Skocz do zawartości
  • Aby w pełni korzystać z forum musisz się zarejestrować i zsynchronizować konto z grą, więcej informacji znajdziesz tutaj.
    Jeżeli posiadasz problemy z synchronizacją napisz wątek w dziale Pomoc z synchronizacją konta.

4Life News - Wywiad z Inspektorem Naczelnym M1CH4K

Mefju4
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

• Administrator

Linie poziome z logiem i bez

Witajcie, drodzy czytelnicy! Z tej strony Starszy Redaktor @Mefju4 z Redakcji 4Life News. Serdecznie zapraszam Was do przeczytania wywiadu z Inspektorem Naczelnym @M1CH4K

WPtkVn4.png

M - Mefju4
M1 - M1CH4K

M: Witam, z tej strony Starszy Redaktor Mefju4 z Redakcji 4Life News. Czy jesteś chętny udzielić mi wywiadu?
M1: Witaj! Oczywiście.

M: Super, więc może na początek, opowiesz coś o sobie?
M1: Mam na imię Michał. W grze szerszemu gronu znany jako M1CH4K. Mam 25 lat oraz mieszkam w województwie Warmińsko-Mazurskim. Na co dzień pracuję jako magazynier w zakładzie zajmującym się elektryką samochodową. W wolnej chwili lubię jeździć samochodem, gotować oraz zagrać sobie w gry komputerowe. Interesuję się motoryzacją oraz serią Grand Theft Auto.

M: Skąd dowiedziałeś się o serwerze 4Life, jak wyglądały twoje początki?