Skocz do zawartości
  • Aby w pełni korzystać z forum musisz się zarejestrować i zsynchronizować konto z grą, więcej informacji znajdziesz tutaj.
    Jeżeli posiadasz problemy z synchronizacją napisz wątek w dziale Pomoc z synchronizacją konta.

4Life News - Wywiad ze Starszym Administratorem TheTomson!


Ad@m
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

FxgnDwG.png

Witam serdecznie! Z tej strony Redaktor Aplikujący @Ad@m z Redakcji 4Life News. Dzisiaj przedstawię Wam wywiad, który przeprowadziłem ze Starszym Administratorem @TheTomson.

Życzę miłego czytania! ;)  

0rv2c1J.png

g1jQh2z.png

 

Ad@m: Witam serdecznie. Z tej strony Redaktor Aplikujący Ad@m z Redakcji 4Life News się kłania. Czy chciałbyś udzielić mi wywiadu?

TheTomson: Tak, z przyjemnością.

 

Ad@m: To może na początek, opowiedz nam coś o sobie.

TheTomson: To krótko na wstępie, na imię mam Tomek, w sumie można się łatwo domyślić po moim nick'u. Ukończyłem technikum informatyczne, aktualnie studiuję informatykę i ekonometrię drugi rok studiów, czyli można łatwo wywnioskować, że jestem już stary, bo mam 21 lat. Ogólnie jestem osobą dość pozytywnie nastawioną do życia, uważam, że jestem dość miła osobą, choć pewnie znajdą się tacy, co tak nie powiedzą... no ale wiadomo, nie każdy musi się lubić grunt, to żeby się szanować.

 

Ad@m: Okej. Wspomniałeś, że studiujesz informatykę, a więc czy jest jakaś dziedzina, którą konkretnie interesujesz się w informatyce, np. programowanie?

TheTomson: Tak dokładnie. Powiedzmy, że dążę do tego, żeby zostać programistą myślę, że skupię się na którymś z tych języków: Java, Python albo C# jednak jeszcze zobaczymy w czym uczelnia przygotuje mnie lepiej i na czym powinienem skupić więcej swojej uwagi.

 

Ad@m: W takim razie życzę powodzenia i sukcesów. Przejdźmy do świata wirtualnego. Czy grasz jeszcze w jakieś inne gry poza MTA?

TheTomson: Ostatnio w League of Legends, czasami jakiś CS:GO, a tak to głównie MTA.