzeleniem szeryfa przez snajpera, który znajdował się na łodzi. Po tej akcji mogliśmy porozmawiać ze znajdującym się obok czarodziejem, który obdarował nas 1500 cukierkami oraz 30 tys. PLN.

5D4B3bb.png
QnvVQvo.gif
5D4B3bb.png

Zbieranie cukierków.

Dnia 28.10 poza event'em fabularnym, na serwer również zostały wprowadzone cukierki. Były one możliwe do zbierania poprzez interakcję z NPC oraz można było je dostać co godzinę w ramach premii. Najmniejszą ilość cukierków możliwych do dostania od NPC był jeden cukierek, w premii było to około 20 cukierków. Natomiast w przypadku największych ilościach było to 50 cukierków, a około 55 cukierków w przypadku cogodzinnej premii. Cukierki mogą zostać wymienione w zakładce pod klawiszem F5. Dnia dziewiątego listopada została dodana możliwość wymiany cukierków. Za sto cukierków można było otrzymać 1000 PLN, maksymalnie z tej opcji mogliśmy skorzystać 40 razy. Za tysiąc siedemset cukierków można było otrzymać Miotłę do latania, umożliwiającą latanie niczym jetpack na okres siedmiu dni. Za pięć tysięcy trzysta cukierków była do odebrania główna nagroda, czyli Mystery Van wzorowany na pojeździe z bajki Scooby Doo.

5D4B3bb.png

WIxQdSE.png
undefined_-_Imgur_22.png
pieczatka_jakiegos_szefika_totalnego.png

Autoryzował: @Patryk99

undefined_-_Imgur_1.png

Edytowane przez Patryk99
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony zgadzasz się na naszą politykę prywatności: Polityka prywatności, i akceptujesz regulamin witryny Regulamin