Skocz do zawartości
  • Aby w pełni korzystać z forum musisz się zarejestrować i zsynchronizować konto z grą, więcej informacji znajdziesz tutaj.
    Jeżeli posiadasz problemy z synchronizacją napisz wątek w dziale Pomoc z synchronizacją konta.

4Life News - Nowe NPC poszkodowanych dla frakcji San Andreas Medical Department


Piko0412
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Linie poziome z logiem i bez

Witajcie! Z tej strony Reporter Specjalista @Piko0412 oraz Młodszy Redaktor @drain2k. Dziś przygotowaliśmy dla Was materiał o nowych NPC poszkodowanych dla frakcji SAMD. Zapraszamy!

5D4B3bb.png
gEnKLQd.gif
5D4B3bb.png

Ostatnio, dokładniej 16 kwietnia 2023 roku frakcja San Andreas Medical Department otrzymała dużą aktualizację, która wprowadza sporą zmianę dla pracowników podczas pełnionej służby. Mianowicie w niedzielę odbyła się premiera nowego systemu NPC poszkodowanych. Cały system jest dopracowany przez lidera frakcji @Grzengol, który wykonał skrypt. Zaczynając od początku, pracownicy frakcji automatycznie otrzymują zgłoszenie o osobie poszkodowanej, medycy jadą do takiego bota, gdy nie mają wezwań od graczy, aby cały czas pracować i ćwiczyć swoje umiejętności. Po przyjęciu zgłoszenia ratownik otrzymuje informację od dyspozytora odnośnie treści zgłoszenia, przykładowo, że osoba została potrącona i odczuwa różne bóle bądź inne urazy. Po przyjeździe na miejsce wyświetlają się dokładniejsze informacje o osobie poszkodowanej takie jak np. czy jest przytomna, czy jest bezpiecznie lub, czy coś ważnego nie leży obok poszkodowanego, co przydałoby się w rozpoznaniu, co się stało osobie poszkodowanej. Przechodząc dalej, wyświetla nam się panel stricte o osobie poszkodowanej oraz interakcji z nią. W panelu wyświetlają nam się parametry które (gdy ich nie sprawdzimy, nie ma pokazanego wyniku) możemy sprawdzić, możliwość podpięcia Lifepaka 15, wykonania wkłucia, które jest potrzebne, aby podać lek osobie poszkodowanej. W następnych opcjach mamy możliwość wykonania resuscytacji krążeniowo-oddechowej, użycia Lifepaka bądź podpięcia tlenu. Po drugiej stronie panelu mamy pokazany dostępny sprzęt medyczny, który położyliśmy obok osoby poszkodowanej. Jesteśmy w stanie wykonać badanie urazowe, klikając w miejsca na ciele osoby poszkodowanej pod panelem. Gdy wykonamy badanie urazowe, podświetlają nam się kropki czy jest uraz, czy go nie ma, dodatkowo po prawej stronie panelu mamy pokazane, jakie są to urazy. Gdy badanie urazowe wykaże jakieś nieprawidłowości, jesteśmy w stanie takie coś zabezpieczyć odpowiednią metodą. W następnych opcjach mamy możliwość sprawdzenia parametrów, do wyboru mamy wszystkie potrzebne sprzęty, czyli pulsoksymetr ukazujący puls oraz saturacje. Dalej mamy ciśnieniomierz ukazujący wynik ciśnienia, termometr ukazujący temperaturę oraz glukometr pokazujący wynik stężenia cukru we krwi. Wszystkie opcje są ukazane w bardzo estetyczny i zrozumiały dla każdego sposób. W całości panelu mamy również ukazaną możliwość wykonania wywiadu medycznego z pacjentem o ile jest on przytomny. W ten sposób ratownik będzie mógł w minimalnym stopniu dowiedzieć się, co dokładniej się stało. Gdy medyk wykonał wszystkie potrzebne badania lub inne działania wystarczy tylko załadować pacjenta na nosze, a następnie umieścić go w karetce, którą przyjechaliśmy. Po dojechaniu do Szpitalnego Oddziału Ratunkowego trzeba oddać pacjenta do lekarza, który znajduje się w jednej sali. Tutaj kończy już się działania ratownika z NPC, w tym momencie pracownik San Andreas Medical Department otrzymuje swoje wynagrodzenie, które jest zależne od odległości poszkodowanego od szpitala, poprawność działań na miejscu, bezkolizyjnej drogi bądź posiadania konta premium. Więc od teraz pracownicy SAMD już nie będą się nudzić w momencie, gdy nie ma osób chętnych na Role-Play.

5D4B3bb.png

Poniżej wywiad ze Studentem Ratownictwa Medycznego @IcykDwujeczka.

d - @drain2k

I - @IcykDwujeczka

d - Cześć, z tej strony Młodszy Redaktor drain2k z Redakcji 4Life News. Chciałbym się zapytać o korzystanie z nowych NPC poszkodowanych.
I - Witaj, z tej strony Student Ratownictwa Medycznego IcykDwujeczka. Z checią odpowiem na twoje pytania.

d - Na służbie korzystacie z możliwości zajmowania się sztucznymi poszkodowanymi?
I - Tak, na służbie mamy możliwość korzystania ze sztucznych poszkodowanych.

d - W jakich godzinach najczęściej się tym zajmujecie?
I - Zgłoszenia od NPC dostajemy cały czas, więc godziny zależą od osób na służbie, ale większość z nich preferuje robić to wieczorem, gdyż wtedy mają najwięcej czasu.

d - Widzisz jakieś wady lub błędy w funkcjonowaniu nowych botów?
I - Żadnych wad nie zauważyłem, ale udręką jest to, że powtarzają się przypadki urazów. To jest największy mankament, ale liczę że w przyszłości różnorodność urazów się zwiększy.

d - Uważasz, że to dobre aby było takie coś na serwerze?
I - Tak, ponieważ większość wezwań dostajemy w godzinach 17-23. Stąd dla osób na służbie, które grają rano jest to dobre rozwiązanie, gdyż mają czym się zajmować.

d - Dziękuję za udzielenie odpowiedzi.

5D4B3bb.png

Na sam koniec przygotowałem wywiad z liderem frakcji SAMD, a zarazem twórcą skryptu @Grzengol.

P - @Piko0412

G - @Grzengol

P - Kiedy i skąd powstał pomysł na dodanie sztucznych poszkodowanych?
G - Sama propozycja dodania automatycznych zgłoszeń była już dość dawno przekazana do realizacji, czekała na swoją kolej, jednak nie było tam żadnego planu czy "wizji", jak ma to wyglądać. Po uzgodnieniu z Administracją RCON, że wykonam ten projekt, z pomocą Zarządu Frakcji stworzyłem założenia, które miał spełniać projekt.

P - Ile trwała realizacja tego projektu?
G - Realizacja projektu trwała ponad miesiąc i poświęciłem na nią sporo czasu, około 200 godzin.

P - Uważasz, że coś jest jeszcze do dopracowania? Jest to finalna wersja?
G - Jest to finalna wersja, sporadycznie będą wgrywane małe poprawki, jeżeli zajdzie taka potrzeba.

P - Jesteś z tego zadowolony?
G - Jestem zadowolony, uważam, że jest to spore urozmaicenie dla frakcji.

5D4B3bb.png
iKEL8XO.png
5D4B3bb.png

w47Nijp.png
dmqQFpH.png

Autoryzował: @Sheeker

Linie poziome z logiem i bez

Edytowane przez Sheeker
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony zgadzasz się na naszą politykę prywatności: Polityka prywatności, i akceptujesz regulamin witryny Regulamin