Skocz do zawartości

RockstaR.

Gracz
  • Postów

    111
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Typ konta

    Premium +

Aktywność reputacji

  1. 4Love
    RockstaR. przyznał(a) reputację dla Damianuuu w Konkurs o 30 000 PLN   
    Siema!
    Przychodzę dziś z konkursem o 30 000 PLN.
     
    Zasady są proste:
    1. Zostaw reakcje pod moim postem (serducho),
    2. Zaobserwuj mój profil,
    3. Dodaj komentarz w którym oznaczysz trzech swoich znajomych.
     
    Nagrody:
    Za pierwsze miejsce jest 15 000 PLN,
    Za drugie miejsce nagroda wynosi 10 000 PLN,
    Za trzecie miejsce jest 5 000 PLN.
     
    Wyniki:
    Wyniki ukarzą się dnia 22.02.2021 na moim profilu!
     
     
    Wszystkich bardzo serdecznie pozdrawiam i życzę powodzenia!
     
  2. 4Like
    RockstaR. otrzymał(a) reputację od WooNski w Nabij sobie Repke V2.   
    Give likes guys
  3. 4Like
    RockstaR. otrzymał(a) reputację od WooNski w Nabij sobie Repke V2.   
    Give likes guys
  4. 4Like
    RockstaR. otrzymał(a) reputację od WooNski w Nabij sobie Repke V2.   
    Give likes guys
  5. 4Like
    RockstaR. otrzymał(a) reputację od WooNski w Nabij sobie Repke V2.   
    Give likes guys
  6. 4Like
    RockstaR. przyznał(a) reputację dla |scarlxrd| w Nabij sobie Repke V2.   
    Senkju
  7. 4Like
    RockstaR. przyznał(a) reputację dla *Sparky* w Nabij sobie Repke V2.   
    Łapać 
  8. 4Like
    RockstaR. przyznał(a) reputację dla Lekorz. w Nabij sobie Repke V2.   
    Eszkere 
  9. 4Like
    RockstaR. przyznał(a) reputację dla Yayami'o'mate w Nabij sobie Repke V2.   
    oddaję
  10. 4Like
    RockstaR. przyznał(a) reputację dla WooNski w Nabij sobie Repke V2.   
    WooNskiemu nikt nie da serduszka to bez sensu. 
  11. 4Like
    RockstaR. przyznał(a) reputację dla XwaalV. w Nabij sobie Repke V2.   
    oddaje
  12. 4Like
    RockstaR. przyznał(a) reputację dla Adeek_ w Nabij sobie Repke V2.   
    daaj, odwdziecze sie
     
  13. 4Like
    RockstaR. przyznał(a) reputację dla Hubs* w Nabij sobie Repke V2.   
  14. 4Like
    RockstaR. przyznał(a) reputację dla dominic_toretto w Dobry pojazd   
    V max?
  15. 4Like
    RockstaR. przyznał(a) reputację dla krist w Dobry pojazd   
    Teraz 30k i doplace 10 do 2 tygodni.
  16. 4Love
    RockstaR. otrzymał(a) reputację od marczes w Dobry pojazd   
    Model: Stanier
    ID: 52932
    Pojemność silnika: 1.6
    Przebieg pojazdu: 142km moze wzrosnąć wyżej do 160-170
    Dodatki: felgi (1078)
    Cena: Czekam na oferty
    Coś od siebie: Spoczko stanier z felami dla nowych. No i ogólnie fajnie leci bokiem na zakrętach, i ma bak 35dm.
    SS’y: https://imgur.com/a/58OFjGR , https://imgur.com/a/p42YFPj
  17. 4Like
    RockstaR. przyznał(a) reputację dla pietreknolif w [★] Ogłoszenia.   
    31.12.2019
    @RockstaR. dostaje minusa 1/3 z powodu porzucenia Stingera w pp
  18. 4Like
    RockstaR. przyznał(a) reputację dla SpeedPower w [★] Regulamin organizacji Family Drivers.   
    Każdy członek organizacji jest zobowiązany do przestrzegania regulaminu.
     Ogólne
    §1. Nieznajomość regulaminu organizacji nie zwalania z jego przestrzegania.
    §2. Osoba która jest na czarnej liście ma możliwość o apelacje o zdjęcie z niej po minięciu okresu równego 3 miesiąc po wpisaniu na nią.
    §3..Powrót do organizacji mogą dostać osoby które były w niej na randze nie mniejszej niż Członek
    §4. W organizacji jest system nagradzania za pomocą plusów(+).
    §5. Członek organizacji posiadający na swoim koncie 3 plusy może ubiegać się do członków Zarządu i Głównego Zarządu o awans.
    §6. Plusy można dostać wykonując następujące czynności:
     -pomagając członkom Zarządu lub Głównego Zarządu
     -dając pomysły które można by zrealizować w organizacji
    §7. Zakazane jest podawanie zaproszeń bądź linków na Discorda organizacji osobom nie należącym do niej.
    §8. Członek organizacji, który zmieni nick jest zobowiązany do poinformowania o tym członków Zarządu i Głównego Zarządu na Discordzie organizacji w odpowiednim temacie.
    §9. Członek organizacji ma zakaz używania wulgarnych słów na czacie organizacji.
    §10. W organizacji występuje system karania który wygląda najstępująco:
     -rozmowa dyscyplinarna
     -warn
     -kara grzywny
     -degradacja
     -wyrzucenie z organizacji
     -wpisanie na Czarną listę organizacji
    §11. Osoba które przeczytała regulamin jest proszona o zostawienie like pod regulaminem.
    §12. Osoba, która używała pojazdu który trafił na Parking Policyjny jest zabowiązana do wyjęcia i naprawienia go lub zapłacenia osobie która wykona te czynności.
    §13. Członek organizacji jest zabowiązany do przestrzegania kultury osobiostej i podporządkowaniu się polecenią Zarządu i Głównego Zarządu organizacji.
    §14. Członek organizacji może używać pojazdu organizacji w celu pościgu, lecz w przypadku złapania i trafienia pojazdu na Parking Policyjny jest zobowiązany do jego wyjęcia i naprawienia.
    §15. Na wykonanie czynności z punktu
    §14 członek ma 2 dni, jeżeli nie wyjmię pojazd w tym czasie jest on zobowiązany do wpłacenia równowartości ceny na Parkingu Policyjnym na konto organizacji i napisanie o tym na discordzie.
    §16. Pojazdy znajdujące się na terenie bazy organizacji mają być naprawione w 100% i zatankowane conajmniej do 80%.
    §17. Zarząd zastrzega sobie możliwość odrzucenia wniosku o powrót, bądź też wniosku o zdjęcia z czarnej listy.
    §18. Każdy członek który bierze, bądź odstawia pojazd na baze organizacji jest zobowiązany do poinformowania o tym na czacie organizacyjnym.
    §18. Składa miesięczna wynosi 2000 PLN, < Jeżeli członek organizacji doda pojazd do organizacji który jest warty więcej niż 100.000 PLN jest zwolniony z płacenia comiesięcznych składek>
    §19.   Każdy członek, który odejdzie z organizacji bez poinformowania zarządu o tym, zostaje wpisany na czarną liste.
    §19.1. a Kazdy wniosek o odejscie z organizacji musi pierw być zakceptowany, i wtedy może członek opuścić organizacje, w innym przypadku zostanie ukarany czarną listą.
    Rekrutacja
    §1. Osoba ubiegająca się o członkostwo w naszej organizacji musi spełniąc następujące warunki
     -posiadać conajmniej 150 przegranych godzin na serwerze
     -mieć skończone 15 lat
     -posiadać na swoim komputerze komunikator głowowy Mumble i Discord
     -posiadac na swoim koncie 2000 Life Pointsów
    §2. Osoba ubiegająca się o członkostwo w naszej organizacji nie może należeć w tym czasie do innej organizacji.
    §3. .W organizacji występuje system głosowania na osoby ubiegające się o członkostwo w organizacji. Polega on na głosowaniu między członkami Zarządu i Głównego Zarządu na daną osobę.
    §4. Po napisaniu podania odpowiedz na nią zostaje podana w ciągu 2 dni jako dodanie zdjęcia pod  z napisem PRZYJMUJĘ lub ODRZUCAM. 
     
     
     
     
                                                                                                                         Regulamin stworzony przez
    Byłego Lidera @Pawi.
    Lidera  @SpeedPowerPL 
    V-Lidera  @Macio717
     
  19. 4Love
    RockstaR. otrzymał(a) reputację od ogrody w Wyniki na moim statusie/ do zamknięcia!   
    Jestem RockstaR dobra gadka, będzie to dla ciebie zagadka.
  20. 4Like
    RockstaR. przyznał(a) reputację dla ogrody w Wyniki na moim statusie/ do zamknięcia!   
    Witam, chciałbym dla was zrobić kolejny konkurs!
    Do wygranie będzie pojazd, który jest godny uwagi! 
    - - - - - - -
    Co zrobić aby wygrać? Co zrobić aby zwiększyć swoje szanse na wygrana?
    £1 Aby wygrać musisz zaobserwować moje konto na forum!
    £2 Polajkować ten post!
    £3 Napisać dowolny komentarz!
    - - - - - - - 
    Co zrobić aby zwiększyć swoje szanse na wygraną?
    £1.1 Wykonaj wszystkie polecenia £1,£2,£3
    £1.2 Napisz rymowankę ze swoim nickiem!
    =======
    =======
    =======
     
    SS pojazdu, który jest do wygrania: 
    https://imgur.com/a/5XFyyKl
    Chciałbym wszystkim życzyć powodzenia, wyniki odbędą się, na początku listopada.
     
  21. 4Fun
    RockstaR. otrzymał(a) reputację od LoSiU. w Ile lat ma osoba wyżej?   
    16
  22. 4Like
    RockstaR. przyznał(a) reputację dla ZbyK.gg w Regulamin członka ekipy serwera 4Life MTA   
    Regulamin wchodzi w życie dnia 19.07.2019 o godzinie 20:00.
    Opublikowany zostaje z wyprzedzeniem w celu weryfikacji.
    Do tego czasu twórca regulaminu zastrzega sobie prawo do zmian.
    Członkowie ekipy którzy nie złożoną wniosku o pozbawienie ich rangi do ww. czasu akceptują warunki regulaminu.

     
     
    §1
    Każdy członek ekipy winien jest godnie reprezentować serwer na nim jak i poza nim oraz zawsze dawać godny do naśladowania przykład innym użytkownikom.
    §2
    Zakazuje się kontrolowania oraz naruszania prywatności członków Administracji RCON.
    §3
    Członek administracji ma obowiązek bez wahania starać się pomóc graczom gdy Ci pomocy potrzebują.
    §4
    W przypadku gdy pomoc opisania w §3 przerasta kompetencje danego podmiotu, ma on obowiązek przekazać problem innym członkom administracji lub skierować użytkownika do odpowiedniego działu na forum.

    §5
    Członek ekipy będąc na serwerze i podczas nie wykonywania nałożonych mu przez rangę zadań ma obowiązek ukryć swój status.
    §6
    W przypadku gdy użytkownik ma zastrzeżenia co do wykonywanych obowiązków przez członka administracji, to dany członek ma obowiązek poinformować gracza o możliwości napisania skargi.
    §7
    W przypadku gdy gracz odnosi się do członka ekipy agresywnie lub z brakiem należytego szacunku ten ma prawo zaniechać mu pomocy.
    §8
    W przypadku sytuacji wymienionej w §7 członek ekipy ma obowiązek poinformować gracza o powodzie zaniechania pomocy.
    §9
    Gdy gracz łamie regulamin odpowiedni dla danej platformy, członek ekipy ma obowiązek ostrzec gracza o skutkach takiego zachowania.
    §10
    W przypadku gdy użytkownik nie dostosuje się do ostrzeżenia nadanego na mocy §9 członek ekipy ma prawo ukarać gracza karą odpowiednią dla danego przewinienia i dla danej platformy.
    §10.1
    Długość nakładanej przez członka ekipy kary powinna być zgodna z ogólnodostępnym taryfikatorem kar serwerowych, z wyjątkiem gdy:
    a) Naruszenie którego dopuścił się gracz nie widnieje w taryfikatorze,
    b') Gracz dopuścił się więcej niż jednego naruszenia,
    c) Gracz ma zostać ukarany za dopuszczenie się kilkukrotnie tego samego naruszenia,
    d) Gracz był wielokrotnie karany za to samo lub podobne przewinienia,
    e) Gracz podczas nakładania kary zachowuje się agresywnie lub z całkowitym brakiem szacunku, z wyjątkiem gdy to zachowanie jest powodem karania,
    f) Stopień naruszenia wykracza poza codzienne sytuacje,
    g) Gracz grozi kolejnymi naruszeniami po zakończeniu kary.
    h) Naruszenie zostało dokonane podczas służby we frakcji i jest bezpośrednio powiązane ze służbą,
    §10.2
    Gracz powinien zostać uznany jako recydywista w sytuacji gdy (Gdy mowa o typie kary, mowa o kolumnie recydywy):
    a) W przypadku naruszeń karanych banem - był wcześniej karany za takie samo lub podobne przewinienie,
    c) W przypadku pozostałych naruszeń gdy kara wynosiła równo lub więcej niż 7 dni - był karany za to samo lub podobne przewinienie w okresie ostatnich 60 dni,
    d) W przypadku pozostałych naruszeń - był karany za to samo lub podobne przewinienie w okresie ostatnich 30 dni,
    §11
    Członek ekipy ma prawo podczas karania ominąć §9 i przejść do §10 w przypadku gdy:
    a) Gracz był już karany za to samo przewinienie,
    b') Gracz pełni służbę we frakcji a złamanie regulaminu dotyczy bezpośrednio lub pośrednio danej frakcji,
    c) Gracz był wcześniej ostrzegany oraz po upływie pewnego okresu czasu ten ponownie łamie dany punkt regulaminu,
    d) Gracz karany jest banem za łamanie poważniejszych punktów regulaminu,
    e) Przewinienie gracza wpływa negatywnie i zauważalnie na działanie serwera bądź jego odbiór przez osoby trzecie,
    f) Podstawą kary jest skarga na forum.
    §12
    Członek ekipy ma obowiązek zaprzestać działania opisanego w §10 w przypadku gdy karanym użytkownikiem ma być inny członek ekipy. Chyba, że: 
    a) Naruszenia członka ekipy wpływają negatywnie na sytuacje gospodarczą serwera,
    b') W dużym stopniu i celowo przeszkadza on w grze innym użytkownikom,
    c) Jego naruszenie może wpłynąć negatywnie na działanie lub wizerunek serwera.
    §13
    W przypadku sytuacji opisanej w §12 członek ekipy ma niezwłocznie poinformować o naruszeniu Administrację RCON.
    §14
    Członek ekipy z widocznym statusem ma obowiązek niezwłocznie i dokładnie rozpatrywać zgłoszenia nadesłane przez graczy w kolejności chronologicznej.
    §15
    Ten sam obowiązek (§14) posiada członek ekipy który posiada ukryty status administracyjny, jeżeli od czasu wysłania zgłoszenia minęło co najmniej 5 minut lub na serwerze nie znajduje się żaden aktywny członek ekipy.
    §16
    Członek ekipy ma obowiązek do wykonania zgłoszeń w liczbie nie mniejszej niż minimalna określona dla danej rangi.
    §17
    Koniec okresu podliczającego łączną liczbę wykonanych zgłoszeń od końca poprzedniego odbywa się w każdy czwartek o godzinie 17:30.
    §18
    Członek ekipy ma obowiązek nawiązać kontakt z zarządem serwera poprzez "kontakt alarmowy", w przypadku gdy:
    - Sytuacja na serwerze zagraża działaniu serwera,
    - Sytuacja na serwerze zagraża sytuacji gospodarczej na nim,
    - Korzystania przez gracza/graczy z programów bądź skryptów służących do oszustw lub/i utrudniania gry innym (cheaty).
    §19
    Zakazuje się prób kontaktu z zarządem serwera poprzez "kontakt alarmowy" w sytuacjach niewymienionych w §18.
    §20
    Zakazuje się używania komend dostępnych dla członków ekipy niezgodnie z ich przeznaczeniem.
    §21
    Zakazuje się członkowi ekipy korzystania z funkcji kontroli będąc aktualnie w aktywnej służbie frakcyjnej.
    §22
    Członek ekipy karając członka frakcji na aktywnej służbie gdy powód służby dotyczy, ma obowiązek przedstawić wystarczające dowody dowódcy frakcji do której należy podmiot karany.
    §23
    Członek ekipy winien jest rozpatrywać apelacje od nałożonych przez niego kar w terminie nie dłuższym niż 7 dni, z wyjątkiem gdy:
    a) Sprawa jest złożona i jej rozpatrzenie wymaga większej ilości czasu,
    b') Ukarany nie współpracuje z członkiem ekipy i nie podaje pełnych bądź prawdziwych informacji,
    c) Sprawa wykracza poza kompetencje bądź możliwości członka ekipy,
    d) Członek ekipy z uzasadnionych powodów przełożył rozpatrzenie apelacji na wybrany termin,
    e) Członek ekipy jest na aktywnym urlopie a kara została nadana podczas jego aktywnej służby.
    §24
    W przypadku gdy kara została nałożona przez pomyłkę członek ekipy ma:
    a) obowiązek aby przypiąć do kary flagę "omyłkowa",
    b') prawo do zdjęcia kary bez potrzeby pisania apelacji przez ukaranego, gdy członek ekipy o pomyłce zorientował się natychmiast po nadaniu kary.
    §25
    Wszelkie spory między członkami ekipy powinny być wyjaśniane między sobą poprzez prywatną korespondencje.
    §26
    Każdy członek ekipy ma obowiązek do wykonywania poleceń administracji RCON.
    §27
    Członek ekipy ma prawo do zmiany znacznej części nicku dopiero po napisaniu i zaakceptowaniu przez uprawnionego członka ekipy wniosku o zmianę nicku.
    §28
    Członek ekipy winien jest traktować każdego użytkownika równo niezależnie od jego prywatnych spraw i uprzedzeń.
    §29
    Użytkownik należący do grona ekipy ma obowiązek dołożyć wszelkich starań aby zabezpieczyć swoje konto przed włamaniem, między inny poprzez:
    a) Używanie silnego hasła dostępu do swoich kont,
    b') Używanie unikalnego hasła do swojego konta, które nie było używane na innych serwerach lub portalach,
    c) Nie używanie funkcji "Zapamiętaj hasło" oraz "Nie wylogowuj mnie" w przypadku współdzielenia komputera z osobami trzecimi,
    d) Zablokowanie możliwości logowania się na konto z komputerów osób trzecich, poprzez użycie funkcji białej listy seriali,
    e) korzystanie z funkcji dwuskładnikowego logowania.
    §30
    Członek ekipy, zmieniając serial (poprzez zmianę komputera bądź jego podzespołów) ma obowiązek powiadomić o tym Administrację RCON.
    §31
    Członek ekipy ma całkowity zakaz udostępniania osobom trzecim swojego konta oraz podawania danych używanych do logowania na konto.
    §32
    Członkowi ekipy zakazuje się pełnienia znaczącej roli w życiu konkurencyjnych serwerów na platformie MTA oraz SAMP. 
    §33
    Członkowi ekipy zakazuje się udostępnienia poufnych danych i informacji przeznaczonych jedynie dla administracji serwera.
    §34
    Zabrania się członkowi ekipy udostępniania informacji o kontach osobom innym niż właściciele tychże kont, z wyjątkiem gdy:
    a) Informacją jest stan majątkowy gracza a ten jest zadłużony u osoby proszącej o dane,
    b') Gracz dokonał złamania regulaminu a dane potrzebne są osobie o nie proszącej do złożenia skargi,
    c) Dane są ogólnodostępne.

    §35
    Zakazuje się nakładania napisów na pojazdy jeżeli te nie dotyczą aktualnie trwającego wydarzenia bądź ważnej uroczystości.
    §36
    Każdemu członkowi administracji przysługuje prawo do dymisji
    §37
    Gracz który poddał się dymisji ma prawo do powrotu na pełniące wcześniej stanowisko w okresie nie krótszym niż 14 dni oraz nie dłuższym niż 3 miesiące.
    §38
    Graczowi przysługuje dłuższy okres powrotu na rangę w przypadku gdy przed poddaniem się dymisji:
    Jako członek ekipy pełnił bez przerwy służbę przez okres co najmniej 1 miesiąca - przysługuje prawo do powrotu w okresie do 6 miesięcy.
    Jako członek ekipy pełnił bez przerwy służbę przez okres co najmniej 2 miesięcy - przysługuje prawo do powrotu w okresie do 12 miesięcy.
    §39
    Byłemu członkowi ekipy nie przysługuje prawo do powrotu na wcześniejsze stanowisko (§37) w przypadku gdy:
    a) Dopuszczał się on notorycznego łamania regulaminu serwera,
    b') Otrzymał on słuszną karę w postaci bana na okres co najmniej 7 dni,
    c) Jego zachowanie naruszało §1 regulaminu członka ekipy,
    d) Członek ekipy opuszczając stanowisko uciekł bądź próbował uciec od odpowiedzialności.
    e) Członek ekipy przed poddaniem się dymisji pełnił funkcję bez przerwy przez okres nie dłuższy niż 14 dni.
    §40
    Członkowi ekipy przysługuje prawo do urlopu bez potrzeby poddawania się dymisji na okres nie dłuższy niż 21 dni w odstępie nie krótszym niż podwojona liczba dni poprzedniego urlopu z dodatkiem 7 dni.
    §41
    Gdy członek wyrazi chęć odejścia z administracji, a wcześniej nie wykazywał się wystarczającą aktywnością, administracja RCON zastrzega sobie prawo do odebrania mu możliwości powrotu na rangę.
    §42
    Administracja RCON ma prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie a członek ekipy ma obowiązek niezwłocznie się do nich dostosować.

    Twórca regulaminu: ZbyK
    Zakazuje się kopiowania na inne fora bądź serwery.
    Regulamin dotyczy się każdego członka administracji (tj. Support'a, Administratora  oraz w mniejszym stopniu Administratora RCON)
    Administracja RCON ma prawo w szczególnych przypadkach do  zwolnienia z danych punktów regulaminu wybranych członków administracji.
    Twórca celowo użył dużej ilości powtórzeń w celu łatwiejszego odbioru danego regulaminu.
  23. 4Like
    RockstaR. przyznał(a) reputację dla AdiK.. w [Konkurs] Stallion   
    Witam.
    Jak zapewne domyślacie się po tytule tematu, organizuję konkurs, w którym do wygrania jest pojazd Stallion (1.6/podświetlanie licznika/felgi/organicznik/CB Radio)
    Zwycięzca zostanie  wyłoniony na zasadzie losowanie.
    Aby być branym pod uwagę musisz:
      - Napisać komentarz o dowolnej treści.
     - Polubić ten temat.
    Jeżeli temat osiągnie minimum 150 polubień rozlosowane zostaną dodatkowe pojazdy. 
     
    Odpowiedzi dodawać można  do czwartku [18.07.2019], do godziny 18:00.
    Wyniki zostaną ogłoszone tego samego dnia.
     
      Pisanie więcej niż jednej odpowiedzi, będzie skutkowało dyskwalifikacją.
    Powodzenia. 
  24. 4Like
    RockstaR. przyznał(a) reputację dla Skipciu w Regulamin   
    Publiczny regulamin SA Police Department
    I. Ustrój frakcji San Andreas Police Department jest umundurowaną i uzbrojoną jednostką prawa działającą w stanie San Andreas, do jej głównych zadań należy ochrona życia i mienia ludności cywilnej, oraz pilnowanie porządku i bezpieczeństwa całego okręgu. Wyżej wymienione działania sprawowane są przez wyedukowany oraz wyszkolony personel na którego czele stoi zarząd frakcji. Funkcjonariusze posiadają specjalne kompetencje oraz uprawnienia dzięki czemu mają możliwość wydawać polecenia ludności cywilnej, dokonywać pozbawiań wolności osób łamiących prawo, korzystać ze środków przymusu bezpośredniego, pojazdu służbowego oraz broni ostatecznej. Ustrój frakcji kreowany jest na styl hierarchii, dzięki czemu każdy funkcjonariusz ma nakaz szanować zdanie wyższego stopnia służbowego oraz wykonywać jego polecenia. Wszelkie odstępstwa od zasad panujących we frakcji oraz próby zhańbienia jej reputacji kończyć się będą karami dyscyplinarnymi.
    Stopnie służbowe obowiązujące w SAPD
    Zarząd frakcji
    Chief of Police
    Assistant Chief of Police
    Deputy Chief
    Commander
    Captain III

    Pracownicy frakcji
    Captain II
    Captain I
    Lieutenant
    Detective III
    Detective II
    Detective I
    Sergeant II
    Sergeant I
    Police Officer III+1
    Police Officer III
    Police Officer II
    Police Officer I
     
    II. Główne zasady działania Funkcjonariusz będący na służbie jak i poza nią powinien godnie reprezentować swoją osobę jak i jednostkę, należy pamiętać że każdy większy lub mniejszy występek pracowników to plama na dobrym imieniu frakcji. Każdy funkcjonariusz przed przystąpieniem do służby, przeszedł proces szkoleniowy oraz przystąpił do egzaminu końcowego; zdając go z wynikiem pozytywnym. Wszystkie wartości nabrane w akademii należy stosować w codziennej służbie, mowa tu o zarządzeniach zawartych w materiałach szkoleniowych, oraz informacjach zaczerpniętych ze szkoleń czy wykładów. Podczas każdego rodzaju interwencji funkcjonariusz winien jest pozostać bezstronny, szczególnie kiedy mowa jest o przestępstwach, nie wykroczeniach. Wszelkie sprawy dziejące się we frakcji są sprawą frakcji, wszelkie "wynoszenie" bądź upublicznianie utajnionych dokumentów równać się będzie z odpowiedzialnością dyscyplinarną. Spory funkcjonariuszy należy rozstrzygać prywatnie, przenoszenie kłótni w obręby frakcji jest zabronione, w ekstremalnych sytuacjach w dojściu do porozumienia pomóc może zarząd frakcji, który obejmie stanowisko osoby postronnej pomagającej rozwiązać konflikt, ów zarząd nie staje nigdy po żadnej stronie.
     
    III. Procedury służbowe Każda zmiana statusu, jednostki, składu patrolu, etc musi zostać zgłoszona drogą komunikacji radiowej, podczas tych czynności należy pamiętać o zasadach korzystania z łączności służbowej. Pojazdy znajdujące się w składzie naszej komendy mają wyznaczone przystosowanie, oraz stopnie od którego możemy danym pojazdem się poruszać, po każdym patrolu należy odstawić pojazd w 100% sprawnym oraz zatankowanym do ustalonej wartości. Podczas pełnienia służby policjanci otrzymują specjalny ekwipunek składający się ze środków przymusu bezpośredniego oraz broni ostatecznej, użytkowanie tego typu środków nie może być wymuszone, należy postępować zgodnie z zasadami zdrowego rozsądku oraz poszanowania wobec obywateli stanu San Andreas.
     
    IV. Kary oraz wynagrodzenia za służbę W zależności od jakości sprawowanych przez funkcjonariusza obowiązków zarząd SAPD zastrzega sobie prawo do oceniania jego postępów, a następnie nagradzania go pozytywnie bądź negatywnie. 
    Do pozytywnych wynagrodzeń zaliczamy: awans na wyższy stopień służbowy oraz nagrody w postaci pieniężnej.
    Do negatywnych wynagrodzeń zaliczamy: rozmowa dyscyplinarna, upomnienie, kara pieniężna, zawieszenie w prawach pracownika, degradacja na niższy stopień służbowy, wydalenie z frakcji oraz finalnie wpisanie na czarną listę.
     
    V. Przynależność do zespołu Każda osoba która dołączy do frakcji zostaje członkiem naszej "rodziny", oraz może czuć się wyróżniona, co idzie za tym, że ma całkowity zakaz przebywania we frakcji na innych serwerach, czy to RPG czy RP. Częste odejścia i powroty narażają naszą społeczność na niestabilność, która nie prowadzi do niczego dobrego. Osoba opuszczająca szeregi frakcji, powrócić może dopiero po 4 tygodnia, od jej odejścia, zaś Cadet który odejdzie podczas trwania szkoleń, zostanie dyscyplinarnie zwolniony; oraz możliwość ponownego wzięcia udziału w rekrutacji zostanie zablokowana na okres 90 dni. Osoba pisząca powrót liczyć się musi z; jego odrzuceniem, powrotem na niższy stopień służbowy, koniecznością ponownego podejścia do egzaminu z pościgów, koniecznością wykonania powtórzenia materiału oraz pozytywnego ukończenia egzaminu PA, bądź dołączenia do trwającej szkółki. Po upływie 28 dni, trzeba ponownie podejść do egzaminu z pościgów.
     
    VI. Proces rekrutacyjny Aby dostać się do szeregów SAPD należy przystąpić do rekrutacji odbywającej się na forum w specjalnym dziale do tego poświęconym, rekrutacja odbywa się średnio co miesiąc i trwa kilka dni, przez ten czas osoby zainteresowane wysyłają swoje podania w formie CV, w odpowiednim miejscu; po tym czasie rekrutacja zostaje zamknięta, a zarząd wybiera listę osób które dołączą do akademii. W pytaniu rekrutacyjnym odnośnie znajomości regulaminu frakcji należy wspomnieć o radiowozie, w celu potwierdzenia znajomości regulaminu. Podczas jej trwania rekruci uczęszczają na wykłady prowadzone przez szkoleniowców oraz nabierają doświadczenia potrzebnego do służby. Po ukończeniu tego procesu odbywa się egzamin sprawdzający stopień przygotowania rekrutów do realiów panujących w SAPD, tylko osoby które pozytywnie go ukończą zostaną pełnoprawnymi funkcjonariuszami. Również są zobowiązani do zapoznania się z ogłoszeniami dla graczy od Komisji Spraw Frakcyjnych 
    VII. Podsumowanie W tym miejscu pragnę przypomnieć iż dokument ten stanowi główny zbiór zasad panujących w San Andreas Police Department, a więc jego nieznajomość nie zwalnia funkcjonariuszy z jego przestrzegania. Informacje zawarte w w/w tekście mogą stanowić podstawę do ukarania funkcjonariusza. Dokument może zostać poddany edycji w każdej chwili.
     
    ©Copyright 2018, wszelkie prawa zastrzeżone. / ©Copyright 2018, all rights reserved. 
    Autor / Author: @Skipciu
       
  25. 4Like
    RockstaR. przyznał(a) reputację dla Andglad w 4Music - Regulamin   
    §1. Każdy członek zobowiązuje się do zapoznania oraz przestrzegania Regulaminu radia 4Music.
     
     
    §2. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia osoby z nieprzestrzegania go.
     
     
    §3. Prezenter ma całkowity zakaz używania wulgaryzmów na audycji. Po godzinie 22 mogą być puszczane oraz nie bezpośrednio po sobie piosenki z wulgaryzmami. W piosence nie może występować więcej niż 4 wulgaryzmy na minutę jej trwania!
     
    §4. Prezenterzy radia mogą dostać maksymalnie trzy ostrzeżenia, otrzymanie trzeciego może spowodować: 

    a) Zawieszenie na okres 7 dni
    b) Degrad
    c) Wydalenie z radia w przypadku rangi Młodszy Prezenter.
     

    §5. Prezenter jest zobowiązany być Online na serwerze podczas prowadzenia audycji.
     
    §6. Zabrania się podawania haseł osobom nie będącym w radiu.
     
    §7. Audycje rozpoczynamy tylko o równych godzinach( 15:00, 15:30 ).
     
    §8. Na audycje zapisujemy się minimum 15 minut przed rozpoczęciem audycji.

    §9. Całkowity zakaz reklamowania się oraz udostępnianie danych osobowych na audycji.
     
    §10. Każdy Prezenter radia ma obowiązek stawić się na spotkaniach dotyczących radia. Nie stawienie się prezentera może skutkować otrzymaniem minusa lub degradem.
     

    a)     Usprawiedliwienia godzinę przed spotkaniem nie będą brane pod uwagę.
     

    §11. Prezenter ma prawo do bezpłatnego urlopu, maksymalnie 14 dni w ciągu 60 dni.
     
    §12. Prezenter nie może jednocześnie pracować we frakcji i prowadzić audycji.
     
    §13. Jest całkowity zakaz puszczania ,,Vixy", wszelkiego rodzaju trolli typu ,,Pan Policjant" i wszelkopojętej patologii na audycjach.
     
    §14. Prezenter nie może być jednocześnie w dwóch radiach. 
     
    §15. Prezenter który użyje pojazd biznesowy ma obowiązek odstawić ten pojazd zatankowany oraz naprawiony w 100%.
     
    §16. Prezenter prowadzący audycje ma obowiązek czytania pozdrowień z serwera w miarach swoich możliwości.
     
    §17. Każdy Prezenter Radia ma możliwość zaproponowania swoich propozycji dotyczących rozwoju radia 4Music.
     
    §18. Całkowity zakaz puszczania na audycji tzw. składanek czy też playlist.
     
    §19. Każdy Prezenter zobowiązany jest do wyrobienia normy 2h tygodniowo.
     
    §20. Całkowity zakaz prowadzenia audycji bez użycia mikrofonu.
     
    §21. Prezenter ma całkowity zakaz namawiania ludzi do ,,donate" przykład - Top Donatorzy, lista donate etc.
     
    §22. Eventy odbywane na scenie SF muszą zostać zapowiedziane minimum 5 dni wcześniej na forum z obowiązkową grafiką.
     
    §23. Grafikę zapowiedzi eventu należy dodać w dziale radia 4Music aby temat był widoczny dla wszystkich użytkowników forum.
     
    §24.  Po nagrody na event od administracji RCON może zgłaszać się tylko zarząd radia.

    §25. W ramówkę można się wpisywać z maksymalnie 48 godzinnym wyprzedzeniem. Wyjątek stanowi wpisanie się w ramówkę za zgodą Zarządu Radia 4Music lub Audycji eventowej.
     
    §26. Całkowity zakaz prowadzenia audycji pod wpływem alkoholu i narkotyków oraz wspominania przez prezenterów o alkoholu i innych środkach odurzających.
    §26.1 Jest całkowity zakaz puszczania utworów zawierających w sobie jakąkolwiek wzmiankę o narkotykach.
    Wówczas prezenter może otrzymać: 
    a) Minusa
    b) Zawieszenie
    c) Karę pieniężną
    d) Degrad
    e) Wydalenie.
     
    §27. Całkowity zakaz prowadzenia audycji z karą ''mute'' na serwerze.

    §28. Wszelkie kary ''mute'' na serwerze należy zgłaszać na forum lub discord w odpowiednim dziale.

    §29. Nie zgłoszenie kary serwerowej ''mute'' równa się z dłuższą karą zawieszenia dwukrotnie. Prowadzenie audycji podczas zawieszenia może skutkować otrzymaniem: 
    a) Minusa
    b) Zawieszenia
    c) Karą pieniężną
    d) Degradem
    e) Wydaleniem
     
    §30. Jest całkowity zakaz wpisywania w ramówkę audycji ,, STAŁYCH".

    §31. Każdy członek radia ma obowiązek posiadać komunikator głosowy Discord oraz dołączyć do serwera radiowego.

    §32. Zakazuje się podjudzania słuchaczy do spamu na czacie premium (g).

    §33. Zakazuje się rozdawanie dużych kwot pieniężnych na zwykłych audycjach.

    §34. Każdy prezenter grający na audycji zobowiązany jest do przerwy dwukrotnie większej niż spędzenie czasu na audycji.
     
    §35. Każda audycja, która wynosi powyżej 2 godzin musi zostać zatwierdzona przez zarząd. Jednakże raz w tygodniu każdy prezenter może wydłużyć czas audycji do 3 godzin bez konieczności wnioskowania o zgodę.

    §36. Członek radia ma całkowity zakaz przynależenia do innych biznesów oraz uczestniczenia w ich życiu.

    §37. Osoba, która otrzymała w danym miesiącu zawieszenie na okres powyżej 7 dni nie zostanie wzięta pod uwagę podczas awansów.

    §38. W momencie kiedy prezenter w danym miesiącu weźmie urlop powyżej 14 dni nie zostanie wzięty pod uwagę podczas awansów.

    §39. Osoba, która otrzyma ostrzeżenie pisemne, ulega przedawnieniu po miesiącu.

    §40. Zakazuje się dyskryminowania osób innej:

    a) orientacji seksualnej, 
    b) narodowości, 
    c) innych przekonań religijnych etc.
     

    §41. Prezenter, bądź osobami składająca skargę na członka radia musi posiadać jawne dowody na przewinienie ze strony oskarżonego. 

    §42. Osoba, która została wydalona z szeregów radia 4Music, bądź została wpisana na czarną listę ma możliwość powrotu jedynie przez rekrutację.

    §43. Osoba, która powróciła w szeregi radia 4Music może odejść po 14 dniach od powrotu. W przeciwnym razie zostanie ona wydalona oraz wpisana na czarną listę. (Nie dotyczy członków zarządu).
     
    §44. Zakazuje się reklamowania:
    a) kanałów YT i innych kont społecznościowych,
    b) sprzedaży aut, nieruchomości itp.,
    c) wszelkopojętych eventów.
     
    §45. Osoby pełnoletnie, które przeszły/nie przeszły mutacji lub mają wysoką tonację głosu mogą aplikować o dołączenie do radia po uwierzytelnieniu swojego wieku zarządowi.
    §46. Prezenter Radiowy nie ma obowiązku zwracać "donate" użytkownikowi który wysłał donate w celu "trollu", lecz jeżeli darowizna zostanie przelana przez przypadek prezenter musi ową kwotę oddać.
    §47. Osoba otrzymująca karę serwerową zostaje ukarana zawieszeniem na długość trwania kary + 1 dzień. 
    (w skrajnych wypadkach może to ulec zmianie )
    §48. Prezenter Radiowy może zostać mianowany Prezenterem Miesiąca maksymalnie 2 miesiące pod rząd.
    §49. Na scenie San Fierro można prowadzić audycje oraz organizować wszelakie eventy, tylko i wyłączenie za pozwoleniem Zarządu.
    §50. Zabrania się prowadzenia audycji w sposób nieprofesjonalny oraz patologiczny o każdej porze dnia i nocy.
    §51. Zezwolenie na prowadzenie wyjątkowej audycji musi zostać zatwierdzone tylko i wyłącznie przez zarząd radia.
    W przypadku zezwolenia przez osoby zewnętrzne tj. właściciel serwera lub administracja RCON, prezenter winien jest niezwłocznie poinformować i podać szczegóły zarządowi radia.
     
     
     
     
     
     Napisane przez @Kacper^,^ @SpeedPowerPL @TheMistrzuu*@Emialski
    Wszelkie prawa do pomysłu Zastrzeżone dla "4Music"
    Zarząd Radia
    "4Music"
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony zgadzasz się na naszą politykę prywatności: Polityka prywatności, i akceptujesz regulamin witryny Regulamin