Skocz do zawartości
  • Aby w pełni korzystać z forum musisz się zarejestrować i zsynchronizować konto z grą, więcej informacji znajdziesz tutaj.
    Jeżeli posiadasz problemy z synchronizacją napisz wątek w dziale Pomoc z synchronizacją konta.

4Life News - wywiad ze starszym brygadierem Ulgi

Mich*
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

5wNnuaX.png

Witam! Młodszy Reporter @Mich* się kłania, Redakcja 4Life News. Zachęcam do przeczytania wywiadu z kluczową osobą w San Andreas Fire Departmentstarszym brygadierem @Ulgi.

5D4B3bb.png

iv6VUgb.png

5D4B3bb.png

M - Mich*
U - Ulgi

5D4B3bb.png

M: Cześć! Młodszy Reporter Mich*, Redakcja 4Life News. Możemy zaczynać?
U: Uszanowanie, starszy brygadier Ulgi z San Andreas Fire Department. Oczywiście!

M: Na początku opowiedz nam o sobie. 
U: W takim razie zaczynając - Nazywam się Konrad, mam 17 lat oraz mieszkam na Podlasiu. Obecnie jestem uczniem klasy drugiej liceum ogólnokształcącego, a dokładniej to kadetem Oddziału Przygotowania Wojskowego. Jestem członkiem miejscowej jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej, w której to aktywnie udzielam się, angażując się w jej życie. Po zdaniu matur zamierzam kontynuować naukę w Akademii Pożarniczej, po której chciałbym pracować w Państwowej Straży Pożarnej. Oprócz pożarnictwa interesuje mnie motoryzacja w kontekście motocykli oraz fotografią. Dodatkowo jestem harcerzem.

M: Łał! Skąd zainteresowanie Strażą pożarną oraz wojskiem?
U: Strażą pożarną zainteresowałem się już w najmłodszych latach. Będąc szczerym, nie pamiętam konkretnego momentu, kiedy to było - przyszło z czasem. Czułem ekscytacje, gdy widziałem duży, czerwony wóz z roletami i niebieskimi światłami na dachu. Wojsko pojawiło się nagle i tak od dobrych kilku lat interesuje się nim.

M: Okej. Przejdźmy zatem do wirtualnego świata, jak zacząłeś swoją rozgrywkę na serwerze? Kiedy to było?