Skocz do zawartości
  • Aby w pełni korzystać z forum musisz się zarejestrować i zsynchronizować konto z grą, więcej informacji znajdziesz tutaj.
    Jeżeli posiadasz problemy z synchronizacją napisz wątek w dziale Pomoc z synchronizacją konta.

4Life News - Wywiad ze starszym kapitanem Mietek_Kasztan


Piko0412
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Linie-poziome-z-logiem-i-bez

Witajcie, z tej strony Reporter Specjalista @Piko0412, a dziś przygotowałem wywiad ze starszym kapitanem @Mietek_Kasztan. Zapraszam.

Linie-poziome-z-logiem-i-bez
cOwotNY.gif
Linie-poziome-z-logiem-i-bez

P - Piko0412

M - Mietek_Kasztan

P - Cześć, z tej strony Reporter Specjalista Piko0412 z Redakcji 4Life News. Byłbyś chętny odpowiedzieć na kilka pytań?
M - Oczywiście, pytaj śmiało.

P - Świetnie, na sam początek przedstawiłbyś swoją osobę?
M - Jasne. Zacznę od tego, jak mam na imię, czyli Andrzej. Aktualnie jestem w czwartej klasie technikum samochodowego, mieszkam w Warszawie i tydzień temu zdałem egzamin na upragnione prawo jazdy. Tym samym warto wspomnieć, że dzień po egzaminie skończyłem 18 lat. Głównie interesuję się motoryzacją, piłką nożną, geopolityką i wojskiem. Cóż, zainteresowań mam wiele, ale dorzucę jeszcze historię, muzykę i języki świata, głównie rosyjski.

P - Grasz w jakieś inne gry poza MTA? Jeśli tak to, co takiego?
M - Owszem, gram. Oczywiście teraz mam na to mniej czasu przez różne aspekty, ale głównie są to gry takie jak LOL, SQUAD, HELL LET LOOSE, ASSETO CORSA, ETS2 oraz FIFA. Gier mam sporo więc dużo by wymieniać, ale w te tytułu gram co jakiś czas.

P - Jak dowiedziałeś się o serwerze? Jak wyglądały twoje początki?