Skocz do zawartości
  • Aby w pełni korzystać z forum musisz się zarejestrować i zsynchronizować konto z grą, więcej informacji znajdziesz tutaj.
    Jeżeli posiadasz problemy z synchronizacją napisz wątek w dziale Pomoc z synchronizacją konta.

4Life News - Wywiad ze Starszym Administratorem TheTomson.

Polixon
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

5wNnuaX.thumb.png.c0b945583fd29fde3e69715c169a8ed7.png

Witam, z tej strony Starszy Redaktor @Polixon z Redakcji 4Life News.
Zapraszam wszystkich do przeczytania wywiadu ze Starszym Administratorem @TheTomson.

Po2AmCf.png

cqjeltB.png

Po2AmCf.png

P — Polixon
T — TheTomson

Po2AmCf.png

P: Witam, z tej strony Starszy Redaktor Polixon. Chciałbyś udzielić mi wywiadu?
T: Witam, z tej strony Starszy Administrator TheTomson, tak chętnie udzielę wywiadu.

P: A więc zaczynając — opowiedz coś o sobie.
T: Mam na imię Tomek, w tym roku kończę 23 wiosny, jestem studentem informatyki i ekonometrii w Krakowie. Na co dzień zajmuje się analityką danych. Aktualnie hobbistycznie programuje strony internetowe oraz w wolnym czasie lubię pograć w gierki komputerowe.

P: W jaki sposób trafiłeś na ten serwer i dlaczego wybór padł na akurat ten, a nie inny?
T: Na serwer trafiłem w roku 2015, do serwera zachęcił mnie kolega, z którym na konkurencyjnym niegdyś serwerze [Reklama #4] graliśmy razem w OSP. Po zagraniu na serwerze 4Life dostałem się do akademii SAPD, co skłoniło mnie, zostać na dłużej z tym serwerem. Po czasie dostałem się do administracji i od tego czasu praktycznie cały czas aktywnie działam w administracji serwera (z przerwą maksymalnie półroczną).

P: Grasz może na innych serwerach na platformie MTA?
T: Aktualnie nie zdarza mi się.

P: Masz dosyć duży staż, jeśli chodzi o godziny — prawie 3 tysiące godzin. Żałujesz poświęcenia tylu czasu na grę? Czy jakbyś mógł cofnąć się w czasie, to zagospodarowałbyś ten czas inaczej?