Skocz do zawartości
  • Aby w pełni korzystać z forum musisz się zarejestrować i zsynchronizować konto z grą, więcej informacji znajdziesz tutaj.
    Jeżeli posiadasz problemy z synchronizacją napisz wątek w dziale Pomoc z synchronizacją konta.

Prośba o radę. W sprawie samochodu

Gumis*
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć. Piszę to ponieważ w oko ostatnio wpadł mi samochód. Taki na wakacje i nie będzie pewnie często używany. Jest to BMW E46 320d Touring 136KM, na automatycznej skrzyni biegów. Chciałbym aby ktoś z was pomógł mi w dojrzewania się w wady tego samochodu. Jak i zalety. Silnik ten widziałem ma dobre opinie ALE jak ktoś wcześniej o niego dbał, o skrzyni czytałem to człowiek też gdzieś pisał że ten silnik i ta skrzynia to miód. Ja mam możliwość wzięcia tego samochodu od 2 właściciela. Sam sprowadził samochód z Niemiec i bmw te nie miało nigdy właściciela poniżej 40 lat. Więc proszę was o pomoc. Bo na BMW nie znam się. A tym bardziej na dieselach. Chciałbym wiedzieć czy ten diesel jest na pompę zwykłej czy na pompowtryskach.

Jeżeli ktoś w miarę ogarnięty mi to tutaj napisze. Kto zna się, miał styczność, albo sam posiada w rodzinie taki samochód i wie co z czym się łączy to niechyba się wypowie. 14 latków o zdanie nie pytam bo za krótko żyją żeby o budowę silnika go pytać. Także proszę o pomoc ale ludzi takich jakich opisałem wyżej. ;)

Mogę nawet zapłacić tutaj ( kilka tysięcy w mta ) za to jak ktoś mi da porządna radę. Z góry dzięki.

Samochód potrzebny na jazdy na wakacje i różne inne wyjazdy. A spokojna jazda mnie nie dotyczy. Dlatego patrzę na ten samochód bo mocy on nie ma. Więc jak ? Dobry czy zły. Prosiłem o wady i zalety tego że to w automacie i na jakim wtrysku on jest a nie opinie o automacie na temat spokojnej jazdy.