Skocz do zawartości
  • Aby w pełni korzystać z forum musisz się zarejestrować i zsynchronizować konto z grą, więcej informacji znajdziesz tutaj.
    Jeżeli posiadasz problemy z synchronizacją napisz wątek w dziale Pomoc z synchronizacją konta.

Problem z TV


TheKruzii
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, mam problem.. posiadam TV Samsung i odkąd zakupiłem HBO GO pojawił się problem, mianowicie.. każdy film strasznie długo się ładuje, a gdy już się naładuje to nie ma dźwięku.. tak samo w aplikacji player.  Co najlepsza (przyajmniej w aplikacji player) jak leci reklama to oczywiście nie ma żadnych problemów, ale potem..  Na netflixie, youtube nie ma takich problemów.

 

 

Miał ktoś może podobnie?? Proszę wtedy o pomoc, dziękuje!

 

#EDIT - Problem występuje tylko w przypadku TV, na komputerze, telefonie wszystko działa poprawnie

#EDIT2 - Pomoc techniczna HBO skierowała sprawę dalej, trzeba czekać, bo na razie nie są w stanie nic ustalić

Edytowane przez TheKruzii
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony zgadzasz się na naszą politykę prywatności: Polityka prywatności, i akceptujesz regulamin witryny Regulamin