Cześć!
Pewnie choć raz w życiu słyszeliście frazę "Jak się nie będziesz uczył, to skończysz jak oni.", wypowiedziane w kontekście Panów noszących śmietniki.
Wtedy otwiera się nam furtka do marzeń, a ja przychodzę do was z dobrą wiadomością.
Już teraz nie musicie źle się uczyć, aby być pracownikiem firmy wywożącej odpady!
(Autor tego suchego żartu nie zajmuje stanowiska co do tego typu metod wychowawczych, a praca "śmieciarzy" jest realnie pracą wymagającą i bardzo potrzebną)
Chciałbym wam pokrótce przedstawić nową pracę, która już niedługo zawita na naszym serwerze.
Praca wywozu odpadów
Pracę rozpoczynamy w Octane Springs, Bone County, na wschód od miasteczka Fort Carson.
Tam udajemy się do biura firmy i rozpoczynamy pracę u niejakiego Javier'a, ten dobierze nam odpowiednie zlecenie.
Zlecenia różnić się będą nie tylko dobranym rewirem, ale też frakcją odpadów jakie będziemy mogli załadować do ciężarówki.
Na początku towarzyszyć nam będzie śmieciarka jednokomorowa, co zmieni się wraz z nabywanym doświadczeniem i osiąganiem nowych poziomów.
W przypadku dużego zainteresowania pracą w danym momencie, na ciężarówkę będziemy musieli trochę zaczekać, gdyż pracownicy nie są w stanie przygotować ich więcej niż 6 na minutę.
Głównym zadaniem w pracy będzie zbieranie oznaczonych kubłów na śmieci, nie trzeba zbierać każdego, gdyż jest ich zwykle więcej, niż możemy pomieścić w naszej śmieciarce.
Od Ciebie więc w pewnym stopniu będzie zależeć jak zoptymalizujesz sobie pracę - które kubły zbierzesz szybciej, a które porzucisz gdyż zmarnują Ci zbyt dużo czasu.
Pamiętaj, że zasób pozwoli Ci na wrzucenie śmietnika z innej frakcji niż określona w zleceniu, jednakże będzie trzeba liczyć się z konsekwencjami podczas odbierania wynagrodzenia.
Kooperacja
Praca została przystosowana pod pracę w jedną lub dwie osoby, myślę, że warto skupić się na tej drugiej opcji.
Aby rozpocząć kooperacje jeden z graczy musi rozpocząć pracę, nazwijmy go roboczo hostem. Drugi zaś jedyne co musi robić to oczekiwać na zaproszenie.
Zanim host uda się do swojej ciężarówki musimy podejść do Anabel w biurze, a osoba, z którą chcemy pracować musi znajdować się obok nas.
Poprzez interfejs graficzny wysyłamy zaproszenie do kooperacji, które przed kontynuacją pracy musi zostać potwierdzone przez gracza lub anulowane przez hosta.
Praca zostanie dostosowana do zlecenia hosta i poziomu hosta i od tego momentu będziecie mogli wspólnie cieszyć się wyrzucaniem śmieci.
Należy pamiętać, że osoba hostująca nie może posiadać wyższego poziomu niż gracz który chce dołączyć, w takim przypadku pracę rozpocząć powinna druga osoba.
W przypadku gdyby gracz dołączający chciał zakończyć pracę, może to zrobić bez kończenia większych konsekwencji u osoby hostującej.
Jednakże, gdyby pracę zakończyć chciał gracz hostujący, to u drugiego zostanie ona również natychmiast przerwana.
Poziomy i zarobki
Temat chyba najważniejszy jeżeli chodzi o pracę - jakie będą zarobki?
Poziomów będzie łącznie 4, każdy poziom można porównać do innej pracy/poziomu w tej pracy pod względem zarobkowym.
Praca dostępna jest dla graczy od początku ich gry, dlatego pierwszy poziom porównać możemy do innej pracy dla początkujących - magazyniera.
Nie będzie to raj pod względem zarobków na tym poziomie, jednakże należy pamiętać, że praca jest stworzona z myślą o wszystkich.
Poziom drugi dostępny będzie dla obytych już z pracą, trochę bardziej doświadczonych graczy, zarobki więc śmiało porównać można do pierwszych poziomów prac takich jak kopalnia, czy 'TransMax Express' zwanej kurierem.
Analogicznie sprawa wyglądać będzie przy kolejnych poziomach, zarobki odpowiadać będą po kolei drugim oraz trzecim poziomom na wspomnianych wcześniej pracach.
System zarobkowy został napisany na nowo specjalnie pod potrzeby nowej pracy, dlatego szansa i ilość po wylosowaniu Life-Points'ów, będzie proporcjonalna do ilości zebranych poprawnie śmieci.
Premiera
Premiera pracy odbędzie się jutro (Niedziela, 23.01.2022r.) w okolicy godziny 18:00.
Z uwagi na fakt, że spodziewamy się dużego zainteresowania, zapraszamy do skorzystania z usług frakcji TSA, która zbierać będzie was z najpopularniejszych miejsc na serwerze.
Nad wydarzeniem będą czuwać również frakcje porządkowe oraz administracja, wszystko to, by premiera przebiegła sprawnie i bezproblemowo.
Godzina nie jest sztywna i z przyczyn losowych premiera może się lekko przesunąć.
Ponad 11000 linii kodu, kilkadziesiąt wersji przeróżnych modeli, zanim pojawiły się te ostateczne. Łącznie grube setki godzin pracy kilku deweloperów, którzy mieli różne zadania.
Lista błędów i problemów które pojawiły się podczas pisania pozostaje niezliczona.
Mamy ogromną nadzieję, że było warto, a praca zostanie przez was ciepło przyjęta.
Rekomendowane komentarze