-
Postów
289 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Typ konta
Zwykłe
Osiągnięcia BylemTu
Aktualizacja statusu
Zobacz wszystkie aktualizacje BylemTu
-
Na serwerze jest pełno fajnych modeli 3D oraz tekstur. Niestety strasznie odbiegają wizualnie od podstawowej wersji gry. Czuć, że obiekty mają gęste poli, a tekstury wysoką rozdzielczość. Czuć, że są robione teraz, a nie 20 lat temu, gdzie optymalizacja była kluczowa.
-
Co ty gadasz.. serwer wyglada futurystycznie elegancko nowoczesnoie dizajnersko pięknie szałowotekstury te odmładniają ta giereczke.. która powstała wieki temu XD
-
W wszystkich nowych modelach, które wchodzą na serwer stawiamy na optymalizację - jest ona dla nas kluczowa. Również wszystkie nowe modele są wizualnie dostosowywane do stylu GTA:SA.
Jedne, gdzie można potwierdzić to co napisałeś to stare modele. Jak wiadomo, niektóre z nich są na serwerze od kilku dobrych lat, a w tamtych czasach niekoniecznie każdy myślał o optymalizacji modeli.Na przykładzie wspominanej przez Ciebie gęstości polygonów:
- Jedna z starych baz frakcyjnych - ok. 18 000 polygonów
- Najnowsza baza frakcyjna - ok. 6 000 polygonów
-
Myślę, że masz rację. Tekstury też dużo robią, większość nowych strasznie kontrastuje na tle ori GTA.
Ja też głównie myślałem o skinach postaci, mam wrażenie, że niektóre mają naprawdę grube wyniki.
Nie wiem czy MTA na to pozwoli ale bazy moim zdaniem powinny mieć poziomy LOD. W pojazdach chyba z tego korzystacie.
Co by nie było, jest elegancko i małymi krokami róbcie, żeby było jeszcze lepiej
-