Skocz do zawartości

BanduraCartel

Gracz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Typ konta

    Zwykłe

Aktywność reputacji

  1. 4Like
    BanduraCartel przyznał(a) reputację dla Masellko w [SA Road Assistance] Regulamin   
    Regulamin frakcji San Andreas Road Assistance
     
    I. Postanowienia ogólne:
    §1. Pracownik podczas pełnienia służby, jak i poza nią, zobowiązany jest do godnego reprezentowania frakcji.
    §2. Pełnoprawny pracownik zobowiązany jest do znajomości wszystkich materiałów szkoleniowych.
    §3. Pracownik zobowiązany jest do okazywania szacunku Zarządowi frakcji.
    §4. We frakcji panuje hierarchia oraz dyscyplina. Niedopuszczalne są zachowania działające na negatywne zdanie frakcji.
    §5. Pracownik zobowiązany jest do przestrzegania zasad interpunkcji oraz ortografii.
    §6. Pracownik podczas pełnionej służby powinien być wyposażony w odpowiedni sprzęt.
    §7. Podczas pełnienia służby pracownik ma obowiązek jechać z odpowiednią prędkością:
    ● teren zabudowany - 80km/h;
    ● teren niezabudowany - 120km/h;
    ● autostrady - brak ograniczenia prędkości.
    §8. Pracownik zobowiązany jest do zgłaszania wszelkich urlopów, wyjazdów w odpowiednim miejscu na Discordzie.
    §9. Pracownik zobowiązany jest do wyrabiania tygodniowej normy wynoszącej 260 minut.
    §9.1. Podsumowania normy minut rozpatrywane są po godzinie 21:00 w sobotę.
    §10. Pracownik ma całkowity zakaz ucieczki przed policją podczas pełnionej służby.
    §11. Pracownik zobowiązany jest do pełnienia czynnej służby, zabrania się bycia afk, wyjątkiem jest kod S2.
    §12. Pracownik nie ma obowiązku odegrania akcji RP odholowując pojazd z giełdy/z miejsca zatłoczonego oraz z miejsca, w którym nie ma w pobliżu graczy lub w momencie, gdy jest natłok wezwań.
    §12.1 Pracownik ma obowiązek odegrać akcję RP pomimo natłoku wezwań lub innych czynników w momencie przyjazdu na teren akcji innych służb. 
    §13. Pracownikowi zabrania się wchodzić na służbę oraz na Mumble będąc nietrzeźwym.
    §14. Pracownikowi zabrania się pobierania gotówki od gracza za przyjęte wezwanie, wyjątkiem jest dobrowolna wpłata.
    §15. Pracownikowi zabrania się odholowania pojazdu, który nie łamie zasad serwerowych, nawet pomimo wezwania.
    §16. Wszystkie materiały zawarte w dziale San Andreas Road Assistance oraz subforach podlegają prawom autorskim.
    §16.1. Właścicielem materiałów jest lider frakcji, zabronione jest kopiowanie bądź rozpowszechnianie jakichkolwiek materiałów.
    §17. [Rekrutacja] Wspomnij w rekrutacji o Utility Vanie, aby zwiększyć swoje szansę i udowodnić, że zapoznałeś się z regulaminem.
    §18. Pracownicy oraz osoby ubiegające się o stanowisko we frakcji są zobowiązane do zapoznania się z ogłoszeniami dla graczy od Komisji Spraw Frakcyjnych.
     
    II. System rang:
    §1. We frakcji występuje 18 rang;
    §1.1. W skład Głównego Zarządu wchodzą 2 rangi;
    §1.2. W skład Zarządu wchodzą 2 rangi;
    §1.3. W skład Pracowników wchodzi 13 rang;
    §1.4. W skład Akademii wchodzi 1 ranga.
     
    Skład Głównego Zarządu:
    ● Główny Inżynier
    ● Inżynier
     
    Skład Zarządu:
    ● Kierownik
    ● Zastępca Kierownika
     
    Skład Pracowników:
    ● Inspektor Naczelny
    ● Inspektor
    ● Koordynator
    ● Operator Naczelny
    ● Operator
    ● Technik 
    ● Doświadczony Specjalista
    ● Specjalista
    ● Młodszy Specjalista
    ● Doświadczony Budowlany
    ● Budowlany
    ● Starszy Pracownik
    ● Pracownik
     
    Skład Akademii:
    ● Adept
     
    III. Czynności zabronione pracownikowi:
    §1. Pracownikowi zabrania się wykonywania czynności innych niż te, które związane są z jego pracą na służbie.
    §2. Pracownikowi zabrania się jazdy pojazdem prywatnym na służbie.
    §3. Pracownikowi zabrania się używania innego ubioru niż tego, który jest dla niego przeznaczony w siedzibie.
    §4. Pracownikowi zabrania się sprzeciwiania poleceniom wydawanym przez Zarząd frakcji.
    §5. Pracownikowi zabrania się nadużywania barierek, pachołków, dysków oraz znaków.
    §6. Pracownikowi zabrania się wywyższania nad innymi graczami oraz pracownikami.
    §7. Pracownikowi zabrania się wkraczania na teren strefy DM (wyjątkiem jest wezwanie przez inne służby).
    §8. Pracownikowi zabrania się nadużywania swoich praw w celach prywatnych.
    §9. Pracownikowi zabrania się składania podania do innej frakcji bez powiadomienia o tym Zarządu frakcji.
    §10. Pracownikowi zabrania się składania podania na innym serwerze bez powiadomienia o tym Zarządu frakcji.
    §11. Pracownikowi zabrania się czynienia służby na innym serwerze, w tym posiadania rangi w ekipie serwerowej.
    §12. Pracownikowi zabrania się udostępniania haseł frakcyjnych graczom spoza frakcji.
    §13. Pracownikowi zabrania się korzystania z większej ilości blokad na koło niż dwie.
    §13.1. Pracownikowi zabrania się nakładania blokady na pojazd, który stoi prawidłowo zaparkowany na parkingu (dotyczy również giełdy), lecz zasady zawarte w taryfikatorze zezwalają na odholowanie go. Nie dotyczy pojazdów nieopłaconych na parkingu płatnym.
    §13.2. Pracownikowi zezwala się na korzystanie z większej ilości blokad na koło niż dwie w przypadku, gdy kilka pojazdów łamiących regulamin stoją nieopodal siebie.
    §13.3. Pracownikowi zabrania się pozostawiania pojazdów z nałożoną blokadą na koło.
    §14. Pracownikowi zabrania się wysyłania jakichkolwiek ogłoszeń podczas pełnionej służby.
    §14.1. Wyjątkiem do punktu powyższego jest sytuacja, w której pracownik znajduje się na służbie SKP i ogłasza usługi związane z SKP.
    §15. Pracownikowi zabrania się używania megafonu w innych celach niż informowanie uczestników ruchu o nieoczekiwanych utrudnieniach drogowych.
    §16. Pracownikowi zabrania się pisania skarg na członków innych Frakcji (na tle międzyfrakcyjnym). Wszelkie konflikty należy przedstawiać Zarządowi, który podejmie odpowiednie działania.
     
    IV. Zasady korzystania z pojazdów:
    §1. Pracownik zobowiązany jest do dbania o pojazdy frakcyjne.
    §2. Pojazd frakcyjny ma być odstawiony na miejsce, skąd został zabrany.
    §3. Odstawiając pojazd na bazę, powinien być on w 100% naprawiony.
    §4. Każdy pojazd musi być zatankowany do minimum 146 litrów baku benzyny.
    §5. Podczas odstawiania pojazdu na bazę należy zaciągnąć hamulec ręczny, zgasić światła oraz zgasić silnik.
    §5.1. Podczas odstawiania pojazdu na bazę należy również ściągnąć koguta/wyłączyć sygnalizację świetlną.
    §6. Zakazuje się pozostawiania pojazdu na bazie na włączonych sygnałach świetlnych/światłach awaryjnych lub z wyciągniętym kogutem.
    §7. Istnieje kategoryczny zakaz wykorzystywania pojazdów frakcyjnych do celów prywatnych.
    §8. Zakazuje się porzucania pojazdów frakcyjnych.
    §9. W przypadku utraty internetu/problemów z grą, należy zgłosić to niezwłocznie w odpowiednim miejscu.
    §10. Zakazuje się poruszania pojazdem frakcyjnym, który wygląda nieschludnie.
    §10.1. Podczas poruszania się pojazdem frakcyjnym powinien być on naprawiony wizualnie.
    §11. Używanie sygnalizacji świetlnej w pojeździe holowniczym dozwolone jest podczas jazdy do wezwania oraz transportu pojazdu.
    §12. Pracownikom zezwala się na poruszanie lawetą w dwie osoby podczas trwającej akademii, ponadto wymagane są przynajmniej trzy jednostki w terenie.
    §12.1. Pracownikom zezwala się na poruszanie lawetą w dwie osoby poza trwającą akademią, w tym przypadku na każde 3 jednostki w terenie przypada możliwość wyjazdu jedną lawetą w dwie osoby.
    §13. Pracownikowi przysługuje możliwość korzystania z pojazdu patrolowego w momencie, gdy są minimum 4 lawety w terenie.
    §13.1. Maksymalnie w terenie mogą poruszać się 2 pojazdy patrolowe.
    §13.2. Wyjątkiem od punktu powyższego jest okres trwania akademii, wtedy w terenie mogą poruszać się maksymalnie 4 pojazdy patrolowe, z zastrzeżeniem, że musi być przynajmniej 6 lawet na czynnej służbie.
    §13.3. Zarządowy pojazd patrolowy nie jest wliczany do ogólnej liczby pojazdów w terenie.
    §13.4. W pojeździe patrolowym przebywać może maksymalnie jeden pracownik.
    §13.5. Zakazuje się przewożenia graczy niebędących w danym momencie na służbie pojazdem frakcyjnym.
    §13.6. Zakazuje się przewożenia i patrolowania z pracownikami akademii pojazdami patrolowymi.
    §13.7. Pracownik, który nie posiada wymaganej rangi do kierowania pojazdem patrolowym, nie ma prawa do poruszania się nim nawet w przypadku, gdy porusza się z nim osoba, której ranga umożliwia kierowanie danym pojazdem. Wyjątkiem jest polecenie Zarządu.
    §13.8. Obowiązkiem osoby patrolującej jest baczne obserwowanie czatu frakcyjnego oraz kontrolowanie ilości lawet w terenie, w momencie braku wymaganej ilości lawet lub natłoku wezwań, obowiązkiem pracownika jest wrócić na bazę w celu zmiany pojazdu służbowego.
    §14. Pracownikowi przysługuje możliwość wyjazdu do akcji RP w momencie, gdy są minimum 2 lawety w terenie.
    §14.1. Wyjątkiem do punktu powyższego jest sytuacja, w której na serwerze jest mała ilość graczy bądź wezwań. Wtedy wymagana jest jedna laweta w terenie.
    §14.2. Obowiązkiem osoby odgrywającej akcję RP jest baczne obserwowanie czatu frakcyjnego oraz kontrolowanie ilości lawet w terenie, w momencie braku wymaganej ilości lawet lub natłoku wezwań, obowiązkiem pracownika jest wrócić na bazę po zakończeniu akcji RP w celu zmiany pojazdu służbowego.
    §15. Podczas poruszania się pojazdem należy stosować się do zasad Kodeksu Ruchu Drogowego.
    §16. W przypadku napotkania pożaru bądź innego zjawiska zagrażającego życiu, należy bezzwłocznie zabezpieczyć miejsce oraz wezwać służby mundurowe.
    §17. Zabrania się holowania pojazdów gabarytowych oraz śmigłowców itp. zwykłą lawetą - wyjątkiem jest użycie lawety OVERSIZE LOAD.
    §18.  Pracownikowi przysługuje możliwość wyjazdu pojazdem typu PILOT w momencie, gdy jest minimum 1 laweta w terenie, do wyjazdu kolejnego pojazdu tego typu potrzebne są 2 lawety w terenie.
     
    V. Korespondencja:
    §1. Pracownik porozumiewając się z innymi ma obowiązek zachowywać wszelkie zasady kultury osobistej, być uprzejmym oraz pomocnym.
    §2. Komunikując się z innymi należy oddawać im należyty szacunek.
    §3. Czat frakcyjny przeznaczony jest do komunikacji między pracownikami, nie należy jednakże prowadzić na nim zbędnych dyskusji, gdyż służy w dużej mierze do kontrolowania jednostek w terenie oraz do zgłaszania kodów radiowych.
    §4. Pracownik zobowiązany jest do korzystania z kodów radiowych zawartych w materiałach szkoleniowych na czacie frakcyjnym.
    §5. Czat służbowy służy do komunikacji między frakcjami. Wykorzystywany jest tylko i wyłącznie w tym celu.
    §6. Zabronione jest rozpoczynanie kolejnej korespondencji, podczas gdy jedna już trwa. W takim przypadku należy poczekać do czasu zakończenia innej korespondencji i dopiero zacząć kolejną.
    §7. Na czacie służbowym zgłasza się osoba z najwyższą aktualnie przebywającą na służbie rangą.
    §7.1. Osoba przyjmująca wezwanie nie musi być osobą, która jest wysyłana do wezwania. Może być to inny pracownik.
    §7.2. W przypadku sytuacji, gdy na służbie są tylko i wyłącznie 2 osoby o tej samej randze, zgłasza się ta osoba, która pierwsza zgłosi chęć zgłoszenia się.
    §7.3. Pracownik będący na miejscu danej akcji ma prawo wezwać służby mundurowe bez ingerencji w to wyższej rangi.
    §8. Priorytetem są wezwania od służb, następnie wezwania od graczy (/wezwijlawete), a ostatecznie wezwania na PM.
    §9. Obowiązkiem pracownika jest aktywność na komunikatorze głosowym Mumble podczas pełnionej służby, zabrania się jednoczesnego korzystania z komunikatorów innych niż frakcyjne. 
    §9.1. Podczas pełnionej służby należy przebywać na kanałach frakcyjnych.
    §9.2. Dozwolone jest przebywanie na kanale 'Strefa Frakcji' podczas pełnienia służby w celu porozumiewania się z pracownikami innych frakcji.
    §9.3. Zabronione jest przesiadywanie na kanale 'Strefa Frakcji' z osobami, które w danym momencie nie przynależą do żadnej z frakcji.
    §9.4. Zabronione jest przesiadywanie na kanale 'Strefa Frakcji' bez powodu.
    §9.5. Pracownik, który w danej chwili przesiaduje na kanale 'Strefa Frakcji' zobowiązany jest bezzwłocznie opuścić kanał w przypadku, gdy otrzyma wezwanie od innego pracownika.
    §10. Pracownikowi zabrania się wyłączania funkcji odpowiedzialnej za nasłuchiwanie na komunikatorze Mumble podczas pełnionej służby.
    §10.1. Dozwolone jest wyłączenie mikrofonu w momencie, gdy sytuacja tego wymaga. 
    §10.2. Punkt powyższy zezwala na wyłączenie mikrofonu tylko w momencie określonej sytuacji, jednakże w przypadku wywołania tej osoby przez innego pracownika w konkretnej potrzebie, ten zobowiązany jest włączyć mikrofon i porozumiewać się z innymi za pomocą komunikatora głosowego.
    §11. Pracownik zobowiązany jest do zgłaszania się na czacie frakcyjnym, jeśli zostało zgłoszone wezwanie od innego pracownika.
    §11.1 Jeśli pracownik w tym czasie jest zajęty lub wolny, ma obowiązek poinformować o tym na czacie frakcyjnym.
    §11.2 Pracownik, który nie odpisze i będzie ignorował wezwania od innych pracowników, zostanie ukarany.
     
    VI. Stacja Kontroli Pojazdów:
    §1. Pracownik może starać się o dołączenie w szeregi SKP od momentu uzyskania rangi Doświadczony Budowlany.
    §2. Pracownik SKP zobowiązany jest do okazywania szacunku Zarządowi SKP.
    §3.  Pracownik ma możliwość wejścia na służbę SKP, jeżeli są co najmniej dwie lawety w terenie.
    §3.1. Wyjątkiem od punktu powyższego jest sytuacja, kiedy jest natłok wezwań lub pracownik SKP otrzymał wezwanie.
    §4. Na Stacji Kontroli Pojazdów w jednym momencie mogą pracować cztery osoby.
     
    VII. Akademia:
    §1. Pracownikowi akademii zezwala się na poruszanie lawetą w dwie osoby w momencie, gdy brakuje lawet dostępnych dla akademii.
    §2. Pracownikowi akademii zabrania się wykonywania zabezpieczeń oraz akcji RP, z których nie został jeszcze przeszkolony.
    §3. Pracownikowi akademii zabrania się posługiwania sprzętem, do którego nie został jeszcze upoważniony.
    §4. Pracownikowi akademii zabrania się korzystania z czatu służbowego bez odbytego szkolenia.
    §5. Pracownikowi akademii zabrania się korzystania z megafonu.
     
    VIII. System kar:
    §1. Pracownik rozliczany jest z każdego nagięcia regulaminu.
    §2. Pracownik zobowiązany jest do poinformowania Zarządu o otrzymanej karze.
    §3. Pracownik frakcji może zostać ukarany także wtedy, gdy Zarząd uzna, że jego zachowanie było niedopuszczalne w danej sytuacji.
    §4. We frakcji obowiązuje 6 rodzajów kar:
    ● ostrzeżenie słowne;
    ● ostrzeżenie pisemne;
    ● rozmowa dyscyplinarna;
    ● zawieszenie;
    ● degradacja;
    ● zwolnienie dyscyplinarne.
    §4.1. Pracownik może otrzymać zwolnienie dyscyplinarne wraz z wpisem do czarnej listy.
    §5. W przypadku, gdy apelacja od kary zostanie rozpatrzona pozytywnie w przeciągu 12 godzin od nadania kary, pracownik otrzymuje ostrzeżenie pisemne.
    §5.1. W przypadku, gdy długość kary jest niższa bądź równa 12 godzin, pracownik otrzymuje ostrzeżenie pisemne.
    §5.2. Wyjątkiem od powyższej sytuacji jest otrzymanie kary banicji, w takim przypadku Zarząd frakcji rozpatruje indywidualnie sytuację ukaranego pracownika.
    §5.3. Pracownikowi zabrania się wchodzenia na służbę podczas posiadania aktywnej nałożonej kary na konto.
    §5.4. W momencie otrzymania trzeciego ostrzeżenia pisemnego, pracownik zostaje zawieszony na okres 7 dni.
    §5.5. Ostrzeżenie pisemne ulega przedawnieniu po 30 dniach od dnia jego otrzymania.
    §6. Długość kary odpowiada danemu przewinieniu, każda kara rozpatrywana jest osobno.
    §7. Okres trwania zawieszenia liczony jest od momentu nadania kary - wpis w ogłoszenia.
  2. 4Like
    BanduraCartel przyznał(a) reputację dla Skipciu w Regulamin   
    Publiczny regulamin SA Police Department
    I. Ustrój frakcji San Andreas Police Department jest umundurowaną i uzbrojoną jednostką prawa działającą w stanie San Andreas, do jej głównych zadań należy ochrona życia i mienia ludności cywilnej, oraz pilnowanie porządku i bezpieczeństwa całego okręgu. Wyżej wymienione działania sprawowane są przez wyedukowany oraz wyszkolony personel na którego czele stoi zarząd frakcji. Funkcjonariusze posiadają specjalne kompetencje oraz uprawnienia dzięki czemu mają możliwość wydawać polecenia ludności cywilnej, dokonywać pozbawiań wolności osób łamiących prawo, korzystać ze środków przymusu bezpośredniego, pojazdu służbowego oraz broni ostatecznej. Ustrój frakcji kreowany jest na styl hierarchii, dzięki czemu każdy funkcjonariusz ma nakaz szanować zdanie wyższego stopnia służbowego oraz wykonywać jego polecenia. Wszelkie odstępstwa od zasad panujących we frakcji oraz próby zhańbienia jej reputacji kończyć się będą karami dyscyplinarnymi.
    Stopnie służbowe obowiązujące w SAPD
    Zarząd frakcji
    Chief of Police
    Assistant Chief of Police
    Deputy Chief
    Commander
    Captain III

    Pracownicy frakcji
    Captain II
    Captain I
    Lieutenant
    Detective III
    Detective II
    Detective I
    Sergeant II
    Sergeant I
    Police Officer III+1
    Police Officer III
    Police Officer II
    Police Officer I
     
    II. Główne zasady działania Funkcjonariusz będący na służbie jak i poza nią powinien godnie reprezentować swoją osobę jak i jednostkę, należy pamiętać że każdy większy lub mniejszy występek pracowników to plama na dobrym imieniu frakcji. Każdy funkcjonariusz przed przystąpieniem do służby, przeszedł proces szkoleniowy oraz przystąpił do egzaminu końcowego; zdając go z wynikiem pozytywnym. Wszystkie wartości nabrane w akademii należy stosować w codziennej służbie, mowa tu o zarządzeniach zawartych w materiałach szkoleniowych, oraz informacjach zaczerpniętych ze szkoleń czy wykładów. Podczas każdego rodzaju interwencji funkcjonariusz winien jest pozostać bezstronny, szczególnie kiedy mowa jest o przestępstwach, nie wykroczeniach. Wszelkie sprawy dziejące się we frakcji są sprawą frakcji, wszelkie "wynoszenie" bądź upublicznianie utajnionych dokumentów równać się będzie z odpowiedzialnością dyscyplinarną. Spory funkcjonariuszy należy rozstrzygać prywatnie, przenoszenie kłótni w obręby frakcji jest zabronione, w ekstremalnych sytuacjach w dojściu do porozumienia pomóc może zarząd frakcji, który obejmie stanowisko osoby postronnej pomagającej rozwiązać konflikt, ów zarząd nie staje nigdy po żadnej stronie.
     
    III. Procedury służbowe Każda zmiana statusu, jednostki, składu patrolu, etc musi zostać zgłoszona drogą komunikacji radiowej, podczas tych czynności należy pamiętać o zasadach korzystania z łączności służbowej. Pojazdy znajdujące się w składzie naszej komendy mają wyznaczone przystosowanie, oraz stopnie od którego możemy danym pojazdem się poruszać, po każdym patrolu należy odstawić pojazd w 100% sprawnym oraz zatankowanym do ustalonej wartości. Podczas pełnienia służby policjanci otrzymują specjalny ekwipunek składający się ze środków przymusu bezpośredniego oraz broni ostatecznej, użytkowanie tego typu środków nie może być wymuszone, należy postępować zgodnie z zasadami zdrowego rozsądku oraz poszanowania wobec obywateli stanu San Andreas.
     
    IV. Kary oraz wynagrodzenia za służbę W zależności od jakości sprawowanych przez funkcjonariusza obowiązków zarząd SAPD zastrzega sobie prawo do oceniania jego postępów, a następnie nagradzania go pozytywnie bądź negatywnie. 
    Do pozytywnych wynagrodzeń zaliczamy: awans na wyższy stopień służbowy oraz nagrody w postaci pieniężnej.
    Do negatywnych wynagrodzeń zaliczamy: rozmowa dyscyplinarna, upomnienie, kara pieniężna, zawieszenie w prawach pracownika, degradacja na niższy stopień służbowy, wydalenie z frakcji oraz finalnie wpisanie na czarną listę.
     
    V. Przynależność do zespołu Każda osoba która dołączy do frakcji zostaje członkiem naszej "rodziny", oraz może czuć się wyróżniona, co idzie za tym, że ma całkowity zakaz przebywania we frakcji na innych serwerach, czy to RPG czy RP. Częste odejścia i powroty narażają naszą społeczność na niestabilność, która nie prowadzi do niczego dobrego. Osoba opuszczająca szeregi frakcji, powrócić może dopiero po 4 tygodnia, od jej odejścia, zaś Cadet który odejdzie podczas trwania szkoleń, zostanie dyscyplinarnie zwolniony; oraz możliwość ponownego wzięcia udziału w rekrutacji zostanie zablokowana na okres 90 dni. Osoba pisząca powrót liczyć się musi z; jego odrzuceniem, powrotem na niższy stopień służbowy, koniecznością ponownego podejścia do egzaminu z pościgów, koniecznością wykonania powtórzenia materiału oraz pozytywnego ukończenia egzaminu PA, bądź dołączenia do trwającej szkółki. Po upływie 28 dni, trzeba ponownie podejść do egzaminu z pościgów.
     
    VI. Proces rekrutacyjny Aby dostać się do szeregów SAPD należy przystąpić do rekrutacji odbywającej się na forum w specjalnym dziale do tego poświęconym, rekrutacja odbywa się średnio co miesiąc i trwa kilka dni, przez ten czas osoby zainteresowane wysyłają swoje podania w formie CV, w odpowiednim miejscu; po tym czasie rekrutacja zostaje zamknięta, a zarząd wybiera listę osób które dołączą do akademii. W pytaniu rekrutacyjnym odnośnie znajomości regulaminu frakcji należy wspomnieć o radiowozie, w celu potwierdzenia znajomości regulaminu. Podczas jej trwania rekruci uczęszczają na wykłady prowadzone przez szkoleniowców oraz nabierają doświadczenia potrzebnego do służby. Po ukończeniu tego procesu odbywa się egzamin sprawdzający stopień przygotowania rekrutów do realiów panujących w SAPD, tylko osoby które pozytywnie go ukończą zostaną pełnoprawnymi funkcjonariuszami. Również są zobowiązani do zapoznania się z ogłoszeniami dla graczy od Komisji Spraw Frakcyjnych 
    VII. Podsumowanie W tym miejscu pragnę przypomnieć iż dokument ten stanowi główny zbiór zasad panujących w San Andreas Police Department, a więc jego nieznajomość nie zwalnia funkcjonariuszy z jego przestrzegania. Informacje zawarte w w/w tekście mogą stanowić podstawę do ukarania funkcjonariusza. Dokument może zostać poddany edycji w każdej chwili.
     
    ©Copyright 2018, wszelkie prawa zastrzeżone. / ©Copyright 2018, all rights reserved. 
    Autor / Author: @Skipciu
       
  3. 4Love
    BanduraCartel przyznał(a) reputację dla TheArasik. w [★] Regulamin - Bloods   
    1. Postanowienia ogólne
    §1.1
    Członek dołączający do organizacji zobowiązuje się do zapoznania oraz przestrzegania zasad zawartych w regulaminie.
    §1.2
    Zarząd zastrzega sobie prawo do edycji regulaminu w każdym momencie, a naniesione zmiany obowiązują od czasu poinformowania członków organizacji o ich wprowadzeniu.
    §1.3
    Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania, a wszelkie naginanie bądź łamanie zasad w nim zawartych może skutkować ukaraniem według ustalonego systemu karania.
    §1.4
    Członek zarządu ma prawo do ukarania gracza za działania negatywne w skutkach, które nie zostały zawarte w regulaminie.
    §1.5
    Zakazuje się nakłaniania innych członków organizacji do łamania regulaminu.
     
    2. Członkostwo
    §2.1
    Członek organizacji zobowiązany jest do godnego reprezentowania organizacji na serwerze jak i po za nim.
    §2.2
    Członek organizacji ma obowiązek wykonywać polecenia zarządu. Wyjątek stanowi rozkaz wymuszający złamanie regulaminu, w tym przypadku należy poinformować członka zarządu dlaczego zadanie nie zostanie wykonane.
    §2.3
    Każdy członek zobowiązany jest do zachowania kultury osobistej na chacie organizacyjnym, ponieważ jest to również chat serwerowy i obowiązują tam zasady zawarte w regulaminie serwera.
    §2.4
    Członkowie organizacji zobowiązani są wszelkie spory rozwiązywać prywatnie, zakazuje się przenoszenia kłótni na obszary organizacji. W przypadku zaostrzonego konfliktu o wsparcie można zgłosić się do zarządu, który obiektywnie spojrzy na sytuację i postara się pomóc w dojściu do porozumienia.
    §2.5
    Członek organizacji powinien wykazywać swoją aktywność przynajmniej raz w tygodniu.
    §2.6
    Paragraf 2.5 nie obowiązuje w przypadku, gdy:
    • osoba posiada aktywny urlop;
    • osoba jest byłym członkiem zarządu i znajduje się na liście osób zasłużonych;
    §2.7
    Każdemu członkowi przysługuje prawo do 30 dni urlopu na okres 3 miesięcy.
    §2.8
    Każdy członek ma obowiązek przynależenia oraz przeglądania Discorda organizacyjnego.
    §2.9
    Członek organizacji ma obowiązek odpowiadać wezwaniom zarządu na chacie organizacyjnym.
    §2.10
    Osoba dołączająca do organizacji zobowiązana jest do wpłacenia jednorazowej, bezzwrotnej składki w wysokości 5 000 PLN z tytułu wpisowego.
    §2.11
    Nowy członek organizacji wybierający formę wpisowej składki zobowiązany jest do uiszczenia wpłaty wskazanej w paragrafie 2.10 maksymalnie w ciągu 24h od czasu dołączenia.
    §2.12
    Zarząd nie ma obowiązku dokonania zwrotu opłaty wpisowej w przypadku wydalenia osoby z organizacji.
    §2.13
    Osoba po przypadkowym wpłaceniu pieniędzy na konto organizacji, ma obowiązek zgłosić się od razu do członka zarządu w celu otrzymania zwrotu.
    §2.14
    Każdy członek zobowiązany jest do zachowania informacji wewnątrz organizacyjnych. Wynoszenie wiadomości, ogłoszeń itp. z zamkniętych działów czy discorda skutkować będzie wydaleniem z wpisem na czarną listę bez możliwości apelacji.
    §2.15
    Członek organizacji w przypadku otrzymania kary serwerowej w postaci zablokowania dostępu do konta (bana) ma obowiązek zgłosić to na odpowiednim kanale Discord, a następnie podjąć próbę apelacji. Jeżeli długość kary wynosi powyżej 30 dni, a apelacja nie zostanie rozpatrzona pozytywnie osoba zostaje wydalona.
    §2.16
    Członek organizacji na okresie próbnym otrzymujący karę serwerową w postaci bana zostaje od razu wydalony.
     
    3. Zasady użytkowania pojazdów organizacyjnych
    §3.1
    Członek organizacji ma prawo do użytkowania wszystkich pojazdów należących do organizacji.
    §3.2
    Każdy członek zobowiązany jest dbać o pojazdy organizacyjne.
    §3.3
    Każde porzucenie pojazdu na dłużej, niż 3 godziny należy zgłosić na specjalnym kanale Discord.
    §3.4
    Zakazuje się zabierania pojazdów użytkowanych przez innych członków organizacji. Wyjątkiem jest sytuacja, gdy ostatniego kierowcy nie ma na serwerze, a zgłosił on porzucenie na odpowiednim kanale.
    §3.5
    Osoba zgłaszająca porzucenie pojazdu ma 24h na jego odstawienie, w przeciwnym wypadku może zostać ukarana minusem.
    §3.6
    Członek organizacji ma prawo wykorzystać pojazd organizacyjny do celów pościgowych pod warunkiem, że w przypadku nieudanej ucieczki od razu opłaci mandat na niego nałożony lub w ciągu 6 godzin wyciągnie pojazd z parkingu policyjnego.
    §3.7
    Za pojazd organizacyjny odpowiada zawsze ostatni kierowca. Wyjątkiem jest sytuacja, w której pojazd był używany przez osobę z poza szeregów organizacji, wtedy odpowiedzialność ponosi właściciel.
    §3.8
    Każdy użytkowany pojazd należy odstawić w odpowiednie miejsce na parkingu organizacyjnym, naprawiony oraz zatankowany. W przypadku benzyny musi być to 3/4 baku, LPG - 3 kropki, lub gdy mamy do czynienia z pojazdem elektrycznym bateria musi wykazywać 80%.
    §3.9
    Członek organizacji przepisujący pojazd zobowiązuje się parkować go w wyznaczonym miejscu na parkingu organizacyjnym.
    §3.10
    Zakazuje się użytkowania innych pojazdów w przypadku, gdy wykorzystujemy już jeden z nich i nie zostanie on odstawiony na bazę organizacji.
     
    4. System plusów i minusów
    §4.1
    W organizacji obowiązuje system plusów oraz minusów, które można otrzymać od członków zarządu.
    §4.2
    Plusy przypisywane są za ogólną pomoc w organizacji tzn. zwożenie pojazdów na bazę, zapalanie lamp w pojazdach, zapraszanie innych osób do organizacji, dbanie o ogólny porządek etc.
    §4.3
    Minusy można otrzymać za nieprzestrzeganie regulaminu, naganne zachowanie, nie poszanowanie dobra wspólnego oraz inne małe przewinienia.
    §4.4
    Każdy członek ma wgląd w swój aktualny stan plusów oraz minusów na serwerze Discord.
    §4.5
    Członek zarządu ma obowiązek poinformować osobę o otrzymaniu plusów/minusów po przez odpowiednie ogłoszenia na kanale Discord.
    §4.6
    Osoba posiadająca bilans -2 w przypadku otrzymania kolejnego minusa zostaje wydalona z organizacji.
    §4.7
    Jedyną możliwością zwiększenia bilansu jest zdobywanie plusów, zarząd nie przyjmuje innych form jego zmiany.
     
    5. System odejść i powrotów
    §5.1
    Członek organizacji w przypadku chęci jej opuszczenia zobowiązany jest do zgłoszenia tego na odpowiednim kanale Discord.
    §5.2
    W przypadku złamania paragrafu 5.1 i odejścia bez zgłoszenia osoba zostaje wpisana na czarną listę organizacji.
    §5.3
    Osoba składająca wniosek o odejście ma obowiązek zaczekać na jego akceptację przez członka zarządu, w innym przypadku nie będzie jej przysługiwał powrót.
    §5.4
    Członek organizacji ma prawo anulować swoje odejście do 24 godzin od pojawienia się ogłoszenia o jego odejściu w przypadku, gdy:
    a) Nie zostało napisane podanie lub powrót do innej organizacji;
    b) Osoba nie była w tym czasie członkiem innej organizacji;
    §5.5
    Każda osoba po odejściu, może napisać powrót po odczekaniu 14 dni od czasu pojawienia się ogłoszenia o jego odejściu.
    §5.6
    Osoba powracająca do organizacji automatycznie otrzymuje minimalnie rangę niżej, w celu udaremnienia próby tzw. hotelarstwa.
    §5.7
    Z paragrafu 5.6 mogą być zwolnione osoby wpisane na listę osób zasłużonych, a decyzję o tym podejmuje Supreme Staff.
    §5.8
    Powrót przysługuje osobom, które podczas odejścia posiadały rangę minimalną Ordinary Member.
    §5.9
    Jedyną akceptowalną formą powrotu jest złożenie wniosku według odpowiedniego wzoru znajdującego się w tym temacie.
     
    6. Rekrutacja do organizacji oraz okres próbny
    §6.1
    Jedyną formą aplikacji jest złożenie podania w otwartym temacie rekrutacyjnym, znajdującym się na naszym subforum.
    §6.2
    Osoba aplikująca o dołączenie do organizacji zobowiązana jest spełniać ustalone wymagania:
    • posiadać ukończone minimum 15 lat,
    • posiadać przegrane na serwerze nie mniej, niż 150 godzin,
    • posiadać uzbierane minimum 2000 Life Point's (LP),
    • posiadać komunikator Discord oraz podstawową wiedzę z zakresu jego obsługi,
    §6.3
    Osoba wyrażająca chęć dołączenia do organizacji ma obowiązek podania tylko prawdziwych informacji. Nie zależnie od czasu wykrycia takowa persona zostanie wydalona oraz wpisana na czarną listę.
    §6.4
    W przypadku zgromadzenia minusowego bilansu, nie przekraczającego maksymalnego progu przez osobę na okresie próbnym, zarząd zastrzega sobie prawo do wydalenia takowej persony z powodu nie przejścia poprawnie tego okresu.
    §6.5
    Członek organizacji w przypadku odejścia podczas okresu próbnego zostaje wpisany na czarną listę.
      Autor: @TheArasik., @Domciol
    Regulamin stworzony na potrzeby organizacji Bloods.
    © Zakazuje się kopiowania fragmentów, bądź całości regulaminu na inne fora lub serwery.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony zgadzasz się na naszą politykę prywatności: Polityka prywatności, i akceptujesz regulamin witryny Regulamin