Skocz do zawartości
  • Aby w pełni korzystać z forum musisz się zarejestrować i zsynchronizować konto z grą, więcej informacji znajdziesz tutaj.
    Jeżeli posiadasz problemy z synchronizacją napisz wątek w dziale Pomoc z synchronizacją konta.

Wniosek o przynależność San Andreas Armed Forces - Yellowstone


Yellowstone
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Login: Yellowstone
Nick: Yellowstone
Serial: 6DF9265E4E38AF76FAE83E60E7E45DA2
Czas spędzony na serwerze: 5148h
Kary serwerowe: 

Spoiler

17 Sierpnia 2021, 20:28 >> Zabranie prawa jazdy graczowi Yellowstone przez KavKa*, powód: VDM (Ważne do: 19 Sierpnia 2021, 20:28)


Przedstawienie swojej osoby: Dzień dobry, jestem Miłosz i mam 21 lat, pochodzę z województwa mazowieckiego, mieszkam niedaleko Warszawy, w której również pracuję. Z wykształcenia jestem kucharzem, ale zawód, który od ponad roku praktykuję to pracownik ochrony fizycznej na budynkach biurowych, od niedawna również po awansie zostałem operatorem monitoringu CCTV. Moje hobby to głównie granie w gry, ale również pływanie, bieganie oraz piłka nożna. W wolnych chwilach, których mam bardzo dużo przez pryzmat mojej pracy poświęcam czas mojej dziewczynie rodzinie oraz przyjaciołom. Z charakteru jestem osobą spokojną i cierpliwą, bardzo trudno wyprowadzić mnie z równowagi. 
Czy posiadasz komunikator Discord oraz Mumble?: Tak
Czy posiadasz sprawny mikrofon?: Tak
Czy zapoznałeś się z regulaminem biznesu i regulaminem ogólnym biznesów?: Tak jest!
Do jakich Biznesów już należysz: -
Do jakiego Biznesu chcesz dołączyć: San Andreas Armed Forces