Skocz do zawartości
  • Aby w pełni korzystać z forum musisz się zarejestrować i zsynchronizować konto z grą, więcej informacji znajdziesz tutaj.
    Jeżeli posiadasz problemy z synchronizacją napisz wątek w dziale Pomoc z synchronizacją konta.

[MODEL] Taki tam banał


TaZu
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

1 godzinę temu, TaZu napisał:

TheDarkQ jakby wstawił to już by były 2-3 strony (oh jakie to piękne poliże ci jaja jak dasz mi za darmo) ta społeczność MTA :/

Nawet nie lubiąc jego modeli muszę powiedzieć, że są ambitniejsze od twoich i wyglądają zdecydowanie lepiej, więc może warto samemu coś zmienić? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, TaZu napisał:

TheDarkQ jakby wstawił to już by były 2-3 strony (oh jakie to piękne poliże ci jaja jak dasz mi za darmo) ta społeczność MTA :/

Jak by to ująć "THeDarkQ" poświęca dni jak nie tygodnie na stworzeniu modelu, który jakoś wygląda.
Jedyne co zrobiłeś to usunąłeś tamte słupy, dałeś napis "JD" 3d i go attach'owałeś i dałeś randomową teksturę.
Nie rozumiem co masz do społeczności MTA, to TY nie potrafisz przyjąć krytyki za swoją pracę.
Nie porównuj się do tego Pana wymienionego wyżej bo twoje, a jego modele to 2 inne bajki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 30.01.2021 o 11:11, Jeffray. napisał:

Jak by to ująć "THeDarkQ" poświęca dni jak nie tygodnie na stworzeniu modelu, który jakoś wygląda.
Jedyne co zrobiłeś to usunąłeś tamte słupy, dałeś napis "JD" 3d i go attach'owałeś i dałeś randomową teksturę.
Nie rozumiem co masz do społeczności MTA, to TY nie potrafisz przyjąć krytyki za swoją pracę.
Nie porównuj się do tego Pana wymienionego wyżej bo twoje, a jego modele to 2 inne bajki.

Fajnie że ktoś to dostrzega :), a co do modelu na + to że jest vertex color, a na - to że na moje oko ten napis ma więcej poligonów niż pół mapy San Andreas, jak tworzysz tekst to w zakładce Interpolation masz Steps: ustawiaj tutaj wartość jak najniższą w ten sposób tekst ma mniej poligonów a to z kolei przekłada się na optymalizacje i mniejszą wagę modelu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Support
8 godzin temu, TheDarkQ napisał:

Fajnie że ktoś to dostrzega :), a co do modelu na + to że jest vertex color, a na - to że na moje oko ten napis ma więcej poligonów niż pół mapy San Andreas, jak tworzysz tekst to w zakładce Interpolation masz Steps: ustawiaj tutaj wartość jak najniższą w ten sposób tekst ma mniej poligonów a to z kolei przekłada się na optymalizacje i mniejszą wagę modelu. 

dzieki stary pozdrawiam zapamietam tez

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, TheDarkQ napisał:

Fajnie że ktoś to dostrzega :), a co do modelu na + to że jest vertex color, a na - to że na moje oko ten napis ma więcej poligonów niż pół mapy San Andreas, jak tworzysz tekst to w zakładce Interpolation masz Steps: ustawiaj tutaj wartość jak najniższą w ten sposób tekst ma mniej poligonów a to z kolei przekłada się na optymalizacje i mniejszą wagę modelu. 

Rzeczywiście masz rację z tym tekstem, sprawdziłem to przed chwilą, zrobiłem napis z domyślna czcionką z napisem JD i domyślnie steps było ustawione na 5 i 332 vertexy i 660 poligonów, ustawiłem steps na 0 to 72 vertexy i 140 poligonów. Przepraszam że cię wtrąciłem w to, ale miałem wtedy zły dzień każdy mnie wkurzał i wyszło jak wyszło, zresztą kończę już z MTA i modelowaniem i tak przecież gó**o umiem, każdy hejtuje to na co mi to, zajmę się czymś bardziej pożytecznym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony zgadzasz się na naszą politykę prywatności: Polityka prywatności, i akceptujesz regulamin witryny Regulamin