Skocz do zawartości
  • Aby w pełni korzystać z forum musisz się zarejestrować i zsynchronizować konto z grą, więcej informacji znajdziesz tutaj.
    Jeżeli posiadasz problemy z synchronizacją napisz wątek w dziale Pomoc z synchronizacją konta.

4Life News - relacja z XI gali międzyfrakcyjnej 4FIGHT


Mich*
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

5wNnuaX.png

Witamy! Starsi Reporterzy @Mich* oraz @bartoszek. się kłaniają, Redakcja 4Life News. Zrelacjonowaliśmy dla Was  XI międzyfrakcyjną galę 4FIGHT, która miała miejsce 5 kwietnia tego roku. Zachęcamy do zapoznania się z materiałem.

5D4B3bb.png

9ySLKHx.gif

5D4B3bb.png

Dnia 05.04.2025, odbyła się XI edycja gali międzyfrakcyjnej, organizowana przez biznes 4FIGHT! Wydarzenie odbyło się w interiorze siedziby biznesu - Conference Center, Los Santos. Wydarzenie rozpoczęło się o godzinie 18:30. Aby wzmocnić wrażenia z oglądanych walk, organizatorzy umożliwili obstawianie wygranych zespołów w konkretnych walkach. W przerwach pomiędzy pojedynkami, obsługa zadbała o drobne konkursy, za które można było otrzymać upominki pieniężne. Nagrody za zajęcie poszczególnych miejsc były interesujące. Wygrani otrzymali 50.000 PLN do podziału oraz 5.000 PLN dla każdego pełnoprawnego pracownika frakcji, za drugie miejsce 30.000 PLN do podziału oraz 3.000 PLN dla każdego pełnoprawnego pracownika frakcji, trzecie miejsce 10.000 PLN do podziału na drużynę oraz 2.000 PLN dla każdego pełnoprawnego pracownika frakcji. Dla publiczności biznes 4FIGHT przygotował pojazd marki Kart Sport 2.4 na okres 14 dni oraz Turismo Sport 2.4 na okres 14 dni. Do udziału w gali zapisały się wszystkie frakcje. Jeśli jesteście zainteresowani szczegółami, kliknijcie tutaj.

5D4B3bb.png

hdC8uOe.gif

5D4B3bb.png


W ostatniej walce sobotniego wieczoru zmierzyła się frakcja Transport Of San Andreas z frakcją San Andreas Police Department. Po długo oczekiwanym finale, zwycięzcą gali została frakcja Transport Of San Andreas. Drugie miejsce w evencie zajęła frakcja San Andreas Police Department, natomiast trzecie miejsce zajęła frakcja San Andreas Medical Department. Nagrodę publiczności zdobył gracz LepiKK, tym samym wygrywając klucze do pojazdu marki Kart Sport na okres 21 dni! Drugą nagrodę publiczności zdobył gracz Nastel zdobywając klucze do pojazdu Turismo Sport 2.4 na okres 14 dni! Wszystkim wygranym serdecznie gratulujemy!

5D4B3bb.png

Przygotowaliśmy dla Was wywiad z Właścicielem 4FIGHT @Kozixon.

M - Mich*
K - Kozixon

M: Jak oceniacie frekwencję widowni? Czy według Was, ilość widzów była odpowiednia?
K: W naszej ocenie frekwencja widowni była zadowalająca. Wynikło to m.in. z popularności, jaką cieszy się rywalizacja międzyfrakcyjna oraz dobrej promocji przez prezentera prowadzącego audycję na radiu. Zainteresowanie potwierdziła również pula postawionych zakładów, która wynosiła ponad 800.000 PLN.

M: Czy podczas prowadzenia gali napotkaliście problemy organizacyjne?
K: Z organizacyjnego punktu widzenia nie napotkaliśmy jakichś problemów lub błędów. Zdarzyły się problemy techniczne z łączem internetowym u dwóch uczestników, ale po to są osoby rezerwowe w drużynach, żeby w takich sytuacjach zastąpiły danego zawodnika.

M: Moglibyśmy uzyskać Twój komentarz na temat rzekomej niesłuszności walk? Spora część uczestników oraz widzów wyraziła swoje niezadowolenie w stosunku do wygranej zespołu frakcji Transport of San Andreas. 
K: Oczywiście, że bardzo chętnie się wypowiem na ten temat, ponieważ do tej pory wiele razy odpowiadałem na zarzuty indywidualnie, a teraz moje oświadczenie trafi do większej liczby odbiorców. Mianowicie sytuacje, które wywołały kontrowersje, to normalne zjawisko w systemie walk na platformie MTA. Z mojego punktu widzenia, jako osoby doświadczonej, są to zdarzenia tak pospolite, że nie powinny budzić takiego poruszenia. Taka sytuacja zdarza się średnio dwa/trzy razy na galę. Zawodnik, który leżał na deskach, z punktu widzenia widowni nie otrzymywał obrażeń mimo zadawanych ciosów przez przeciwnika. Widownia widzi jedynie paski zdrowia nad głowami walczących. Z punktu organizacyjnego posiadamy komendę serwerową, która ukazuje hp w postaci punktowej (100 - 0). Zgodnie z komendą osoba otrzymywała obrażenia, lecz o wiele wolniej, jakby w ułamkach. Mówiąc wprost, mimo wielu ciosów osoba straciła ledwo 2hp. Sytuacja ta występuje m.in. z powodu desynchronizacji. Z perspektywy atakującego wystarczy osobie pozwolić wstać na sekundę i natychmiast kontynuować swoje natarcie. Osoby, które mają podstawowe pojęcie o trybie walki na MTA, powinny o tym wiedzieć, lecz mam świadomość, że wielu graczy może nie mieć tej wiedzy. Postawmy sobie pytanie, ile razy widzimy np. walczących zadających sobie ciosy plecami do siebie lub leżąc. To jest właśnie desynchronizacja, w wyniku której występuje taki błąd jak ten na ostatniej gali. Najczęściej błąd występuje w stosunku do pojedynczego gracza – dlaczego, nie wiem – ale potwierdza się to, patrząc na poprzednie nasze eventy. Zdarzenia mają miejsce, sam posiadałem i posiadam nagrania takich sytuacji z poprzednich gal, w których nawet brali udział bardzo znani gracze naszego serwera, a nawet należący do ekipy serwera.
Podsumowując ostatnie zdania – musimy być świadomi, że sprowokować, pomówić i nazwać kogoś oszustem bez przeanalizowania sprawy jest bardzo łatwo. Bo oskarżany gracz w żaden sposób nie był winny wystąpieniu błędu. A tym bardziej takie słowa nie powinny mieć miejsca publicznie ze strony członków ekipy serwera lub frakcji, gdzie powinni cechować się wysoką kulturą i trzymaniem nerwów na wodzy ze względu na reprezentowane formacje. Moim zdaniem, jeżeli takie oskarżenia – nawet nie oskarżenia, a prowokacje, pomówienia i obelgi – padły publicznie, to przeprosiny też powinny się znaleźć w sferze publicznej.
Jako biznes nie negujemy zdarzenia, lecz negujemy jakąkolwiek winę ze strony gracza, który był w tym momencie zawodnikiem. Przechodząc do zarzutów, dlaczego nie zastosowaliśmy się do wyimaginowanych zaleceń publiczności o dyskwalifikacji zawodnika lub walkowerze – odpowiedź jest prosta: ani zawodnik, ani drużyna w żadnym przypadku nie są temu winni i nie było żadnych podstaw do zastosowania tych środków. Nie mieliśmy żadnych podstaw do zmiany zawodnika, co mogłoby spowodować niesprawiedliwe konsekwencje w wyznaczonym składzie drużyny.
Kolejne pytanie, jakie padało: „Dlaczego nie przerwaliśmy walki?” – tutaj odpowiedź nie jest już taka oczywista. Za pierwszym razem wystąpienia błędu celowo nie reagowałem, ze względu na to, że błąd dla nas jako organizatorów i doświadczonych zawodników jest znany, a każda ingerencja w walkę niesie za sobą pewne zmiany i konsekwencje. Każdy ma różne taktyki (kombinacje, spamowanie), więc w takich przypadkach mogą wychodzić jakieś zmęczenia itp. Dodatkowo przez ponowne wznowienie walki sytuacja może obrócić się o 180 stopni i mimo że ktoś posiadał znaczną przewagę i wszystko prowadziło do wygranej, to może ją przegrać ze względu na czynność z naszej strony.
Oczywiście mam świadomość, że działa to w obie strony. Dlatego każda ingerencja w walkę jest negatywna. Przyznam się, że przy powtórzeniu się zdarzenia podczas ostatniej gali, walkę przerwałem dla testów. I wystąpił problem z przywróceniem hp zawodnika leżącego do stanu sprzed wystąpienia błędu. Ze względu na to, że gracz zgodził się kontynuować mimo straty hp, pojedynek wznowiono bez przywracania go.
Obie decyzje dotyczące wspomnianych zdarzeń zostały podjęte wyłącznie przeze mnie jako jedynego nadzorcę gali i jestem za nie w pełni odpowiedzialny. Za samo wystąpienie błędu nie jest odpowiedzialny żaden zawodnik ani osoba organizująca. Przepraszam jedynie za moje niedopatrzenie, że mimo świadomości, że błąd jest znany od wielu lat, my jako biznes nie uregulowaliśmy postępowania w takich sytuacjach w regulaminie. Obecnie w tym kierunku zostały poczynione pierwsze kroki oraz sprawdzamy, czy jest możliwe zniwelowanie w jakiś sposób błędu pod kątem technicznym. Uważam, że udało mi się przybliżyć, jak faktycznie wyglądała ta kontrowersyjna sytuacja i wiele osób po części zrozumie nasz tok postępowania w takim przypadku.

M: Za jaki czas możemy spodziewać się następnego wydarzenia, które będzie organizowane przez Was?
K: Nasze wydarzenia odbywają się średnio co dwa/trzy tygodnie, więc za taki okres czasu możemy się czegoś spodziewać w naszym wykonaniu. Oczywiście, jak wspomniałem wcześniej, obecnie naszym priorytetem jest rozwiązanie problemów z desynchronizacją, więc przez względy techniczne może to opóźnić przyszłe wydarzenie. Mogę zapewnić, że pod kątem regulaminu będziemy przygotowani bez opóźnień. Żeby nie ominąć żadnego naszego eventu, zapraszamy do obserwacji naszego forum oraz dołączenia na nasz serwer Discord.

5D4B3bb.png

Dziękujemy za przeczytanie materiału! Mamy nadzieję, że będziecie wyczekiwać następnych relacji naszego autorstwa.

5D4B3bb.png

 

Ob1P70i.png
rNCrOJ2.png
Autoryzował: @og.ruddyy0

5wNnuaX.png

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony zgadzasz się na naszą politykę prywatności: Polityka prywatności, i akceptujesz regulamin witryny Regulamin