Skocz do zawartości
  • Aby w pełni korzystać z forum musisz się zarejestrować i zsynchronizować konto z grą, więcej informacji znajdziesz tutaj.
    Jeżeli posiadasz problemy z synchronizacją napisz wątek w dziale Pomoc z synchronizacją konta.

4Life News - Wywiad z Supportem Giendek


DawiSS*
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

k4tj1er.png

Witam wszystkich czytelników! Z tej strony Młodszy Redaktor @DawiSS* z Redakcji 4Life News, dziś pragnę Was zaprosić do zapoznania się z wywiadem z Supportem @Giendek.

oXr98cJ.png
wEuaugf.gif
oXr98cJ.png
- @DawiSS*
G - @Giendek
oXr98cJ.png

D - Hej, Młodszy Redaktor DawiSS* z Redakcji 4Life News. Byłbyś chętny udzielić mi wywiadu?
G - Hej, jasne czemu nie.

D - W takim razie zaczynajmy! Może opowiesz coś o Swojej osobie na dobry początek?
G - Nazywam się Kamil, mam 20 lat. Aktualnie mieszkam w Oleśnie w województwie opolskim. Na co dzień pracuję jako elektryk oraz uczęszczam do Liceum dla dorosłych. Poza pracą chodzę na siłownie oraz jak niektórzy z serwera wiedzą zajmuję się prowadzeniem kanału na Youtubie, na którym wrzucam treści związane z 4LIFE i nie tylko. Interesuję się różnymi rzeczami, czyli np. Układanie dużych zestawów Lego, montowaniem filmów czy też chodzeniem na siłownie. W wolnych chwilach lubię spędzać czas ze znajomymi oraz rodziną.

D - Skąd dowiedziałeś się o 4Life i jak wyglądały Twoje początki tutaj?
G - O serwerze 4Life dowiedziałem się dzięki mojemu znajomemu, który również gra na tym serwerze, a mowa tutaj o Moderatorze @VeraX. Pewnego dnia spytał się mnie czy chce zagrać właśnie na 4Life, więc się zgodziłem. No i od tego czasu właśnie gram na serwerze. Po miesiącu niestety na rok serwer odpuściłem, ale całe szczęście wróciłem i nie żałuję tej decyzji.

D - Po ostatniej rekrutacji mogliśmy ujrzeć Twój nick w wynikach na rangę Supporta, jak poczułeś się w tamtym momencie i czy od dawna już próbowałeś?