Skocz do zawartości

BylemTu

Gracz
  • Postów

    289
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Typ konta

    Zwykłe

O BylemTu

  • Urodziny 17.10.2001

W świecie gry

  • ID konta gracza 33
  • Nick BylemTu
  • Data rejestracji 2015-03-27 19:04:00
  • Ostatnio widziany 2024-09-24 20:00:51
  • Łączny czas gry 1192 godz. 08 min.
  • Organizacja MidNight Club
  • ➜ Ranga Wangan Driver
  • Respekt
    0
    Life Points
    7507
    Punkty karne
    49

Kontakt

Informacje o profilu

  • Płeć:
    mężczyzna
  • Zainteresowania:
    Motoryzacja, programowanie

Ostatnie wizyty

6268 wyświetleń profilu

Osiągnięcia BylemTu

Aktualizacja statusu

Zobacz wszystkie aktualizacje BylemTu

  1. Na serwerze jest pełno fajnych modeli 3D oraz tekstur. Niestety strasznie odbiegają wizualnie od podstawowej wersji gry. Czuć, że obiekty mają gęste poli, a tekstury wysoką rozdzielczość. Czuć, że są robione teraz, a nie 20 lat temu, gdzie optymalizacja była kluczowa.

    1. Kml95

      Kml95

      Co ty gadasz.. serwer wyglada futurystycznie elegancko nowoczesnoie dizajnersko pięknie szałowotekstury te odmładniają ta giereczke.. która powstała wieki temu XD

    2. erorek.

      erorek.

      W wszystkich nowych modelach, które wchodzą na serwer stawiamy na optymalizację - jest ona dla nas kluczowa. Również wszystkie nowe modele są wizualnie dostosowywane do stylu GTA:SA.

      Jedne, gdzie można potwierdzić to co napisałeś to stare modele. Jak wiadomo, niektóre z nich są na serwerze od kilku dobrych lat, a w tamtych czasach niekoniecznie każdy myślał o optymalizacji modeli.

      Na przykładzie wspominanej przez Ciebie gęstości polygonów:

      - Jedna z starych baz frakcyjnych - ok. 18 000 polygonów 

      - Najnowsza baza frakcyjna - ok. 6 000 polygonów
       

    3. BylemTu

      BylemTu

      Myślę, że masz rację. Tekstury też dużo robią, większość nowych strasznie kontrastuje na tle ori GTA.

      Ja też głównie myślałem o skinach postaci, mam wrażenie, że niektóre mają naprawdę grube wyniki.

      Nie wiem czy MTA na to pozwoli ale bazy moim zdaniem powinny mieć poziomy LOD. W pojazdach chyba z tego korzystacie.

      Co by nie było, jest elegancko i małymi krokami róbcie, żeby było jeszcze lepiej B)

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony zgadzasz się na naszą politykę prywatności: Polityka prywatności, i akceptujesz regulamin witryny Regulamin