Skocz do zawartości
  • Aby w pełni korzystać z forum musisz się zarejestrować i zsynchronizować konto z grą, więcej informacji znajdziesz tutaj.
    Jeżeli posiadasz problemy z synchronizacją napisz wątek w dziale Pomoc z synchronizacją konta.

[MODEL]Hooligan strażacki


Answer
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, Answer napisał:

Na grafikach to praktycznie chrom, ale na teksturę no ciężko to nałożyć bo się rozciąga i widać te miejsca.

Jak ci się rozciągają txd i modelujesz w 3ds max użyj :

Unwrap UMV

UMV maping

Nie pamiętam które to bylo ale jedno z nich.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, kalahim napisał:

Jak ci się rozciągają txd i modelujesz w 3ds max użyj :

Unwrap UMV

UMV maping

Nie pamiętam które to bylo ale jedno z nich.

 

Używam Unwrap UWV

Tylko model jest tak zrobiony, że musiałbym go pociąć na setki części.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minuty temu, Answer napisał:

Używam Unwrap UWV

Tylko model jest tak zrobiony, że musiałbym go pociąć na setki części.

Wydaję mi się że wystarczy rozłożyć siatkę na płaszczyznę txd w unwrap przed tym zaznaczyć wszystkie plane.

Mogę być w błędzie daj ss z 3da ile tam jest plane to może pomogę jak chcesz oczywiscie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony zgadzasz się na naszą politykę prywatności: Polityka prywatności, i akceptujesz regulamin witryny Regulamin