Skocz do zawartości

Adamo

Gracz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Typ konta

    Premium +

Aktywność reputacji

  1. 4Love
    Adamo przyznał(a) reputację dla KoscioK w Regulamin San Andreas Medical Department   
    Regulamin frakcji San Andreas Medical Department
     
    1. Postanowienia ogólne
    1.1. Niniejszy regulamin określa zasady obowiązujące każdego członka frakcji.
    1.2. Nieprzestrzeganie regulaminu wiąże się z wyciągnięciem konsekwencji opisanych w rozdziale: 6. Kary.
    1.3. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z obowiązku jego przestrzegania.
    1.4. Członkom frakcji zakazuje się działania na niekorzyść frakcji oraz serwera.
    1.5. Członek frakcji ma obowiązek stosowania się do aktualnych zasad na serwerze oraz nadrzędnych regulaminów Komisji Spraw Frakcyjnych.
    1.6. Termin SAMD jest oficjalnym skrótem nazwy frakcji San Andreas Medical Department.
    1.7. Termin SRM jest oficjalnym skrótem Szkoły Ratownictwa Medycznego.
    1.8. Regulamin jest podzielony na 11 rozdziałów (w tym ustępy) dla lepszej czytelności.
     
    2. Członkostwo, służba
    2.1. Członek frakcji SAMD ma obowiązek godnie reprezentować frakcję zarówno na służbie jak i poza nią. Również jest zobowiązany do poszanowania munduru i pojazdu służbowego.
       2.1.1 Ma on również obowiązek zachowywać się profesjonalnie oraz odnosić się z szacunkiem do pracowników SAMD, innych służb i graczy.
    2.2. Członek frakcji SAMD będący na służbie ma obowiązek do przebywania przy komputerze, z prawem do minutowej przerwy bez przerywania służby.
    2.3. Członek frakcji SAMD używając przywileju chwilowego przerwania służby ma obowiązek zgłoszenia tego na czacie frakcyjnym oraz użycia odpowiedniego statusu.
    2.4. Członek frakcji SAMD wraz z zaliczonym egzaminem kończącym SRM oraz na stopniu przynajmniej Ratownika Medycznego jest nazywany osobą pełnoprawną.
    2.5. Członek frakcji SAMD wraz ze stopniem Student Ratownictwa Medycznego jest klasyfikowany jako członek Akademii i należy do SRM.
    2.6. Członek frakcji SAMD ma obowiązek posiadać zsynchronizowane konto na forum, komunikator Mumble oraz komunikator Discord.
    2.7. Członek frakcji SAMD jest zobligowany do przestrzegania wewnętrznych zasad frakcji określonych na discordzie frakcyjnym.
    2.8. Członek frakcji SAMD ma kategoryczny zakaz wynoszenia poufnych informacji z discorda frakcyjnego oraz z działu San Andreas Medical Department na forum.
    2.9. Członek frakcji SAMD, niebędący na urlopie, zawieszeniu lub przez pełen okres normy tygodniowej (sobota 21:00) jest zobligowany do wykonania 260 minut służby.
       2.9.1. Wyjątkiem jest okres wakacyjny oraz świąteczny. Normy są wtedy określane przez Komisję Spraw Frakcyjnych lub Zarząd SAMD.
       2.9.2. Członek frakcji SAMD posiadający stopień Ordynator lub wyższy jest zobligowany do wykonania 200 minut służby.
    2.10. Członek frakcji SAMD ma prawo do usprawiedliwień pod warunkiem podania konkretnego powodu.
    2.11. Członek frakcji SAMD ma prawo do uczestnictwa w podjednostkach frakcji.
    2.12. Członek frakcji SAMD ma prawo do składania propozycji.
    2.13. Członek frakcji SAMD ma prawo do dobrowolnego odejścia ze struktur frakcji.
       2.13.1. Po napisaniu odejścia przez pracownika frakcji zakazuje się wejścia na służbę.
    2.14. Członek frakcji SAMD ma zakaz pisania podań do innych frakcji na serwerze 4Life i innych serwerach RPG/RP oraz pełnienia znaczących tam ról.
    2.15. Członek frakcji SAMD ma prawo do usprawiedliwienia z normy tygodniowej 2 razy w ciągu 2 miesięcy.
    2.16. Członek frakcji SAMD ma prawo do urlopu nie dłuższego niż 30 dni w ciągu 3 miesięcy.
    2.17. Członek frakcji SAMD ma obowiązek uczestnictwa w spotkaniach frakcyjnych.
    2.18. Członek frakcji SAMD ma prawo do wyrażania własnej opinii oraz skarg w przyjaznej atmosferze i z kulturą.
    2.19. Członek frakcji SAMD ma obowiązek do zapoznania się z ogłoszeniami frakcyjnymi.
    2.20. Członek frakcji SAMD z niższym stopniem ma obowiązek słuchać swoich przełożonych (tj. osób z wyższym stopniem).
       2.20.1. Wyjątkowym jest moment, w którym wydane polecenie łamie regulamin SAMD, wewnętrzne zasady lub regulamin serwera 4Life. Należy o tym fakcie poinformować Zarząd SAMD.
       2.20.2. Pracownikowi SAMD o stopniu wyższym, niż inny pracownik zakazuje się nadużywania tej zasady.
    2.21. Członek frakcji SAMD podczas zdarzeń masowych/mnogich ma obowiązek stosować się do poleceń najwyższego stopnia będącego wówczas na służbie, bądź osoby wyznaczonej przez nią.
    2.22. Członek frakcji SAMD ma obowiązek reagować na każde zgłoszenie z odpowiednim priorytetem.
       2.22.1. Wyjątkiem jest zgłoszenie o pustej treści, zawierające obraźliwe treści lub wskazująca na pomyłkę gracza zgłaszającego.
       2.22.2. Każda akcja RP powinna zostać wykonana zgodnie z zasadami RP oraz w profesjonalny sposób.
       2.22.3. Zgłoszenia wysyłane z dzielnicy Unity Station Los Santos mogą zostać odrzucone przez pracownika z powodu częstej zbyt dużej ilości graczy i utrudnionej pracy.
    2.23. Członek frakcji SAMD będący na służbie ma zakaz przebywania w interiorach, urzędach, giełdach, salonach, na strefie DM oraz innych, podobnych miejscach.
       2.23.1. Wyjątkiem jest zgłoszenie wcześniej ustalone z pracownikiem SAMD. Jeśli nie zostało ono ustalone, zgłoszenie należy odrzucić.
       2.23.2. Wyjątkowi nie podlega strefa DM oraz miejsca pracy dorywczej.
     
    3. Pojazdy
    3.1. Członek frakcji SAMD będąc ostatnim kierowcą, ma obowiązek odstawić pojazd frakcyjny na wyznaczone dla niego miejsce w pełni naprawiony wizualnie, oraz zatankowany przynajmniej w 140 litrach.
    3.2. Członek frakcji SAMD jest zobligowany do przestrzegania wewnętrznych składów wyjazdowych oraz używania pojazdów zgodnie z jego przeznaczeniem jaki i wymaganiami do jego prowadzenia.
    3.3. Członek frakcji SAMD jest zobligowany do przestrzegania przepisów serwerowego Kodeksu Ruchu Drogowego.
    3.4. Członek frakcji SAMD ma obowiązek do zgłoszenia porzuconego pojazdu, jeżeli w ciągu okresu 14 dni nie przekroczy 6 zgłoszeń, nie zostanie ukarany.
    3.5. Członek frakcji SAMD ma zakaz nadużywania sygnałów dźwiękowych, świetlnych oraz "poganiaczy".
    3.6. Członek frakcji SAMD będący na służbie ma zakaz przebywania w pojazdach prywatnych lub publicznych.
     
    4. Komunikacja
    4.1. Członek frakcji będący na służbie nie może być ogłuszony na komunikatorze mumble lub discord.
    4.2. Członek frakcji ma obowiązek współpracować z innymi pracownikami frakcji.
    4.3. Członek frakcji SAMD jest zobligowany do zachowania kultury oraz zasad pisowni zgodnie z Radą Języka Polskiego.
    4.4. Do komunikacji międzyfrakcyjnej uprawniona jest osoba z największym stopniem będąca wówczas na służbie. Osoba ta ma również prawo do przekazania przywileju innemu członkowi frakcji SAMD.
    4.5. Członek frakcji SAMD będąc na służbie ma obowiązek do przebywania na kanałach frakcyjnych lub międzyfrakcyjnych.
    4.6. Członek frakcji SAMD wchodzący na służbę ma obowiązek zgłoszenia rozpoczęcia służby na czacie frakcyjnym oraz założenia odpowiedniego skina.
    4.7. Członek frakcji SAMD schodzący ze służby ma obowiązek zgłoszenia zakończenia służby na czacie frakcyjnym. 
     
    5. Powroty
    Aktualne zasady związane z powrotami zostały opisane tutaj: Zasady powrotu do frakcji SAMD.
     
    6. Kary
    6.1. Członek frakcji SAMD ma obowiązek poinformować niezwłocznie Zarząd frakcji o otrzymanej karze serwerowej.
    6.2. Członek frakcji SAMD może zostać ukarany w związku z nieprzestrzeganiem obowiązujących go regulaminów.
    6.3. Członek frakcji SAMD odpowiada za swoje zachowanie i czyny popełniane na służbie. Próby powiązania lub przełożenia odpowiedzialności z osobami niewinnymi będą surowo karane.
    6.4. Frakcja przewiduje i wyznacza następujące kary:
       6.4.1. Ostrzeżenie słowne/pisemne (wszyscy).
       6.4.2. Rozmowa dyscyplinarna (wszyscy).
       6.4.3. Zwolnienie dyscyplinarne (wszyscy)
       6.4.4. Ukaranie minusem/unieważnienie plusów (wszyscy).
       6.4.5. Zawieszenie (pełnoprawni).
       6.4.6. Degradacja (pełnoprawni).
       6.4.7. Kara pieniężna (pełnoprawni).
    6.5. Członek frakcji SAMD ukarany:
       6.5.1. Na służbie:
          6.5.1.1. Ban, dłuższy niż 7 dni - zwolnienie dyscyplinarne.
          6.5.1.2. Zabrane prawo jazdy, wyciszenie, zabrana licencja lotnicza, krótsze niż 15 dni - zawieszenie 2x.
          6.5.1.3. Zabrane prawo jazdy, wyciszenie, zabrana licencja lotnicza, dłuższe niż 15 dni - zwolnienie dyscyplinarne/zawieszenie 2x.
          6.5.1.4. Nie wymienione - według uznania zarządu.
       6.5.2. Poza służbą:
          6.5.2.1. Ban, dłuższy niż 30 dni - zwolnienie dyscyplinarne.
          6.5.2.2. Zabrane prawo jazdy, wyciszenie - zawieszenie.
          6.5.2.3. Zabrana licencja lotnicza — zawieszenie w SJRM (jeśli należy).
          6.5.2.4. Nie wymienione - według uznania zarządu.
    6.6. Członek frakcji po otrzymaniu trzech kar wewnątrz frakcyjnych (różnych od tych, za kary serwerowe) w ciągu trzech miesięcy, zostaje zdegradowany o jeden stopień niżej.
    6.7. Członek frakcji SAMD otrzymujący 2 na 4 możliwe aktywne minusy zostaje zostaje o tym poinformowany.
    6.8. Członek frakcji SAMD otrzymujący 3 na 4 aktywne minusy zostaje zdegradowany.
          6.8.1. Członek frakcji SAMD mający stopień Ratownik Medyczny oraz 3 aktywne minusy - zostanie wydalony.
    6.9. Członek frakcji SAMD otrzymujący 4 na 4 aktywne minusy - zostanie wydalony.
    6.10. Członek frakcji SAMD posiadający 2 aktywne ostrzeżenia pisemne otrzymuje jednego minusa.
    6.11. Minusy oraz ostrzeżenia posiadają odpowiedni dla nich okres aktywności. Po upłynięciu czasu nie są aktywne, lecz widnieją w karcie pracownika.
          6.11.1 Pracownicy, którzy odejdą posiadając aktywnego minusa lub ostrzeżenie, a następnie powrócą do frakcji mają przywrócone wcześniej wymienione kary na okres, który pozostał im przed odejściem z frakcji.
    6.12. Maksymalny czas na opłacenie kary pieniężnej wynosi 7 dni. Jeśli pracownik frakcji nie opłaci kary w wyznaczonym terminie kwota zostaje podwojona, a czas wydłużony o kolejne 4 dni.
         6.12.1 Jeśli pracownik frakcji nie opłaci kary w dodatkowym terminie zostaje wydalony z frakcji.
     
    7. Ustrój hierarchiczny
    Obecny skład oraz ustrój hierarchiczny znajduję się w osobnym temacie, w którym zostały rozpisane stopnie i funkcje członków frakcji SAMD. Członek frakcji SAMD ma obowiązek podlegać swoim przełożonym. System rang jest poufny, a władza we frakcji należy do zarządu, który został opisany w rozdziale: 8. Zarząd.
     
    8. Zarząd
    8.1. Zarząd frakcji SAMD zastrzega sobie prawo do edycji regulaminu, z uprzednim poinformowaniem wszystkich członków frakcji.
    8.2. Zarząd frakcji SAMD zastrzega sobie prawo do posiadanych materiałów w obrębie frakcji oraz zabrania kopiowania i edytowania ich bez zezwolenia.
    8.3. Zarząd frakcji SAMD zastrzega sobie prawo do rozstrzygania spraw frakcyjnych w okresie nie dłuższym niż 7 dni.
    8.4. Zarząd frakcji SAMD jest dwuizbowy. Dzieli się on na wyższą izbę - Główny Zarząd oraz izbę niższą - Zarząd.
    8.5. Główny Zarząd SAMD ma władzę nad niższą izbą.
    8.6. Zarząd frakcji SAMD ma formę zarządzającą oraz konsultacyjną dla lidera frakcji SAMD, którą pełni Dyrektor Szpitala.
    8.7. Członek pełniący funkcję Zarządu frakcji SAMD to osoba uzyskująca mandat członka Zarządu, bez żadnej kary wewnątrz frakcyjnej. Jeżeli uzyska zawieszenie bez innych konsekwencji, to tymczasowo nie pełni ww. funkcji, lecz jego mandat nie znika.
    8.8. Kworum, przy podejmowaniu decyzji Zarządu frakcji SAMD lub rozpatrywaniu wniosków, wynosi przynajmniej połowa członków pełniących funkcje Zarządu frakcji, w tym jeden członek Głównego Zarządu frakcji.
    8.9. Od decyzji Zarządu członkowie frakcji SAMD mają prawo do odwołania do Głównego Zarządu frakcji oraz Komisji Spraw Frakcyjnych.
    8.10. Zarząd frakcji SAMD zastrzega sobie prawo do lekkiego nagięcia regulaminu dla dobra frakcji.
    8.11. Podczas nieobecności Dyrektora Szpitala jego obowiązki przejmuje Zastępca Dyrektora Szpitala.
    8.12. Zarząd frakcji SAMD jest główną strukturą, która ma prawo wymierzać kary frakcyjne za naruszenia lub łamanie zasad frakcyjnych.
     
    9. Akademia
    9.1. Członek SRM przez pełen okres normy tygodniowej (sobota 21:00) jest zobligowany do wykonania 260 minut służby.
       9.1.1. Wyjątkiem jest okres wakacyjny oraz świąteczny. Normy są wtedy określane przez Komisję Spraw Frakcyjnych lub Zarząd SAMD.
    9.2. Członek SRM musi opanować cały materiał szkoleniowy, aby mógł zdać akademię. Formą sprawdzenia wiedzy jest oficjalny egzamin kończący SRM.
    9.3. Członek SRM ma obowiązek stosowania się do wewnętrznych zasad akademii podanych na discordzie SRM.
    9.4. Członek SRM jest zobligowany do uczestnictwa w obowiązkowych szkoleniach - grupowo lub indywidualnie.
    9.5. Członek SRM ma prawo do 4-krotnego usprawiedliwienia pod warunkiem podania konkretnego powodu.
    9.6. Członek SRM ma obowiązek zapoznania się z zasadami Role Play.
    9.7. Od aplikanta do SRM wymagany jest:
       9.7.1. Wiek minimum 14 lat.
       9.7.2. Staż nie mniejszy, niż 50 godzin na serwerze.
       9.7.3. Posiadanie sprawnego komputera oraz mikrofonu.
       9.7.4. Posiadanie komunikatorów Discord oraz Mumble.
       9.7.5. Posiadanie zsynchronizowanego konta na forum.
    9.8. Akademia składa się z czterech etapów: napisanie podania, dołączenia do SRM, odbycie wszystkich szkoleń oraz zaliczenia egzaminu kończącego SRM.
    9.9. Akademia powinna trwać nie dłużej, niż 4 tygodnie.
    9.10. Szkoleniowcy oraz egzaminatorzy mają obowiązek zastosować się do wewnętrznych zasad związanych z ich funkcją.
    9.11. Opiekę i nadzór nad Szkołą Ratownictwa Medycznego sprawuje Opiekun SRM oraz Zarząd SAMD.
    9.12. Członek SRM ma prawo podejść do egzaminu przyspieszonego (w wyjątkowych sytuacjach, opisanych na discordzie SRM). W przypadku ukończenia egzaminu z wynikiem negatywnym członek SRM zostaje wyrzucony ze struktur frakcji.
    9.13. Członek SRM ma dwa podejścia do egzaminu kończącego SRM.
    9.14. Wyniki pierwszego etapu rekrutacji są ogłaszane nie później, niż 3 dni od jej zamknięcia.
    9.15. Członek SRM nie może wykonywać samodzielnie czynności medycznych na wypadku lub na szpitalu.
    9.16. Członek SRM jest zobligowany do uzyskania pozwolenia wejścia na służbę od osoby pełnoprawnej. Osoba ta przejmuje wtedy częściową odpowiedzialność za czyny i zachowanie członka akademii.
    9.17. Członek SRM jest zobligowany do wykonywania poleceń osób pełnoprawnych, z wyższością Kadry Szkoleniowej SRM oraz Zarządu SAMD.
    9.18. Członek SRM ma prawo do jednokrotnego, 24-ro godzinnego okresu na zdjęcie lub skrócenie (do 24 godzin lub mniej) kary serwerowej otrzymanej nie będąc na służbie.
    9.19. Członek SRM po otrzymaniu kary serwerowej na służbie zostaje wydalony dyscyplinarnie.
    9.20. Członek SRM ma prawo do usprawiedliwienia z normy tygodniowej 1 raz na całą akademię.
       9.20.1 Warunkiem zatwierdzenia usprawiedliwienia od normy jest podanie konkretnego powodu.
    9.21. Członek SRM ma całkowity zakaz wykonywanie RP bez ukończonych konkretnych szkoleń.
     
    10. Odznaczenia Honorowe "Zasłużony dla SAMD"
    Odznaczenia Honorowe "Zasłużony dla SAMD" to zbiór osób, które w większym stopniu przyczyniły się do rozwoju frakcji. Główny Zarząd frakcji SAMD, po uprzedniej konsultacji z Komisją Spraw Frakcyjnych, zastrzega sobie prawo do dodawania oraz usuwania osób z ww. listy z podaniem sensownego powodu.
     
    11. Postanowienia końcowe
    Niniejszy regulamin wchodzi w życie wraz z wytycznymi zawartymi w odpowiednim ogłoszeniu. W celu zmian w regulaminie nakazuje się zwołanie posiedzenia zarządu frakcji SAMD, o wadze ważnej decyzji. Szczegóły i poufność takiej narady powinno się ustalić na spotkaniu zarządu frakcji SAMD, wraz z uzyskanym kworum opisanych w rozdziale 8, ustępie 8. Autor regulaminu roszczy sobie pełne osobiste prawa autorskie oraz przekazuje majątkowe prawa autorskie w urzędujący Zarząd frakcji SAMD, wraz z prawami do edycji. 
     
     
    Autor: @KoscioK
  2. 4Love
    Adamo przyznał(a) reputację dla Lemis w Konkurs o 25 000 PLN   
    Siema siema, z racji, że poprzedni konkurs sie wam spodobal robie nastepny. 
     
     
    Tym razem wygrywa dwie osoby mają szanse na wygranie (ps. Kazde 10 serduszek = 1k do losowania w nastepnym konkursie) 
     
     
    Zasady się nie zmienily:
    1. Serduszko pod postem. [obowiazkowe] 
    2. Oznaczyc swoich 2 ziomków [obowiązkowe] 
    3. Zaobserwowac moj profil (na nim sie pojawia wyniki oraz info co do nastepnego konkursu) [nieobowiązkowe] 
     
    Podział nagród:
    1. 15 000 PLN 
    2. 10 000 PLN 
     
    Powodzenia! 
    Pozwólcie, że zacznę:
    @xMonDxX @szary5421
  3. 4Love
    Adamo przyznał(a) reputację dla Calvin. w ➤ Regulamin - Dirty Angels   
    1. Postanowienia ogólne
    1. Członek organizacji akceptuje regulamin organizacji poprzez dołączenie dołączenie do organizacji bądź pobyt w niej.
    2. Zarząd organizacji zastrzega sobie prawo do edycji regulaminu.
    2.1. Zmiany w regulaminie obowiązują dopiero po 24 godzinach po edycji regulaminu.
    2.2. Zarząd organizacji ma obowiązek o poinformowaniu edycji regulaminu w odpowiednim dziale.
    3. Wszelkie naginanie bądź łamanie regulaminu może skutkować konsekwencjami wewnątrz organizacji.
    4. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania.

    2. Wymagania wobec członków/kandydatów na członków organizacji
    1. Kandydat podczas pisania podania nie może należeć do innej organizacji. 
    2. Czas stażu członka/kandydata na serwerze nie powinien być mniejszy niż 200 godzin.
    3. Od członka/kandydata jest wymagane zsynchronizowanie konta z forum.
    4. Od członka/kandydata jest wymagane wysokiego poziomu kultury, jak i godnego reprezentowania organizacji.
    5. Członek/kandydat musi ukazywać umiejętność do zachowania zdrowych relacji z innymi członkami organizacji jak i innych graczy.
    6. Członek/kandydat powinien mieć ukończone nie mniej niż 16 lat.
    7. Członek/kandydat powinien posiadać na swoim koncie 3000 Life Points.
    8. Podczas pobytu członka w organizacji zabrania się pisania podań do innych organizacji, w tym w wnioskach o założenie nowej organizacji.
    9. Członek/kandydat powinien mieć założone konto na komunikatorze Discord.
    10. Członek będący na randze Sprośny Aniołek ma 7 dni na poinformowanie zarządu o planowanym odejściu.
    11. Możliwość wzięcia urlopu tylko po uregulowaniu wszelkich wyrządzonych szkód.
    12. Dozorca lub członek zarządu, który odejdzie z organizacji może liczyć na rangę Archanioł. W przypadku powrotu nie będzie możliwości wrócić na rangę Dozorcy lub Sprośnego Aniołka.
    Dozorca lub członek zarządu, który odejdzie z rangi, ale jednocześnie pozostając w organizacji ma prawo liczyć na rangę Archanioł. W przypadku powrotu ma możliwość wrócić na rangę Dozorcy lub Sprośnego Aniołka, pod warunkiem:
    - Od czasu odejścia z rangi nie minęły więcej niż 3 miesiące,
    - Nie sprawiał żadnych problemów podczas odejścia z rangi
    13. Osoba, która zostanie wydalona z organizacji z powodu otrzymania 4 minusów nie może brać udziału w naszych rekrutacjach przez okres 3 miesięcy, licząc od dnia wydalenia. 

    3. Wpłaty na konto organizacji
    1. Członek organizacji zobowiązuje się do wpłaty kwoty wpisowej w wysokości 3.000 PLN waluty serwerowej na konto bankowe organizacji (ma na to 24 godziny).
    2. Organizacja nie pobiera składek miesięcznych/tygodniowych za pobyt w organizacji.
    3. Członek może dobrowolnie wpłacać datki na konto bankowe organizacji. (Kwota wpłaconej sumy nie może łamać regulaminu serwera).
    4. W przypadku gdy członek organizacji przez przypadek wpłaci pieniądze na konto organizacji ma 7 dni na poinformowanie lidera organizacji o zaistniałej sytuacji, w celu odzyskania pieniędzy.

    4. System karania i nagradzania
    1. W organizacji można otrzymać kary w formie: minusów, wydalenia z organizacji i czarnej listy organizacji.
    1.1. Członek organizacji może zostać ukarany za niegodne reprezentowanie organizacji.
    1.2. Członek organizacji może zostać ukarany za działanie na szkodę organizacji wewnątrz organizacji jak i poza nią.
    1.3. Członek organizacji może zostać ukarany za łamanie regulaminu organizacji i innych regulaminów związanych z serwerem.
    2. W organizacji można zostać wynagrodzony w formie: plusów i awansu w organizacji.
    2.1. Członek organizacji może zostać nagrodzony za zaangażowanie w życiu organizacji. 
    2.2. Członek organizacji może zostać nagrodzony za konserwację, tankowanie pojazdów oraz zapalanie lamp w odpowiednich strefach.
    2.3. Członek organizacji może zostać nagrodzony za datki wpłacone na rozwój organizacji.
    2.4. Członek organizacji może zostać nagrodzony za przypisanie pojazdu do organizacji który posiada kolorowe lampy lub jest wart ponad 250 000 PLN. 
    2.4.1. W przypadku odpisania pojazdu/sprzedania, wynagrodzenie zostanie cofnięte.
    3. Szczegółowy system karania i nagradzania jest dostępny dla członków organizacji na organizacyjnym Discordzie.

    5. Zasady użytkowania pojazdów organizacyjnych
    1. Członek organizacji ma prawo do użytkowania każdego pojazdu należącego do organizacji.
    2. Pojazdy organizacji muszą być zaparkowane w wyznaczonych strefach na bazie organizacji.
    3. Pojazd organizacyjny trzeba odstawić na parking organizacji w odpowiedniej strefie, naprawiony oraz zatankowany (w przypadku LPG są to min. 3 kropki, benzyny min. 70% (musi być na zielono), bateria naładowana na 90%).
    4. Członek organizacji ma całkowity zakaz uczestniczenia w pościgach (wyjątek to pościg w 100% i RP) oraz w zlotach motoryzacyjnych pojazdami organizacyjnymi. Nie dotyczy to członka organizacji który jest właścicielem pojazdu.
    5. Ostatni kierowca odpowiada za pojazd.
    5.1. Wyjątkiem od tego zapisu jest sytuacja, gdzie ostatni kierowca jest spoza organizacji - wówczas za pojazd odpowiada jego właściciel.
    6. Członek organizacji jest zobowiązany do wyjęcia pojazdu z parkingu policyjnego/przechowalni jeżeli jest ostatnim kierowcą.
    6.1 Członek organizacji na wyjęcie pojazdu z parkingu policyjnego ma 3 godziny. Po tym czasie zostaje wpisany minus.
    7. Jeżeli pojazd nie jest użytkowany, należy go niezwłocznie odstawić na parking organizacji. 
    8. Pojazdy poza bazą maksymalnie mogą przebywać 12 godzin, na przechowalni jest to maksymalnie 6 godzin. Pojazdy prywatne pozostawione w odpowiedniej strefie na bazie mogą stać do 72 godzin.
    9. Dbaniem o porządek w sprawie pojazdów organizacyjnych zajmują się Dozorcy Piekła.
    9.1. Dozorca Piekła ma obowiązek sprawdzania na bieżąco stanu pojazdów organizacji.
    10. Osoba która sprowadzała pojazd organizacyjny, może ubiegać się o zwrot pieniędzy za konserwację pojazdu do zarządu, w przypadku gdy całkowita kwota wynosi więcej niż 1000pln a skarga na osobę która pojazd porzuciła, nie przyniosła pożądanego skutku.

    6. Hierarchia w organizacji
    1. Najwyższą rangą w organizacji jest Anielica.
    2. Najwyższą rangą w organizacji do zdobycia przez członka jest Archanioł.
    3. Na rangę Dozorca Piekła może się dostać ograniczona ilość osób poprzez specjalną rekrutacje.
    4. Rangę Sprośny Aniołek można uzyskać gdy będzie zapotrzebowanie, poprzez wybór zarządu organizacji.

    Wykonane przez: @Greyna.gg, @Calvin. oraz @Fantus.<3
    Autor grafiki: @Lajk*
    Zakazuje się kopiowania na inne fora,
    4Life MTA 2021
  4. 4Like
    Adamo przyznał(a) reputację dla SpeedPower w [★] Regulamin organizacji Family Drivers.   
    Każdy członek organizacji jest zobowiązany do przestrzegania regulaminu.
     Ogólne
    §1. Nieznajomość regulaminu organizacji nie zwalania z jego przestrzegania.
    §2. Osoba która jest na czarnej liście ma możliwość o apelacje o zdjęcie z niej po minięciu okresu równego 3 miesiąc po wpisaniu na nią.
    §3..Powrót do organizacji mogą dostać osoby które były w niej na randze nie mniejszej niż Członek
    §4. W organizacji jest system nagradzania za pomocą plusów(+).
    §5. Członek organizacji posiadający na swoim koncie 3 plusy może ubiegać się do członków Zarządu i Głównego Zarządu o awans.
    §6. Plusy można dostać wykonując następujące czynności:
     -pomagając członkom Zarządu lub Głównego Zarządu
     -dając pomysły które można by zrealizować w organizacji
    §7. Zakazane jest podawanie zaproszeń bądź linków na Discorda organizacji osobom nie należącym do niej.
    §8. Członek organizacji, który zmieni nick jest zobowiązany do poinformowania o tym członków Zarządu i Głównego Zarządu na Discordzie organizacji w odpowiednim temacie.
    §9. Członek organizacji ma zakaz używania wulgarnych słów na czacie organizacji.
    §10. W organizacji występuje system karania który wygląda najstępująco:
     -rozmowa dyscyplinarna
     -warn
     -kara grzywny
     -degradacja
     -wyrzucenie z organizacji
     -wpisanie na Czarną listę organizacji
    §11. Osoba które przeczytała regulamin jest proszona o zostawienie like pod regulaminem.
    §12. Osoba, która używała pojazdu który trafił na Parking Policyjny jest zabowiązana do wyjęcia i naprawienia go lub zapłacenia osobie która wykona te czynności.
    §13. Członek organizacji jest zabowiązany do przestrzegania kultury osobiostej i podporządkowaniu się polecenią Zarządu i Głównego Zarządu organizacji.
    §14. Członek organizacji może używać pojazdu organizacji w celu pościgu, lecz w przypadku złapania i trafienia pojazdu na Parking Policyjny jest zobowiązany do jego wyjęcia i naprawienia.
    §15. Na wykonanie czynności z punktu
    §14 członek ma 2 dni, jeżeli nie wyjmię pojazd w tym czasie jest on zobowiązany do wpłacenia równowartości ceny na Parkingu Policyjnym na konto organizacji i napisanie o tym na discordzie.
    §16. Pojazdy znajdujące się na terenie bazy organizacji mają być naprawione w 100% i zatankowane conajmniej do 80%.
    §17. Zarząd zastrzega sobie możliwość odrzucenia wniosku o powrót, bądź też wniosku o zdjęcia z czarnej listy.
    §18. Każdy członek który bierze, bądź odstawia pojazd na baze organizacji jest zobowiązany do poinformowania o tym na czacie organizacyjnym.
    §18. Składa miesięczna wynosi 2000 PLN, < Jeżeli członek organizacji doda pojazd do organizacji który jest warty więcej niż 100.000 PLN jest zwolniony z płacenia comiesięcznych składek>
    §19.   Każdy członek, który odejdzie z organizacji bez poinformowania zarządu o tym, zostaje wpisany na czarną liste.
    §19.1. a Kazdy wniosek o odejscie z organizacji musi pierw być zakceptowany, i wtedy może członek opuścić organizacje, w innym przypadku zostanie ukarany czarną listą.
    Rekrutacja
    §1. Osoba ubiegająca się o członkostwo w naszej organizacji musi spełniąc następujące warunki
     -posiadać conajmniej 150 przegranych godzin na serwerze
     -mieć skończone 15 lat
     -posiadać na swoim komputerze komunikator głowowy Mumble i Discord
     -posiadac na swoim koncie 2000 Life Pointsów
    §2. Osoba ubiegająca się o członkostwo w naszej organizacji nie może należeć w tym czasie do innej organizacji.
    §3. .W organizacji występuje system głosowania na osoby ubiegające się o członkostwo w organizacji. Polega on na głosowaniu między członkami Zarządu i Głównego Zarządu na daną osobę.
    §4. Po napisaniu podania odpowiedz na nią zostaje podana w ciągu 2 dni jako dodanie zdjęcia pod  z napisem PRZYJMUJĘ lub ODRZUCAM. 
     
     
     
     
                                                                                                                         Regulamin stworzony przez
    Byłego Lidera @Pawi.
    Lidera  @SpeedPowerPL 
    V-Lidera  @Macio717
     
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony zgadzasz się na naszą politykę prywatności: Polityka prywatności, i akceptujesz regulamin witryny Regulamin