[*] - Dla pięciu dziewczyn które zmarły w pożarze wczoraj o godzinie 18:00 w moim mieście czyli Koszalinie.
Pomyśleć że życie można zakończyć w wieku 15 lat wybierając się na imprezę urodzinową.
Współczuję w poniedziałek mojej byłej szkole za to że media nie rozumieją co się do nich mówi... I będą stali pod szkołą żeby zrobić sobie tylko wywiad z uczniami.
Wszystko przez to że ktoś kto otwiera coś takiego jak Escape Room tylko po to żeby były pieniądze a nie po to żeby było bezpiecznie.
Maaasakra! Mega współczuję ludziom z mojego miasta. Po tym co zastałem dzisiaj w kościele nie będę mógł tego zapomnieć do końca życia.
[*][*][*][*][*]
Edycja kopalni przyniosła następujące efekty (wymienię najważniejsze, reszta jest pod F1):
1. Usunięto błąd #331-3 na kopalni, występujący podczas próby dodania Life-Points'ów.
Wyjaśnienie: Podczas wydobywania węgla, gdy pojawia się w naszych rękach, następuje losowanie liczby. Ta liczba decyduje o tym, czy dostaniemy LP i ile. W przypadku gdy przed naprawą, wylosowało nam otrzymanie LP, skrypt zatrzymywał się z powodu literówki w nazwie funkcji. Wtedy musieliśmy wyjść z punktu aby nam się odświeżyło i pokazywało nam informacji o błędzie wyjścia z punktu (#331-3).
2. Usunięto system synchronizacji animacji na kopalni i zastąpiono go systemem symulacji.
Wyjaśnienie: Skrypt kopalni składa się z wielu zasobów, jako, iż kopanie wymaga często używania animacji, jednym z ważniejszych zasobów był właśnie ten, odpowiadający za animacje. System był prosty, animacja rozpoczynała się po stronię gracza, wysyłana była na serwer po czym wysyłana była do wszystkich innych graczy (aby im wyświetliło, że dany gracz kopie). I tak gracz, podczas jednego kopania wysyłał 3 wiadomości na serwer. Problem pojawiał się gdy graczy zaczęło napływać, wtedy tych wiadomości było kilkaset w ciągu sekundy. Nowy system nie zbiera ciągle informacji o kopaniu, stara się symulować to, sprawdzając prawdopodobieństwo tego, że gracz właśnie kopie. I z tego prawdopodobieństwa uruchamiać mu animację.
Dla lepszego zobrazowania tego, jak nieoptymalne było dotychczasowe rozwiązanie z animacjami: podczas startu pracy, gdy wszyscy już weszli, skrypt kopalni zużywał około 1-2% zasobów serwera, jest to bardzo mała liczba, patrząc na to, ile osób tam wtedy pracowało. SAM skrypt animacji jednak, zużywał około 15%, czyli dużo więcej niż cała kopalnia.