Skocz do zawartości
  • Aby w pełni korzystać z forum musisz się zarejestrować i zsynchronizować konto z grą, więcej informacji znajdziesz tutaj.
    Jeżeli posiadasz problemy z synchronizacją napisz wątek w dziale Pomoc z synchronizacją konta.

Papa


AdiK..
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Tak więc, jak sugeruje tytuł tematu, odchodzę z serwera, tym razem na zawsze. W MTA gram od 5 lat ( Na serwerze prawie 2 lata) więc pora chyba skończyć. Grając tutaj poznałem wiele sympatycznych osób, więc nie żałuję ani minuty spędzonej na tym serwerze. Wspólna rozgrywka z wami była dla mnie wielką przyjemnością. Na serwerze osiągnąłem wszystko co było dla mnie możliwe, tak więc dalsza gra nie ma dla mnie sensu. Postanowiłem bardziej zająć się życiem prywatnym.

 

Wymienię kilka osób, które najbardziej utkwiły mi w pamięci (kolejność nie ma znaczenia):

 ciacho191 - Bardzo Cię lubiłem i czasami rozumiałem jeżeli czymś się denerwowałeś , jednak trochę się zmieniłeś. Niemniej jednak dziękuję Ci za wszystko co pozwoliłeś mi osiągnąć w TSA.

Brodaty - Jedna z inteligentniejszych osób jakie poznałem na serwerze. Powodzenia w życiu prywatnym.

Ziomekkox - Pewnie tego nie przeczytasz, ale byłeś jednym z lepszych vliderów TSA.

Tobiasz63- Dzięki za właściciela SG4L sprycie. Powodzenia.

Hrydziu- No dombek co tu więcej pisać XDD Powodzenia

Silny-  Powodzenia w opierdzielaniu ludzi z TSA XD <3

Syriusz- Najlepszy alkoholik serwera :* Awansów w SAPD życzę.

XQward- Najlepszy RCON, zawsze pomoże :>

Tigerro- Bocik :>

DaszeK- Nie znałem Cię zbyt długo, ale okazałeś się być w porządku.

Grabsio311- Powodzenia, żebyś kiedyś dostał tego admina :>

Cichy - :*

Zebra- fajny admin ogólnie, ale grozi banami

Lisa_ - pomocna administratorka :>

TheSokol- Pewnie już tego nie przeczytasz, ale dzięki za gre!

Jak o kimś zapomniałem to przepraszam :/

Reszcie graczy również życzę powodzenia i miłej gry ;).

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 46