Skocz do zawartości

Otton187

Gracz
  • Postów

    218
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Typ konta

    Zwykłe

Aktywność reputacji

  1. 4Love
    Otton187 przyznał(a) reputację dla MagicznyBudyn.Pilchy11 w Wygraj Admirala *KONKURS*   
    No Witam Witam ! 
                                                                                  Mam dla was do rozdania przepiękny pojazd jakim jest Admiral prosto z Pilch ! 
    Zasady konkursu są bardzo proste  a więc :
    1. Zostaw dowolną reakcje pod tym postem
    2. Oznacz 2 znajomych
    3. Upewnij się że w razie wygranej możesz przyjąć owy pojazd ( przybliżona wartość 25k)
                                                                                                      Przewiduje tylko 2 miejsca !
                                                                                                         1 Numero Uno Admiral
                                                                                                         2 Nagroda Pocieszenia Walton który był po błogosławiony przez Lechiste ( hehehe)
    Zapisy do 19.04.2024 Godzina 20:00
    Wyniki po tym pojawią się na moim profilu !
    Na co jeszcze czekasz ceju ? 

  2. 4Love
    Otton187 przyznał(a) reputację dla ZbyK.gg w Aktualizacje na serwerze   
    24.03.2024
    Dodano możliwość zmiany szerokości kół oraz regulacji blokady kąta skrętu w samochodach.
    Obie z tych rzeczy można znaleźć w warsztacie z komponentami.

     
    Szerokość kół można zmieniać osobno dla obu osi.

  3. 4Wow
    Otton187 przyznał(a) reputację dla dzamy w nara, wylatuje na wyspy kanaryjskie (2015-2024)   
    Po 9 latach gry na 4Life (z krótkimi przerwami) i 12 latach gry w MTA stwierdzam, że nadszedł i czas na mnie. Trzymajcie się, sukcesów życzę, dużych majątków i przede wszystkim cierpliwości do niektórych wyrzutków.
    Nie chce mi się nawet nikogo oznaczać ani nic, po prostu elooo.
     

     
    Może kiedyś wrócę na MTA/4L ale szczerze wątpię bo rzygam już tą grą - ile można.
    2015-03-31 - 2024-03-13
  4. 4Like
    Otton187 przyznał(a) reputację dla Kubula w Zmiany w składzie ekipy serwera   
    15.03.2024
    Moderator @VeraX odchodzi z rangi na własne życzenie.
  5. 4Love
    Otton187 otrzymał(a) reputację od xsanti w Ocena audycji - xsanti   
    jest gitufa
  6. 4Like
    Otton187 przyznał(a) reputację dla japkooo. w Zmiany w składzie ekipy serwera   
    14.03.2024
    Starszy Administrator @Masellko odchodzi z rangi na własne życzenie. 
    W imieniu Administracji RCON dziękuję za wieloletnią służbę w szeregach administracji naszego serwera. 
     
    Support @Wr77zeR* powraca na rangę po zawieszeniu.
  7. 4Love
    Otton187 przyznał(a) reputację dla Hubs* w Regulamin frakcji Transport of San Andreas.   
    Regulamin frakcji : 
    §1
    Każda osoba, która składa podanie do frakcji, zobowiązuje się przestrzegać regulaminu.
     
    §2
    Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania,

    §3
    Członek frakcji podczas pełnienia służby ma obowiązek przebywać na kanałach mumble oraz zachowywać na nich odpowiedni poziom kultury.

    §4
    Pracownik Transport of San Andreas jest zobowiązany do godnego reprezentowania frakcji podczas pełnienia służby oraz poza nią.

    §5
    Członek frakcji może odgrywać akcje RP, dopiero po ukończeniu szkolenia z frakcją SAMD.

    §6
    Niestosowanie się do regulaminu wiążę się z ukaraniem członka frakcji. W wymieniony poniżej sposób: 
    → Upomnienie 
    → Ostrzeżenie 
    → Kara pieniężna 
    → Zawieszenie 
    → Zwolnienie dyscyplinarne 
    → Rozmowa dyscyplinarna 
    → Czarna lista
     → Czarna lista BMA

    §7
    Istnieje kategoryczny zakaz wjeżdżania na strefę bezprawia (DM). W przypadku prośby udania się w owe miejsce, jedziemy na najbliższą dzielnicę obok DM.

    §8
    Czynności, do których zobowiązany jest członek frakcji podczas odstawiania pojazdu frakcyjnego:
    → Naprawienia pojazdu w 100%.
    → Naładowania minimalnie do poziomu 95% oraz zatankowaniu minimalnie 8 litrów.
    → Zgaszeniu świateł, 
    → Zaciągnięciu ręcznego.
    → Pozostawieniu pojazdu na odpowiednim miejscu.
    → Po wyjęciu oraz schowaniu pojazdu pracownik jest zobowiązany zamknąć bramę garażową.

    §9
    Członek frakcji ma za zadanie słuchać poleceń zarządu oraz osób do tego uprawnionych. Wyjątek stanowią polecenia, które negatywnie wpłyną na frakcję.

    §10
    Każdy członek frakcji ma obowiązek posługiwać się kodami frakcyjnymi podczas pełnienia służby, które znajdują się w materiałach szkoleniowych. 

    §11
    Pracownik frakcji ma obowiązek używać taksometru, jako przymusowej opcji poboru opłat. Owa zasada, nie dotyczy pojazdów specjalnych. Zakazane jest także wszelkiego typu żebractwo o napiwki. 

    §12
    Członek frakcji pełniący służbę ma kategoryczny zakaz uczestniczenia w eventach, zbierania walizek oraz załatwiania spraw prywatnych włączając w to S2. Pracownik na tymczasowej przerwie, może jedynie udać się do bankomatu.

    §13
    Członek frakcji podczas pełnienia służby ma możliwość pisania na chacie frakcyjnym rzeczy związanych tylko i wyłącznie z frakcją. Zakazuje się prowadzenia prywatnych konwersacji bądź rzeczy nie na temat frakcyjny.

    §14
    Pracownik frakcji ma obowiązek współpracowania z innymi frakcjami. Kategorycznie zakazuje się wprowadzania kłótni między frakcyjnych.

    §15
    Członek frakcji ma kategoryczny zakaz włączania się w pościgi oraz ucieczki z frakcją SAPD podczas czynnej służby. Tyczy się to również sytuacji, gdy zostaje ściągnięty, ze służby w celu odbycia kary.

    §16
    Członek frakcji ma obowiązek włączenia poboru opłat graczowi posiadającemu 21 LP, poniżej tego progu kurs odbywa się za darmo. Pracownicy mają kategoryczny zakaz naliczania opłat na osoby z frakcji.

    §17
    W momencie wejścia do taksówki większej ilości klientów obsługuje się osobę, która weszła pierwsza. Wyjątek stanowi, gdy klienci jadą razem, wtem pracownik pyta się, na kogo mają być naliczane opłaty.

    §18
    W momencie zauważenia, przez członka frakcji przewinienia u innego pracownika, członek ma obowiązek:
    → Upomnieć pracownika. 
    → Zrobić screenshot'a (F12). W celu posiadania dowodu.
    → Zgłosić zarządowi bądź osobom uprawnionym w momencie powtarzania się przewinienia. 

    §19
    → Członek frakcji ma obowiązek przyjmować zlecenia które znajdują się pod komendą /zlecenia. 
    → Zgłoszenia pod komendą /zlecenia mają większy priorytet niż wysyłane na /pm.
    → Pracownik nie ma obowiązku wykonywania zleceń w wiadomościach prywatnych. 
    → Podczas postoju na spawnie pierwsza osoba ma za zadanie przyjmować zgłoszenia oraz obsługiwać klientów.
    → Członek frakcji stojący na postoju odpowiada za dany region zgłoszeń, np pracownik, który stoi na postoju LV, ma obowiązek brania zgłoszeń, które znajdują się na LV. Oczywiście można brać zgłoszenia, z innych regionów, lecz pracownik, który nie będzie brał zgłoszeń na danym spawnie, zostanie ukarany.

    §20
    Kategorycznie zakazuje się sprawdzania innych członków frakcji. Wyjątek stanowi zarząd frakcji oraz osoby posiadające odpowiednie uprawnienia.

    §21.a
    Wymagania postojowe dla pracowników pełnoprawnych:
    postój Los Santos Unity Station (LS1) nie posiada wymagań, jest to główny postój naszej frakcji.
    Postój Los Santos Market Station (LS2), wymagania:
    postój tylko i wyłącznie dla akademii.
    Postój San Fierro Ocean Flats (SF1), wymagania:
    ranga: Nowy Kierowca.
    → czynne przebywanie min. 1 innego członka na służbie (1 osoba na postoju)
    → czynne przebywanie min. 2 innych członków na służbie (2 osoby na postoju)
    → czynne przebywanie min. 3 innych członków na służbie (3 osoby na postoju)
    → maksymalnie mogą tam stać 3 osoby.
    Postój Whetstone (kopalnia), wymagania:
    ranga: Starszy Kierowca.
    → czynne przebywanie min. 4 innych członków na służbie (1 osoba na postoju).
    → czynne przebywanie min. 5 innych członków na służbie (2 osoby na postoju).
    → maksymalnie mogą tam stać 2 osoby.
    Postój w Las Venturas, wymagania:
    ranga: Doświadczony Kierowca.
    → czynne przebywanie min 5 innych członków na służbie (1 osoba na postoju).
    → czynne przebywanie min 6 innych członków na służbie (2 osoby na postoju).
    → maksymalnie mogą tam stać 2 osoby.
    Postój w Fort Carson wymagania:
    ranga: Młodszy Przewoźnik.
    → czynne przebywanie min. 7 innych członków na służbie (1 osoba na postoju).
    → czynne przebywanie min. 8 innych członków na służbie (2 osoby na postoju).
    → maksymalnie mogą tam stać 2 osoby.
    Postój San Fierro Downtown (SF2) wymagania:
    → postój ten jest postojem awaryjnym naszej frakcji (udajemy się jedynie, jeśli dojdzie do sytuacji, że wszystkie postoje będą zapełnione, bądź gdy pracownik z odpowiednimi uprawnieniami zarządzi przemieszczenie się na niego).
    → postój mogą wykorzystywać członkowie akademii, według zasad podanych w punkcie §21.b.
    → maksymalnie mogą tam stać 2 osoby.

    §21.b
    Wymagania postojowe dla akademii Transport of San Andreas:
    Schemat poruszania się po postojach w kolejności:
    postój Los Santos Unity Station (LS1) → postój Los Santos Market (LS2) → postój San Fierro Ocean Flats (SF1) → postój San Fierro Downtown (SF2).
    - Akademia porusza się według wyżej podanej kolejności. Głównym spawnem jest LS Unity Station, w przypadku braku miejsc następny jest LS Market, potem SF Ocean Flats, SF Downtown. Członkowie akademii nie są objęci wymaganiami ilościowymi z punktu §21.a oraz minimalną rangą na postoju SF Ocean Flats oraz SF Downtown, jeśli któryś będzie zapełniony zwyczajnie pracownik udaje się na następny w kolejności.

    §22
    W razie pośpieszania przez klienta członek frakcji ma możliwość zwolnienia do 20 km/h, a w przypadku braku kultury oraz obrazy wysadzić.

    §23
    W momencie, kiedy członek zarządu prosi o zgłoszenie się na chacie frakcyjnym, pracownik ma za zadanie podać swoją lokalizację oraz numer taksówki.

    §24
    Pracownik ma kategoryczny zakaz samowolnego opuszczania discorda frakcyjnego.

    §25
    Członek frakcji zobowiązany jest do przestrzegania KRD. Wyjątek stanowią osoby, które mają odpowiednie uprawnienia oraz w danym momencie poruszają się pojazdem specjalnym.

    §26
    Członkowi frakcji zakazuje się bezcelowego przewożenia osób spoza frakcji. Wyjątek stanowią pracownicy Transport of San Andreas. Maksymalnie na tak zwanym AFK'u może być jeden członek frakcji.

    §27
    Członkom frakcji posiadającym rangę Nowy Kierowca i wyżej zakazuje się poruszania pojazdem marki Cabbie. Nie licząc osób posiadających uprawnienia.

    §28
    Pracownik znajdujący się na postoju frakcji zobowiązany jest do posiadania naprawionego pojazdu. Wyjątek stanowi przedni zderzak i jedna lampa.

    §29
    Pracownik frakcji ma kategoryczny zakaz parkowania na miejscach parkingowych przeznaczonych dla członków zarządu.

    §30
    Członek frakcji posiada całkowity zakaz pisania podań oraz powrotów do innych frakcji, dopóki nie pojawi się ogłoszenie o jego odejściu

    §31
    Pracownik tracący dwukrotnie pojazdy specjalne musi od nowa wyrobić kurs na pojazdy Premium Taxi, Fast Taxi oraz Transporter. Do szkolenia można przystąpić dopiero po upływie dwóch tygodni (14 dni ) 

    §32
    Członek frakcji ma prawo do używania skina przeznaczonego dla kobiet, tylko i wyłącznie jeśli zaznaczył taką opcję przy rejestracji i jest to zgodne z prawdziwą płcią

    §33
    W wątkach o powrót do frakcji bądź zdjęcie z czarnej listy, mogą wypowiadać się tylko i wyłącznie zarząd oraz osoby do tego upoważnione. 

    §34
    Członek frakcji ma obowiązek zgłosić się po awans w przeciągu 5 dni od jego nadania. Jeśli tego nie zrobi, awans przepada. Podczas gdy pracownik posiada aktywny urlop, tyczy się dopiero jego zakończenia.

    §35
    Członek frakcji po zawieszeniu ma obowiązek zgłosić się po rangę, uprawnienia w przeciągu 5 dni. Jeśli tego nie zrobi, zostaje zwolniony dyscyplinarnie z frakcji, natomiast osoba posiadająca zawieszenie do wyjaśnienia sprawy niezgłaszająca się do zarządu w przeciągu 7 dni zostaje również zwolniona dyscyplinarnie z frakcji.

    §36
    Na postoju dla autobusów może przebywać tylko i wyłącznie członek frakcji na tymczasowej przerwie, oraz pracownik prowadzący autobus frakcyjny.

    §37
    Osoba powracająca do frakcji ma obowiązek zgłosić się po rangę w przeciągu 3 dni i zdać egzamin przypominający oraz wszystkie wymogi dot. rangi w przeciągu 14 dni, jeśli na takowy został skierowany. (Osoba, która nie przystąpi do wyznaczonego egzaminu, zostaje usunięta z frakcji). Jeśli osoba pisząca powrót do naszej frakcji straci zainteresowanie powrotem i nie zgłosi się, po rangę w przeciągu trzech dni od ostatniego wpisu, to powrót jej przepada, a w kolejnym może wrócić tylko i wyłącznie na niższą rangę.

    §38
    Osoba wydalona oraz zwolniona dyscyplinarnie z frakcji ma powrót jedynie poprzez rekrutację.

    §39
    Każdy członek frakcji, który otrzyma słusznego bana podczas czynnej służby lub powyżej 60 dni zostanie wydalony oraz wpisany na czarną listę.

    §40
    Członkom frakcji zakazuje się proszenia administracji o fixy.

    §41
    Gdy pracownik zostanie dodany do panelu i do soboty godziny 21:00, zostało ponad 72h, ma obowiązek wykonać normę. To samo tyczy się osób powracających z zawieszenia.

    §42
    Członek frakcji ma kategoryczny zakaz przynależności do frakcji oraz ekipy na innych serwerach MTA/SAMP

    §43
    Pracownik po odejściu z frakcji może do niej wrócić po upływie 14 dni.

    §44
    Jeżeli członek frakcji, nie zapłaci kary pieniężnej, w wyznaczonym czasie, zostanie wpisany na czarną listę frakcji.

    §45
    Pracownik ubiegający się o otrzymanie uprawnień na pojazdy specjalne, który spełnia wymagania ma obowiązek zgłosić się do członka zarządu bądź szkoleniowca KRD, w celu przeprowadzenia egzaminu.

    §46
    Zakazane jest przewożenie graczy z karą MUTE. Wyjątek stanowi, jeżeli taka osoba jest z osobą towarzyszącą.

    §47
    Pracownicy frakcji mają całkowity zakaz oprowadzania graczy po bazie podczas czynnej służby oraz na S2, jedyna możliwość jest na zakończonej służbie.

    §48
    Pracownik ma prawo pozostawić nie więcej niż jeden pojazd prywatny na bazie frakcji przez maksymalnie 48h, po tym czasie zostanie odesłany do przechowywalni.

    §49
    Członek frakcji ma kategoryczny zakaz wypowiadania się w głównym wątku ''Propozycje zmian w TSA''. Propozycje zmian pracownik może składać w wątku ''Propozycje zmian w TSA'', lecz tylko w tym znajdującym się w dziale pracowników.

    §50
    Możliwość powrotu do frakcji mają tylko te osoby, które w czasie odejścia posiadały przynajmniej rangę Starszy Kierowca. Tym samym przy powrocie nie ma możliwości dołączenia do akademii.

    §51
    Członkowie akademii mają kategoryczny zakaz pełnienia służby w godzinach:
    → Od poniedziałku do piątku w godzinach 00:00 - 10:00.
    → Od soboty do niedzieli w godzinach 01:00 - 08:00.
    Wyjątkiem są spotkania wprowadzające akademię do frakcji.

    §52
    Członek frakcji po zdaniu egzaminu na Nowego Kierowcę zobowiązuje się wyrabiać tygodniową normę 260 minut.

    §53
    Członek frakcji posiadający 3 minusy zostaje wydalony z frakcji, natomiast pracownik z dwoma minusami zostaje zdegradowany na rangę niżej. Po otrzymaniu niższej rangi, minusy się usuwają.

    §54
    Każde zawieszenie na 5 dni i więcej będzie skutkowało wyzerowaniem się norm oraz plusów.

    §55
    Podczas gdy komunikator Mumble ulegnie awarii i nie będzie możliwe ponowne połączenie się, każdy pracownik będący podczas czynnej służby zobowiązany jest do przejścia na Discord frakcyjny.

    §56
    Pracownicy oraz osoby ubiegające się o stanowisko we frakcji są zobowiązane do zapoznania się z ogłoszeniami dla graczy od Komisji Spraw Frakcyjnych.

    §57
    Osoby, posiadające TL/EV mają obowiązek, brać zgłoszenia podczas służby na owe oddziały.

    §58
    Gdy klient anuluje zgłoszenie, pracownik nie ma obowiązku po niego jechać. Nie licząc, gdy przykładowo zostanie poproszony przez pracownika o przejście bliżej.

    §59
    Gracz posiadający czarną listę BMA, nie ma możliwości apelacji od niej.

    §60
    Podczas braku pojazdów w przechowywalni frakcyjnej, członek frakcji ma zakaz oczekiwania na taksówkę podczas aktywnej służby (S1) lub tymczasowego zakończenia (S2), musi czekać poza służbą.

    §61
    Członkowie akademii mają zakaz pisania odejścia z frakcji w dniu zakończenia akademii.
    Zarząd Frakcji TSA
    Materiał stworzony na potrzeby frakcji Transport of San Andreas.
    Zakazuje  się rozpowszechniania go na inne fora niż 4life.
  8. 4Love
    Otton187 przyznał(a) reputację dla Bilu.sus w Ogłoszenia   
    Chief of Police @QumiK.ogf dobrowolnie poddaje się dymisji z pełnionego stanowiska oraz opuszcza szeregi frakcji San Andreas Police Department.
    W imieniu Komisji Spraw Frakcyjnych oraz Administracji RCON pragnę podziękować za poświęcony czas i ogrom pracy, który na przestrzeni lat owocował i towarzyszył rozwojowi frakcji.
    @QumiK.ogf zostaje umieszczony na liście zasłużonych frakcji.
    Assistant Chief of Police @SpeedPower zostaje mianowany liderem frakcji, jednocześnie awansując na stopień Chief of Police. Gratulujemy i liczymy na owocną współpracę.
  9. 4Love
    Otton187 przyznał(a) reputację dla Savage....... w ☆ Organizacja Royal Casino organizuje event na kwote 100K PLN! ☆   
    Witajcie, organizacja Royal Casino organizuje event na event na kwotę w wysokości 100 tyś pln!
     
    Na samym evencie, a bardziej kilku w ciągu jednego dnia odbędzie się kilka atrakcji specjalnie przygotowanych dla was, mianowicie;
    •spadające panele;
    •eventy pościgowe;
    •krwawe derby;
    •nielegalne wyścigi na 1/4 (Los Santos)
    dodatkowo pojawi się zlot zorganizowany przez naszą organizację, na sam zlot zostanie przeznaczona kwota blisko ok. 50k, więc uważam że jest o co walczyć.
     
    Data rozpoczęcia samego eventu nie jest nam dokładnie jeszcze znana ponieważ chcemy dopiąć wszystko na ostatni guzik, jednego jestem pewny, że
    na pewno event będzie organizowany w sobotę!
     
    Wszelkie informację na temat eventu będą publikowane na naszym discordzie, więc wyczekujcie kolejnych kroków!
     
    Discord: https://discord.gg/tu5MsRnbJK Organizatorzy: @Savage......., @BuchMan Organizacja: Royal Casino!  
  10. 4Love
    Otton187 przyznał(a) reputację dla Wiktor_1337 w 4Life News - Wywiad z Właścicielem Serwera ZbyK.gg - „miałem jedną rzeczywiście poważną ofertę sprzedaży serwera..”   
    Witam, z tej strony Redaktor @Wiktor_1337 z Redakcji 4Life News. Rozsiądź się wygodnie, weź popcorn w dłoń, Ja zapraszam Cię na wywiad z  Administratorem RCON @ZbyK.gg



    W - Wiktor_1337
    Z - ZbyK.gg

    W: Witaj Zbyszku, Młodszy Redaktor Wiktor_1337 z Redakcji 4Life News. Chciałbyś odpowiedzieć na kilka pytań?
    Z: Cześć! Bardzo chętnie.
    W: Na serwerze jesteś rozpoznawalny jako ZbyK.gg, właściciel serwera. Od poprzedniego wywiadu z Tobą minęło 6 lat, na pewno sporo się zmieniło. Opowiesz nam coś o sobie?
    Z: Już 6 lat? Jak szybko ten czas leci. To chyba będzie najtrudniejsze pytanie. Na imię mi Zbigniew, na dzień dzisiejszy mam 24 lata i mieszkam w niewielkiej miejscowości kilka kilometrów na północny zachód od Gdyni. Do moich głównych zainteresowań należy motoryzacja, technologia i informatyka, a dokładniej programowanie co zresztą najbardziej widać właśnie na serwerze. W wolnych chwilach lubię przede wszystkim jeść. Relaksuje mnie jazda samochodem, zwłaszcza gdy jadę po jedzenie. Gdy tylko pogoda i czas pozwala, uwielbiam też udawać się na bezcelowe wyprawy motocyklem. Oprócz tego wszystkiego interesuje się również w mniejszym stopniu wszystkich co mnie dotyczy, czyli chociażby polityką, gospodarką, prawem oraz otaczającym nas światem w ogólnym tego słowa znaczeniu.
    W: Okej, nie ukrywam, że bardzo ciekawe zainteresowania, szczególnie jedzenie haha. Wspomniałeś, że interesujesz się motoryzacją, jakie maszyny stoją w twoim garażu?
    Z: Niestety, nie dorobiłem się jeszcze garażu. Moim głównym samochodem jest Volkswagen Passat B8 FL z silnikiem o pojemności 1.5 litra w nadwoziu Kombi. Jest to cudowny samochód zarówno na dłuższe trasy, jak i do miasta, ze względu swój na komfort i ekonomię. Silnik mimo bardzo małej pojemności, z 8 biegową skrzynią DSG wciąż sprawia wrażenie w miarę dynamicznego, zachowując przy tym niskie spalanie. Oprócz tego na moim miejscu postojowym znaleźć można również mojego ukochanego Nissana Micrę K11 z silnikiem 1.0 i skrzynią CVT. Poza sezonem zimowym zobaczyć mnie można również na Hondzie CB500F z 2020 roku, z którą prawdopodobnie w tym roku będę się rozstawał.
    W: Powiem Ci, że wszystko, co ma silnik, ramę i dwa koła to moje główne hobby. Honda to twój pierwszy motocykl? Rozstając się z nią planujesz kupić inny? Czy kończysz już przygodę z dwoma kółkami?
    Z: Zawsze przyjmie się rozmawia z kimś o podobnych zainteresowaniach. Tak, jest to mój pierwszy motocykl, a kończyć nie mam zamiaru. Ze względu na osiągnięcie wymaganego wieku, zamierzam rozwinąć swoje uprawnienia z kategorii prawa jazdy A2 do pełnej A. Zaraz po tym zamierzam przesiąść się na większą maszynę, prawdopodobnie sport-tourer'a lub adv.
    W: Oj masz rację, myślę, że moglibyśmy jeszcze pisać o motoryzacji długi czas, lecz wiemy już, jakie masz zainteresowania, że lubisz sobie pojeść i jakie maszyny posiadasz. Co Ty na to, żebyśmy przeszli w tematy bardziej związane z twoim głównym zajęciem, jakim jest prowadzenie serwera?
    Z: Oczywiście. Myślę, że na to głównie będą liczyć czytelnicy.
    W: Od kiedy zaczęła się twoja przygoda z MTA? Co Cię podkusiło, żeby zacząć grać akurat w tą grę?
    Z: Przygodę z MTA zacząłem całkowicie przypadkowo, na przełomie 2012 i 2013 roku. Zaczęło się od tego, że w poprzednich latach lubiłem grać na serwerach typu truck na troszkę bardziej znanej platformie, czyli SAMP. Niestety albo stety program przestał mi działać. Próbując znaleźć rozwiązanie trafiłem na inną platformę, którą każdy z nas doskonale tu zna - MTA. Na niej rozpocząłem swoją rozgrywkę, dołączając w pewnym momencie na największy wtedy polskim serwerze RPG Play Your Life, który kilka lat temu zakończył swoją działalność.
    W: Co podkusiło Cię do założenia swojego serwera? Upadek Pylife ? Czy wcześniej już była chęć spróbowania na scenie MTA?
    Z: Nie, gdy zakładaliśmy serwer Pylife miał się bardzo dobrze. Wszystko zaczęło się, gdy w 2014 roku z grupką ówczesnych znajomych postanowiliśmy zrobić serwer dla zwykłej zabawy, nazwaliśmy go 4Life, stworzyliśmy kilka skryptów z pomocą użytkowników forum GTA Online i z uwagi na wiele czynników odpuściliśmy. Kilka miesięcy później, kilka dni po tym, jak opuściłem wspomnianego już PYLif'a napisali do mnie twórcy serwera freeroam/rpg, który nazywał się Play4Fun z pytaniem o chęć dołączenia do ich projektu, aby zrobić bramy dla frakcji które miałem z poprzedniego serwera. Zgodziłem się i od słowa do słowa postanowiliśmy stworzyć nowy projekt, który nazwiemy właśnie 4Life - tak powstała pierwsza edycja serwera. Nie była to żadna, jak to nazwałeś „chęć spróbowania na scenie”, gdyż nie sądziliśmy, że mamy jakiekolwiek szanse na niej zaistnieć - wszystko robione było „4fun".
    W: Jak wyglądały początki 4Life? Na czym się najbardziej skupialiście?
    Z: Myślę, że mogę bez wyrzutów powiedzieć, że na początku nie było prawie nic. Było kilka prac polegających na tym samym. Można było zakupić samochód w salonie, lecz aby można było go w jakiś sposób ulepszyć trzeba było czekać, aż otworzymy warsztat tuningowy bądź warsztat z komponentami i będziemy ręcznie te ulepszenia montować. Przy starcie serwera nie była nawet gotowa przechowalnia pojazdów - wszystkie auta stały na mapie. Większość znanych nam podstawowych systemów była wprowadzana w kolejnych tygodniach po starcie serwera - na tym się wtedy właśnie skupialiśmy. Gdy już została wprowadzona, chociażby przechowalnia pojazdów, to była ona całkowicie bez interfejsów, gdyż nie potrafiłem jeszcze takich pisać. Aby wyjąć pojazd trzeba było najpierw wejść w marker aby wyświetliła nam się lista pojazdów, a potem wpisać /wyjmijpojazd <id>. Dokładnie tak samo wyglądała, chociażby sprzedaż pojazdów na giełdzie. Można powiedzieć, że jeżeli coś było, to było to całkowicie surowe.
    W: Gdzie nauczyłeś się pisać skrypty? Ktoś Ci w tym pomagał?
    Z: Tutaj - na serwerze. Pierwszych podstaw, konkretniej warunków nauczyłem się wcześniej, pisząc program do otwierania drzwi za pomocą modyfikacji ComputerCraft do Minecrafta. Poza tym nikt mnie nic nie uczył. Można powiedzieć, że była to nauka metodą prób i błędów. Gdy musiałem już coś napisać to siedziałem przy notatniku tyle czasu, aż udało mi się osiągnąć zamierzony cel.
    W: Czy któraś z osób, z którymi stworzyłeś projekt 4Life nadal jest z tobą? Pełni jakąś funkcję na serwerze?
    Z: Tak, jest to nasz niezastąpiony XQward. Pełni rolę Administratora RCON. Zajmuje się on przede wszystkim sprawami bieżącymi, takimi jak wgrywanie zasobów, modeli oraz drobnymi edycjami skryptów.
    W: Znasz się osobiście z którymś z Administratorów RCON? Oczywiście prócz twojej narzeczonej Greyny, która też należy do ekipy.
    Z: Tak, można powiedzieć, że z większością grona ARCON mam jakąś osobistą relację. Jeżeli pytasz o to, z kim się widziałem, to z obecnych członków ekipy miałem okazję kilkukrotnie spotkać się z Bilu oraz japkooo.
    W: Pod panelem F1 możemy zauważyć listę Zasłużonych, też byli w gronie RCON? Czy może pełnili też inne istotne funkcje na serwerze?
    Z: Nie ma reguły, choć rzeczywiście zdecydowana większość grona zasłużonych to byli ARCON. Zwykle są to osoby, które przyłożyły jakąś cegiełkę w rozwoju bądź działaniu serwera i wciąż są jego częścią - choć często już nieaktywną.
    W: Jak większość graczy wie L4MP3K, był członkiem grona RCON, lecz już nim nie jest. Logiczne by było umieszeniem go na liście zasłużonych, czemu tak nie jest? Coś się stało, że takowego zasłużonego nie ma?
    Z: Sprawa jest dużo prostsza, po prostu uważam, że nie powinniśmy na serwerze wyróżniać osoby, która ten serwer atakuje. Taki stosunek do tej rangi mieliśmy od początku i on też zdawał sobie z tego sprawę. Byliśmy przez niego publicznie atakowani i obrażani, w stosunku personalnym oraz serwerowym. Opublikował on też leak projektu, który był utrzymywany przez nas w tajemnicy. Tylko tyle i aż tyle.
    W: Rozumiem. Jak dostać się do grona RCON? Co trzeba umieć oraz na jakiej randze trzeba być? Mowa oczywiście o randze w administracji.
    Z: Abyśmy rozważali zwerbowanie danej osoby do naszego grona, musi ona przede wszystkim być w ekipie serwera na randze Starszego Administratora. Poza tym nie ma jednej drogi, gdyż od każdego wymagamy czegoś innego. Jeżeli ktoś posiada przydatne umiejętności, które może wykorzystać do rozwoju serwera, to taka osoba na pewno będzie miała dużo większe szanse. Oprócz tego wszystkiego taka osoba musi być zaakceptowana przez obecnych członków Administracji RCON, co oznacza, że musimy takiej osobie bardzo ufać.
    W: Oprócz wprowadzania na serwer nowych aktualizacji, pisaniu skryptów czym jeszcze zajmują się RCON? Są jakoś podzieleni?
    Z: Każdy Administrator RCON ma swoje zadanie, nie każdy musi pisać skrypty czy wprowadzać aktualizację. Bilu zajmuje się w głównej mierze zarządzaniem komisją spraw frakcyjnych oraz mapowaniem, LuKi16 opiekuje się działami na forum oraz pomaga przy biznesach. Greyna zajmuje się włamaniami na konta, zarządza biznesami oraz naszym tiktokiem. Grzengol oraz japkooo. W szczególności zajmują się skryptami, a o XQwardzie już wspomniałem. Jak widzisz, każdy zajmuje się czymś innym, a to tylko główne zadania. Każdy z naszego grona odpowiedzialny jest też za ogólne działanie i rozwój serwera, chociażby przez wspólne podejmowanie najważniejszych decyzji.
    W: Rozumiem, przejdźmy może w tematy bardziej biznesowe. Na czym serwer najwięcej zarabia?
    Z: Tutaj sprawa jest bardzo prosta, w zasadzie jedyną rzeczą, którą sprzedajemy z poziomu serwera są punkty premium, które w głównej mierze wykorzystywane są do aktywacji konta premium.
    W: Ile kosztuje Cię hosting, utrzymanie forum? Domyślam się, że RCONI też mają jakieś wynagrodzenie.
    Z: To nie są tak duże koszty jak mogłoby się wydawać. Utrzymanie hostingu serwera i forum wraz z innymi podstawowymi usługami myślę, że w nieznacznym stopniu przekroczy kwotę 1000zł miesięcznie. Sposób oraz wysokość rozliczeń z każdym ustalam indywidualnie, nie będę jednak przedstawiał konkretnych sum. Mogę jedynie napomknąć, że stanowi to główną część wydatków na rozwój serwera, a te kilkukrotnie przewyższają kwotę wspomnianą przy okazji hostingów.
    W: Mając zarejestrowaną na Siebie firmę na pewno odprowadzasz podatek, jakie to koszta?
    Z: Prowadząc jednoosobową działalność gospodarczą płacimy dwa podatki, podatek dochodowy oraz podatek od towarów i usług. Odnosząc się do tego pierwszego, aktualnie płacimy stawkę ryczałtową wynoszącą od 3% do 15% przychodu, zależnie od wybranego sposobu płatności, co roku jednak analizujemy zarobki oraz planowane wydatki i zależnie od tego wybieramy sposób opodatkowania, które różnią się nie tylko samym procentem, ale również tym, co jest do niego wliczanie i co można od podatku odliczyć. W poprzednich latach, gdy mieliśmy mniejsze doświadczenie, zdarzało nam się płacić nawet stawkę w wysokości 32%. Podatek od towarów i usług wynosi u nas zawsze 23% od kwoty netto. Oczywiście, domyślam się, że ta odpowiedź może nie być wystarczająco satysfakcjonująca, jednakże nie chcę przedstawiać tutaj konkretnych kwot, gdyż na ich podstawie łatwo byłoby obliczyć nasz przychód, co jest według mnie jest rzeczą, o której nie powinno mówić się publicznie
    W: No tak wiadomo, po odliczeniu hostingu, podatków i opłacaniu pracowników, możesz śmiało utrzymać się tylko z serwera? Możesz sobie pozwolić np. na wyjazd na wakacje czy tego typu rzeczy?
    Z: Jak już wspomnieliśmy serwer jest częścią działalności gospodarczej, która musi zarabiać aby móc działać. Serwer traktuje też jako pracę i tyle czasu mu poświęcam, więc odpowiedź brzmi tak, można się utrzymać, bo gdyby tak nie było, nie moglibyśmy sobie pozwolić na ciągłe rozwijanie serwera. A czy mogę pozwolić sobie na wakacje? Myślę, że niezależnie jakie miałoby się zarobki, jest to tylko kwestia tego ile czasu trzeba na nie oszczędzać a nie czy można na nie pojechać. Na pewno nie jestem w stanie pozwolić sobie na comiesięczne wakacje, ale potrafię na nie oszczędzić i udać się na nie raz na jakiś czas.
    W: Czy miałeś ofertę sprzedaży lub zamknięcia serwera za określoną kwotę?
    Z: Pomijając graczy piszących „ej zbyk kupie twój serwer za 1k” to miałem jedną rzeczywiście poważną ofertę kupna.
    W: Jaka to była kwota? Była to propozycja od jakieś osoby ze sceny MTA?
    Z: Było to od osoby ze sceny, którą znałem jeszcze za czasów gry na Pylife . Szczegółów oferty zdradzać nie będę, gdyż byłoby to z mojej stronie nieprofesjonalne. Była to jednak kwota, za którą można kupić porządny, choć używany samochód.
    W: Wow, jestem w szoku. A czy sam z siebie myślałeś o zamknięciu lub sprzedaży serwera? Był taki okres słabości, że zwątpiłeś w to co udało Ci się stworzyć?
    Z: Nie, nigdy nie miałem poważnych myśli nad sprzedażą, bądź zamknięciem serwera. Niejednokrotnie, choć w dawniejszych latach, miałem chęć opuszczenia serwera, jednakże zwykle wystarczała mi przerwa. Jednakże w takim przypadku wolałbym przekazać pałeczkę wybranej przez siebie osobie, niż zamykać serwer.



    W: Rozumiem, przejdźmy w tematy bardziej serwerowe. W wywiadzie u pietrkanolif'a wspomniałeś o wielkim projekcie, który nie miał jeszcze miejsca na scenie MTA. Opowiedz nam coś więcej, daj jakiś przedsmak, czego ten projekt będzie dotyczył?
    Z: Mogę zdradzić, gdyż zostało to już niestety zleakowane i nie jest to już tajemnicą. Jest to całkowicie nowa mapa, która docelowo ma osiągnąć wielkość San Andreas, co pozwoli na utrzymanie całkowitej niezależności. Byłaby to dodatkowa lokalizacja do gry, w której byłyby wszystkie prace i aktywności, a oprócz tego miałoby to potężny potencjał rozwojowy. Jest to projekt wielki przede wszystkim dla mnie, gdyż chciałem coś takiego zrobić już od bodajże 2018 roku, być może nie każdy podziela mój entuzjazm. Wciąż idziemy w tym kierunku, jednakże wymaga to miesięcy pracy modelerów, którzy oprócz tego wykonują bieżące prace. Nie jest to nasz priorytet, ale z pewnością chciałbym aby coś takiego zawitało kiedyś na serwerze.
    W: Rozumiem, nie każdemu spodobała się nowa strefa DM, słyszałem że SAPD też woleli jak DM był w LS, myślisz, że nowa aktualizacja tak jak wcześniej wspomniałeś przypadnie do gustu każdemu? Rozumiem, że serwer ma iść do przodu, o to chodzi, ale zastanawiałeś się, czy gracze się przyzwyczają do niektórych aktualizacji? Tak jak z DM np.
    Z: Myślę, że jest to całkowicie inny rodzaj aktualizacji. Strefa DM była zmianą czegoś co już było i do czego gracze byli przyzwyczajeni, tutaj mówimy o czymś całkowicie nowym. Czy przypadnie do gustu każdemu? Na pewno nie. Lecz nie ma to znaczenia, gdyż nie będzie to obowiązkowy element rozgrywki i osoby, które nie będą chciały z tego korzystać, po prostu nie będę musiały tego robić, nic przy tym nie tracąc.
    W: Rozumiem, bardzo miło się na to patrzy że serwer się rozwija, nie stoi w miejscu. Jako właściciel serwera na pewno gracze do Ciebie piszą, mają mnóstwo pytań. Zdarzyło Ci się że jakiś gracz celowo cię prowokował? Pisząc coś nie na miejscu itp. Była taka sytuacja że nie opanowałeś emocji i wybuchłeś? Domyślam się że na takim stanowisku stalowe nerwy to ważna cecha.
    Z: Prowokacje zdarzają się praktycznie codziennie, publiczne i te w DM'ach, zwykle całkowicie je zlewam, lecz na te głupsze lubię odpowiadać. Oczywiście, że zdarzały się też sytuację, w których niepotrzebnie i bardzo impulsywnie reagowałem, a po przemyśleniu wiedziałem, że był to błąd. Wszyscy jesteśmy ludźmi i są takie dni, kiedy nawet stalowe nerwy, które jak wspomniałeś warto mieć, to wciąż za mało. Na szczęście nie zdarza się to często i w zdecydowanie większości przypadków - jak już wspomniałem - po prostu to po mnie spływa.
    W: Bardzo dobre podejście, szanuje to. Wiadomo że niektórzy żartują, a niektórzy tylko chcą Cię wyprowadzić z równowagi. Czy zdarzyło Ci się kogoś z nerwów zbanować? Lub wyciszyć? Czy po prostu napisać komuś kilka nieładnych słów?
    Z: Na pewno zdarzyło się zbanować, zwłaszcza na początkach prowadzenia serwera, gdy byłem zakompleksionym chłopakiem, którego bolało każde negatywne słowo. Teraz nawet pod wpływem nerwów staram się dwukrotnie przemyśleć nałożenie kary i nie robię tego, póki ktoś nie da mi wyraźnego powodu. Były też sytuację i pewnie jeszcze nie raz się zdarzy, że niestosowne słowa potrafię w czyjąś stronę skierować, choć zwykle i ta osoba nie jest niewiniątkiem. Cóż, do ideałów nie należę.
    W: Nikt idealny nie jest, każdy na swoje granice cierpliwości. Wracając do aktualizacji na serwerze. Ostatnio zawitały niestandardowe warsztaty tuningowe. Czy nie sądzisz ze zostało to troszkę pokomplikowane? Skąd ten pomysł? Sam będąc tunerem mam styczność z opininiami że to zły pomysł, ponieważ nie zawsze jest ktoś z tunerów niestandardowych, i gracze czekają z niecierpliwością na montaż np. body kitu do swoich aut. Na ogół zawsze na serwerze jest jakiś tuner, lecz nie zawsze jest to tuner niestandardowy, zdarza się tak, że trzeba długo czekać. Nie uważasz że możliwość robienia body kitu do nowych modeli powinna być u każdego tunera? Nie byłoby prościej?
    Z: Czy prościej to oznacza lepiej? Gdybyśmy dali możliwość montażu tuningu niestandardowego w każdym warsztacie, zwiększylibyśmy i tak już duże zarobki tunerów wraz z ich całkowitą wartością. Ruch, który uczyniliśmy (poza względami technicznymi) miał na celu pozostawienie rynku dotychczasowych warsztatów bez większych zmian i niedoprowadzenie do monopolu. Poza tym, problem o którym wspomniałeś wynika tylko z faktu ciągłego dodawania nowych pojazdów i nowego tuningu, myślę, że rozwiąże to planowane zwiększanie ilości tych warsztatów.
    W: Nie sądzisz że zwykli tunerzy na tym ucierpią? Poprzez powstawanie nowych warsztatów? Myślę że obecna wartość tunerów spadnie poprzez dodanie nowych, tunerzy mogliby stracić na warsztatach.
    Z: Nawet jeżeli, nigdy nie wykluczyliśmy stawiania nowych warsztatów - nawet informowaliśmy, że będziemy to robić. Kupując cokolwiek o takiej wartości jak warsztaty tuningowe należy mieć z tyłu głowy, że cena może w przyszłości się zmienić na korzyść lub niekorzyść właściciela.
    W: Emperor otrzymał nowe zderzaki, które są montowane właśnie w warsztacie niestandardowym. Planujesz dodanie takich smaczków do innych aut? Czemu akurat emperor? Chodzi o „ożywienie” mniej używanego modelu?
    Z: Na pewno inne pojazdy będą otrzymywać podobne ulepszenia. Co do samego Emperora nie jestem w stanie odpowiedzieć na to pytanie, gdyż nie była to moja inicjatywa a naszej osoby odpowiedzialnej za modele pojazdów, czyli xDanielowskiego.
    W: Planujesz jakieś nowe prace na serwerze?
    Z: Oczywiście, aktualnie skupiamy się nad tym, aby odświeżyć i zoptymalizować stare prace. W tym półroczu planujemy rework'i dwóch ostatnich, w tym jednej łączonej, jest to praca sweeperów oraz praca TransMax+TransMax Container. Po tym będziemy dążyć do wprowadzania nowych prac, zamiast zastąpienia obecnych.
    W: Masz pomysły, jakie mogłyby być to prace?
    Z: Tak, ale na ten moment nie będziemy tego zdradzać.
    W: Myślisz, że powstanie kiedyś taki serwer, który będzie mógł poważnie konkurować z 4Life? Były już reaktywacje Pylife, lecz jak na razie myślę, że to śmiech na sali.
    Z: Nie znam zdecydowanej większości powstających projektów, a oprócz tego nie wiem co będzie powstawać w przyszłości - nie wiem, nie jestem jasnowidzem. Myślę, że nie ważne co by było, my będziemy po prostu robić swoje. Co do reaktywacji Pylife, o żadnej nie słyszałem. Aby coś takiego powstało, musiałoby być tworzone albo chociaż zatwierdzone przez właściciela tego serwera. Jeżeli tak nie było, możemy mówić jedynie o plagiacie, wykorzystywaniu czyiś pomysłów i próby wybicia się na sentymencie graczy.
    W: Rozumiem, myślę że zapoznaliśmy graczy z finansami serwera, przede wszystkim z twoją osobą, oraz z tym, co może zawitać na 4Life. Moim zdaniem stworzyłeś kawał dobrej roboty, miejsce gdzie ktoś może przyjść po całym dniu, pogadać ze znajomymi i miło spędzić czas. Na pewno na duży plus zasługują ciągłe starania i aktualizacje wprowadzane na serwer. Ode mnie to by było na tyle Zbyszku, serdecznie dziękuję za wywiad i życzę dalszych sukcesów Tobie i ekipie! Czy chciał byś kogoś pozdrowić? Coś dodać na koniec?
    Z: Również dziękuję. Przede wszystkim chciałbym pozdrowić moją narzeczoną @Greyna.gg, mojego psiapsi @DeltaRon Administrację RCON @Bilu.sus, @Grzengol, @LuKi16, @japkooo., @XQward. Oprócz tego wszystkich deweloperów, którzy sprawiają, że serwer wygląda tak jak dziś wygląda i wciąż się rozwija, @xDanielowsky.ogf, @.franz, @Kreatywny, @erorek., @EloBenc6969, @Siver, @Mave. Pozdrawiam też całą ekipę serwera oraz wszystkich graczy, w tym Ciebie. Specjalne pozdrowienia kieruję również do @SprytsBeng! I to chyba wszystko.


    Autoryzował: @Mlonskyy

  11. 4Sad
    Otton187 przyznał(a) reputację dla Princessa* w Zmiany w składzie ekipy serwera   
    18.02.2024
    Administrator @PerkuleZ. odchodzi z rangi na własne życzenie. 
  12. 4Fun
    Otton187 przyznał(a) reputację dla Halloween w Ogłoszenia Transport of San Andreas.   
    07.02.2024
    Z przykrością informujemy, iż Adept @Abush odchodzi z frakcji na własne życzenie. Powrót jedynie przez rekrutację.
  13. 4Love
    Otton187 otrzymał(a) reputację od Skipper* w [KONKURS] 50K ZA FRYTE! *NIEMOŻLIWE* **NIGDY ŁATWIEJ**   
    @kekap @Skipper* @bacheyst.cj  ookok
  14. 4Like
    Otton187 przyznał(a) reputację dla M4rcinek w [KONKURS] 50K ZA FRYTE! *NIEMOŻLIWE* **NIGDY ŁATWIEJ**   
    Witam wszystkich bardzo serdecznie!
    Zapraszam każdego do wzięcia udziału w konkursie z okazji Imienin Mirogniewa, w którym do wygrania jest łącznie 50 000 PLN serwerowej gotówki dla 3 osób!
    Wymagania:
    Dodanie dowolnej reakcji pod tym tematem oraz odpowiedzią @Piko0412 znajdującą się poniżej. |wymagane|
    Dodanie odpowiedzi pod tym tematem. |wymagane|
    W odpowiedzi trzeba oznaczyć 3 dowolnych znajomych. |wymagane|
    Nagrody:
    1 osoba - 30.000PLN
    2 osoba - 15.000PLN
    3 osoba - 5.000PLN
    Wyniki konkursu ogłoszone zostaną w nowym temacie w dziale off-topic na forum 30.01.2024 roku.
    Życzymy wszystkim powodzenia!
     
  15. 4Like
    Otton187 przyznał(a) reputację dla Piko0412 w [KONKURS] 50K ZA FRYTE! *NIEMOŻLIWE* **NIGDY ŁATWIEJ**   
    Wszystkiego najlepszego Mirogniew! 
  16. 4Sad
    Otton187 przyznał(a) reputację dla Argen w Zmiany w składzie ekipy serwera   
    24.01.2024
    Administrator @Lisa_ odchodzi z rangi na własne życzenie.
    Administrator @Versi* odchodzi z rangi na własne życzenie.
  17. 4Love
    Otton187 przyznał(a) reputację dla Grzengol w Aktualizacje na serwerze   
    22.01.2024
    Frakcja Transport of San Andreas otrzymała nowy system zleceń.
    Najważniejsze zmiany:
    • Nowy wygląd • Podgląd dostępności transportu, wraz z liczbą pracowników • Podział na kategorie zleceń • Wyświetlanie pracownika najbliżej gracza • Możliwość śledzenia pozycji gracza • Mapa oraz system nawigacji • Wyświetlanie wszystkich informacji w czasie rzeczywistym • System powiadomień  
  18. 4Love
    Otton187 otrzymał(a) reputację od Polak333 w Screeny z innych Gier :>   
    XD

  19. 4Sad
    Otton187 przyznał(a) reputację dla Kubula w Zmiany w składzie ekipy serwera   
    18.01.2024
    Administrator @Byialy* odchodzi z rangi na własne życzenie.
  20. 4Love
    Otton187 otrzymał(a) reputację od Polak333 w Screeny z innych Gier :>   
    XD

  21. 4Love
    Otton187 otrzymał(a) reputację od Polak333 w Screeny z innych Gier :>   
    XD

  22. 4Love
    Otton187 otrzymał(a) reputację od Polak333 w Screeny z innych Gier :>   
    XD

  23. 4Love
    Otton187 przyznał(a) reputację dla MalutkiHubert w Screeny z innych Gier :>   
    Kurs z rana jak śmietana 
  24. 4Love
    Otton187 przyznał(a) reputację dla XQward w Licytacja warsztatu tuningu niestandardowego PC   
    Gracz zostaje zbanowany. Niech to będzie lekcja dla innych osób.
    Zostajemy przy tej ofercie:
    I słucham Państwa
  25. 4Fun
    Otton187 otrzymał(a) reputację od Szalonek w ∞ Infinito - Black List & Wnioski o Zdjęcie z Listy ∞   
    Nick: Otton_von_bismarck
    Powód wpisania na czarną listę: Porzucanie pojazdów organizacji 
     Dlaczego miałbyś zostać zdjęty z czarnej listy?: Zacznę od wytłumaczenia, porzucałem pojazdy nie wiem czemu, obwaliłem. To prawda, ale obiecuję, że jak wrócę to będę próbował robić różne dobre rzeczy dla organizacji, też nie chce robić więcej problemów o takie coś, na koniec chce naprawdę bardzo przeprosić zarząd za moje zachowanie, dajcie mi szansę, nie pożałujecie.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony zgadzasz się na naszą politykę prywatności: Polityka prywatności, i akceptujesz regulamin witryny Regulamin