Skocz do zawartości
  • Aby w pełni korzystać z forum musisz się zarejestrować i zsynchronizować konto z grą, więcej informacji znajdziesz tutaj.
    Jeżeli posiadasz problemy z synchronizacją napisz wątek w dziale Pomoc z synchronizacją konta.

[MODEL] Bullet po tuningu torowym.


Frixo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Hej, dzisiaj przedstawiam wam projekt, a właściwie część projektu z którego jestem bardzo bardzo zadowolony.

Tworzyłem go chyba z 2 godziny i wiem że było warto, ponieważ efekt jest jak dla mnie niesamowity! Zresztą - sami oceńcie :-).

 

D3FMi3a.png

0Jg1sUs.png

EkMrZWo.png

KgiydR0.png

 

W planach:

-Zmiana tyłu,

-Dodanie tylnego dyfuzora,

-Dodane lotki,

-Poszerzenie przedniego błotnika,

-Odsłonięcie tylnej klapy, tak aby była tam szyba w 90%,

-Zmiana tekstury przedniego dodatku na karbon (Tu niestety nie wiem jak txt dodać aby działała :P)

 

Myślę że listy zmian nie trzeba pisać, ponieważ narzucają się one na pierwszy rzut oka ;-).

Jeżeli ktoś zgadnie czym się wzorowałem, wygra... nic ; )

 

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Frixo napisał:

Jakby mógł mi ktoś obeznany wytłumaczyć jak wgrać customowe (własne) textury, to byłbym bardzo wdzięczny!  :-)

Musisz przejrzeć poradniki w internecie na temat UV MAPPINGU. Jest to dość długie do tłumaczenia. Prędzej tak zrozumiesz. Powodzenia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony zgadzasz się na naszą politykę prywatności: Polityka prywatności, i akceptujesz regulamin witryny Regulamin