Skocz do zawartości
  • Aby w pełni korzystać z forum musisz się zarejestrować i zsynchronizować konto z grą, więcej informacji znajdziesz tutaj.
    Jeżeli posiadasz problemy z synchronizacją napisz wątek w dziale Pomoc z synchronizacją konta.

  • TransMax Express - Remake


    ZbyK.gg
     Udostępnij

    gf

    Witajcie ponownie, pracusie.

    W dniu dzisiejszym zakończyliśmy pracę nad remake'm TransMax Express (kuriera).
    Jak większość działań w ostatnim czasie, głównym celem tego zabiegu, była optymalizacja serwera.

    Praca została napisana całkowicie od nowa, jednakże jest to remake, więc działanie pracy było wzorowane na dotychczasowej wersji kuriera.
    Główną zmianą na plus jest dodanie poziomów pracy, uzależnionych od dostarczonych przesyłek oraz liczby Life Points.
    Oczywiste jest jednak to, że dodając poziomy do pracy, przebudować trzeba było również cały system zarobkowy, dlatego pierwszy poziom pracy, będzie na pewno mniej opłacalny od dotychczasowego.
    Oczywiście, zbierać będziemy dane i zarobki oraz wymagania mogą się zmienić, gdy uznamy, że są zbyt niskie lub zbyt wysokie.

    Praca wystartuje jutro o godzinie 17:00, jedynym otwartym oddziałem będzie ten w Dokach Los Santos.
    (Oddział Fallen Tree zostaje tymczasowo zamknięty)

    Poniżej podaje skróconą specyfikacje pracy, wraz ze wszystkimi zmianami.
    (Obowiązywać będą dopiero od 11.05.2020 17:00)

    - Zaktualizowany interfejs rozpoczynania pracy,
    - Powiększono liczbę pojazdów pracy dostępnym w Los Santos Ocean Docks,
    - Usunięto oddział pracy w Fallen Tree,
    - Dodano poziomy prac i przebudowano ich zarobki
    - Wynagrodzenie naliczane jest teraz za każdą dostarczoną paczkę zamiast za jeden kurs, naliczane jest jednak dopiero po zakończeniu pracy,
    - Wyłączono możliwość biegania oraz sprintu na pierwszym poziomie pracy (ciężkim).
    - Zarobek na pierwszym poziomie pomiędzy 52.30 PLN a 62.30 PLN za jedną skrzynie,
    - Maksymalna liczba przesyłek do rozwiezienia na pierwszym poziomie wynosi 10,
    - Wyłączono możliwość sprintu na drugim poziomie pracy (średnim),
    - Umożliwiono bieganie na drugim poziomie pracy,
    - Zarobek na drugim poziomie pomiędzy 60.27 PLN a 71.54 PLN za jeden karton (bądź koło),
    - Maksymalna liczba przesyłek do rozwiezienia na drugim poziomie wynosi 12,
    - Umożliwiono bieganie oraz sprint na trzecim poziomie pracy (lekkim),
    - Zarobek na trzecim poziomie pomiędzy 68.30 PLN  a 77.00 PLN za jedną paczkę,
    - Zarobek na wszystkich poziomach pomiędzy 68.30 PLN  a 77.00 PLN za jedną paczkę,
     - Rozbieżność w zarobkach na godzinę na danych poziomach zdominowana jest przez prędkości chodzenia,
    - Maksymalna liczba przesyłek do rozwiezienia na trzecim poziomie wynosi 15,
    - W przypadku uszkodzenia pojazdu pracy pracodawca zabierze z pensji do 20% pensji (w przypadku stanu sprawności 30%),
    - Rozpoczęcie pracy na pierwszym poziomie wymaga zdobycia 300 LP,
    - Rozpoczęcie pracy na drugim poziomie wymaga zdobycia 1800 LP oraz dostarczenia łącznie 1800 przesyłek,
    - Rozpoczęcie pracy na trzecim poziomie wymaga zdobycia 6000 LP oraz dostarczenia łącznie 4500 przesyłek,
    - Punkty kurierskie zostały zapożyczone z dotychczasowego zasobu, oraz zostały zmodyfikowane w celach umożliwienia dostarczenia większej ilości przesyłek,
    - Dodano możliwość zakończenia pracy przed dostarczeniem wszystkich przesyłek poprzez wrócenie pojazdem do bazy firmy, nakładana jest wtedy kara w wysokości 20% wynagrodzenia,
    - Dodano możliwość zakończenia pracy w dowolnym momencie poprzez komendę /zakonczprace, nie otrzymywane jest wtedy wynagrodzenie,
    - W przypadku zakończenia pracy bez dostarczenia żadnej przesyłki, zostaje nałożona kara w postaci zmniejszenia liczby LP gracza o 10.
    - Większość animacji została zapożyczona z dotychczasowego skryptu, inne zostały podmienione bądź dodane,
    - W przeciwieństwie do poprzedniego zasobu, ten wykonany został głównie po stronie klienta (gracza),
    - Inni gracze nie widzą animacji gracza oraz noszonych przez niego przesyłek w celach optymalizacji, 
    - Gracz nie otwiera ponownie drzwi pojazdu gdy są one już otwarte, tylko od razu bierze przesyłkę z przestrzeni bagażowej,
    - Naprawiono błąd związany z zapadaniem się pod ziemie podczas wyjmowania/odkładania przesyłki,

    Liczba pojazdów ograniczona do 55

    Edytowane przez ZbyK.gg

     Udostępnij


    Opinie użytkowników

    Rekomendowane komentarze



    3 minuty temu, Karafik napisał:

    Ciekawe jak to będzie wyglądało, z moich szybkich obliczeń nie uwzględniając szybkości biegania etc. wychodzi, że na najwyższym poziomie zarobki będą oscylowały w graniach 4-5 tysięcy. 

    Co by czyniło tą pracę gorszą od 1 poziomu kopalni.

    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    • Administrator RCON
    30 minut temu, Patointeligencja napisał:

    Popsuliscie to

    Przepraszam, prosiłbym jednak o sprecyzowanie, gdyż nie jest to konstruktywna krytyka, a zwykły hejt.
     

     

    23 minuty temu, Karafik napisał:

    Ciekawe jak to będzie wyglądało, z moich szybkich obliczeń nie uwzględniając szybkości biegania etc. wychodzi, że na najwyższym poziomie zarobki będą oscylowały w graniach 4-5 tysięcy. 

    Na godzinę aktualnie robi się ~5 kursów, statystycznie wychodzi 11 minut, więc według statystyki 5,45 kursu / 1h.
    Szacuje średnio połowę czasu na dojazd i powrót, oraz połowę czasu na rozniesienie przesyłek, czyli 5,5 minuty na rozniesienie.
    Daje to 33 sekundy na jedną paczkę, więc na najwyższym poziomie ten proces wyniesie ok. 8 minut oraz 15 sekund. (33x15)
    Do tego czasu doliczmy 5 i pół minuty na dojazd i powrót, czyli cały cykl trwać będzie 13 minut i 45 sekund, na godzinę wychodzi więc ~4,36 kursu.
    Tak więc na najwyższym poziomie kuriera podstawą płacy będzie kwota pomiędzy 4466 PLN a 5035 PLN, nie uwzględniam uszkodzeń, ponieważ te naliczają się dopiero poniżej 85% stanu.
    Doliczmy do tego kwotę premium+, ponieważ posiadasz to ulepszenie, wychodzi wtedy więc kwota pomiędzy 5359,20 PLN a 6042,00 PLN.
    Jak wspomniałem, to są statystyki, a w gruncie rzeczy ilość czasu na jeden kurs jest raczej zawyżona, ponieważ gracze często "afczą" bądź zajmują się czymś innym, dlatego kwota może być jeszcze wyższa.
    Wszystko jednak zależne jest od tego, jak gęsto są ustawione punkty, którą grupę punktów otrzymasz, jak szybko tam dojedziesz, oraz czy będziesz w między czasie zajmował się czymś innym, czy samą pracą.
     

    19 minut temu, Karafik napisał:

    Co by czyniło tą pracę gorszą od 1 poziomu kopalni.

    Średnio na godzinę w kopalni (z p+) wydobywa się od 350 do 400 kg węgla, przy kursie >11 PLN (ponieważ mało kto oddaje gdy jest on mniejszy), daje to kwotę pomiędzy 3850 PLN (11x350) a 4520 PLN (11,30 x 400). Jak widzisz, nie są to porównywalne kwoty...

    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    • Administrator RCON
    7 minut temu, Patointeligencja napisał:

    Mam okolo 600LP i mi sie dobrze pracowalo. Na mysl ze bede musial wbijac 6000LP i tyle kursow to mi sie odechialo czegokolwiek.

    Właśnie o to w tym chodzi, praca ma polegać na progresji. A zbierać wystarczy, że będziesz 1800 LP, gdyż już wtedy masz zarobki porównywalne do aktualnych (brak sprintu lecz więcej punktów czyli za cały kurs +20% do aktualnego) 

    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach




    Gość
    Ta zawartość jest zamknięta i nie można dodawać komentarzy.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Serwery

  • Tematy warte uwagi

  • Najnowsza zawartość

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony zgadzasz się na naszą politykę prywatności: Polityka prywatności, i akceptujesz regulamin witryny Regulamin