Skocz do zawartości
  • Aby w pełni korzystać z forum musisz się zarejestrować i zsynchronizować konto z grą, więcej informacji znajdziesz tutaj.
    Jeżeli posiadasz problemy z synchronizacją napisz wątek w dziale Pomoc z synchronizacją konta.

4Life News - Wywiad z Dyrektorem Radia 4Music Emialski!

Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

5wNnuaX.png

Hej! Z tej strony Młodszy Redaktor @nofear- z Redakcji 4Life News. Zapraszam was do przeczytania wywiadu z Dyrektorem 4Music @Emialski!

5D4B3bb.png

EjRbwg0.png

5D4B3bb.png

N - nofear-
E - Emialski

5D4B3bb.png

N - Hej! Z tej strony Młodszy Redaktor nofear- z Redakcji 4Life News. Czy jesteś chętny udzielić mi odpowiedzi na kilka pytań?
E - Cześć, no jasne.

N - Super! W takim razie na sam początek opowiedz coś na temat swojej osoby.
E - Więc tak, mam na imię Emil, gram na 4Life od 2015 roku. Mam 25 lat i zawodowo jestem żołnierzem. Na 4Life praktycznie od początku swojej gry działałem w radiach, dzięki temu odkryłem swoje zamiłowanie do muzyki, jaki i grania na konsolecie DJ-skiej. Zawsze trzymam pozytywne podejście do życia. Jestem wygadany i trochę szalony w pozytywnym tego słowa znaczeniu.

N - Jakie są twoje główne pasję i jak je spełniasz?
E - Największą pasją jest oczywiście gra na konsoli DJ-skiej. Sam posiadam konsoletę Numark mixtrack platinium fx i staram się grać na niej jak najczęściej, przy okazji nagrywając "sety" na Youtube. Dodatkowo posiadam dwie wiatrówki, z których czasami sobie strzelam do butelek. Moją pasją, którą chciałbym spełnić w przyszłości to podróżowanie swoim własnym kamperem.

N - Świetna sprawa! Od kiedy zajmujesz się grą na konsoli DJ-skiej?
E - Konsolę kupiłem w zeszłym roku, wcześniej korzystałem z programu VirtualDJ, który jest doskonale znany wszystkim tym, którzy grają w radiach internetowych.

N - Czy sam program VirtualDJ jest ciężki do opanowania dla osób zaczynających swoją przygodę w tej branży?