Skocz do zawartości
  • Aby w pełni korzystać z forum musisz się zarejestrować i zsynchronizować konto z grą, więcej informacji znajdziesz tutaj.
    Jeżeli posiadasz problemy z synchronizacją napisz wątek w dziale Pomoc z synchronizacją konta.

[ME] Nowy szpital dla Frakcji SAMD


BOCHA
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@BOCHA.

Ilość obiektów sprawdzasz poprzez wejście w pliki mapy w MTA  server mods deatchmatch resources i szukasz twojej zapisanej mapy po czym wchodzisz w folder i klikasz prawym na pierwszy plik i otwierasz najlepiej za pomocą Notepada, wtedy na pasku z lewej strony widzisz ile jest obiektów po liczbie cyfr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, DreeY napisał:

Jestem 100% za wgraniem i przeniesieniem biura Komisji Spraw Frakcyjnych. Wasz obecny szpital to jest masakra. Osoba która go robiła nie miała za dużego pojecia i od tego te wszystkie lagi + ten piękny, komponujący się świetniej z otoczeniem szary kolor.

Up

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, DareK. napisał:

Praca niesamowicie podobna do mojej. 3 parkingi pod skosem w identycznym miejscu i jeden pod ścianą. ;D

Tak jak pisałem w moim temacie. Niestety te szyby się bugują i czasami pojazdy za nimi znikają.

Ogólnie praca spoko ;)

A poza tym, że szyby się bugują, to po ich zwiększeniu kolizja obiektu się nie zmienia, więc po prostu można przez nie przechodzić. Nie wspominam już, że nie wyglądają one w tej pracy estetycznie, po prostu są zbędne.

Jeżeli chcecie zmiany szpitala tylko dlatego, że w tamtym są lagi, to proponuję bardziej się przyłożyć do pracy. Nic wielkiego w ostatnich projektach nie widziałem, a w komentarzach zachwycacie się jakby to było nie wiadomo co. Jak dobrze się orientuje to @DreeY tworzy modele, które nie sprawiają dużych lagów, a są bardzo estetyczne. Pogadajcie z nim.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

59 minut temu, Bolek. napisał:

A poza tym, że szyby się bugują, to po ich zwiększeniu kolizja obiektu się nie zmienia, więc po prostu można przez nie przechodzić. Nie wspominam już, że nie wyglądają one w tej pracy estetycznie, po prostu są zbędne.

Jeżeli chcecie zmiany szpitala tylko dlatego, że w tamtym są lagi, to proponuję bardziej się przyłożyć do pracy. Nic wielkiego w ostatnich projektach nie widziałem, a w komentarzach zachwycacie się jakby to było nie wiadomo co. Jak dobrze się orientuje to @DreeY tworzy modele, które nie sprawiają dużych lagów, a są bardzo estetyczne. Pogadajcie z nim.

Wiem że kolizja się nie zmienia, dlatego przy szybach są ploty w skali zmniejszonej do 0. Co do tego projektu wiem że nie jest szczególnie piękny ponieważ jest to moja druga praca. Jeżeli powiesz co mogę zmienić/poprawić zrobię to bez żadnego problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla każdego który to widzi

Jeżeli ktoś może jeszcze tego nie ogarnął to można dać szybe dajmy na to na skale 5 i prawda, kolizja się nie zmieni ale na jej miejsce możecie dać np. brame garażową na skale 0 ale z włączoną kolizją i wyjdzie na to, że będzie szyba duża z kolizją ;)  To samo tyczy się z dachami

 

@BOCHA. lol jestem ślepy nie widzialem co napisałeś wyżej XDD

Edytowane przez Davlo_Sekcyjny
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony zgadzasz się na naszą politykę prywatności: Polityka prywatności, i akceptujesz regulamin witryny Regulamin