Skocz do zawartości

Veon.ogf

Gracz
  • Postów

    1022
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    31
  • Typ konta

    Premium +

Ostatnia wygrana Veon.ogf w dniu 4 Czerwca

Użytkownicy przyznają Veon.ogf punkty reputacji!

O Veon.ogf

  • Urodziny 8 Grudnia

W świecie gry

  • ID konta gracza 121535
  • Nick Veon.ogf
  • Data rejestracji 2018-05-29 14:37:25
  • Ostatnio widziany 2025-06-24 00:20:51
  • Łączny czas gry 9561 godz. 04 min.
  • Organizacja Alamo
  • ➜ Ranga Head Chief ♛
  • Frakcja SA Police Department
  • ➜ Ranga Assistant Chief of Police ★
  • Respekt
    155
    Life Points
    96674
    Punkty karne
    3527

Informacje o profilu

  • Płeć:
    mężczyzna

Pola profilu

  • Tytuł użytkownika
    888

Ostatnie wizyty

55780 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Veon.ogf

  1. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  2. Oficjalny Kodeks Ruchu Drogowego obowiązujący na serwerze 4Life MTA. I. Wstęp. Niniejszy dokument stanowi zestawienie kluczowych zasad ruchu drogowego obowiązujących na serwerze 4Life MTA. Każdy uczestnik ruchu drogowego - czyli kierowcy pojazdów mechanicznych, rowerzyści oraz piesi - zobowiązani są do bezwzględnego przestrzegania poniższych przepisów. Naruszanie bądź celowe omijanie przedstawionych zasad może skutkować odpowiednimi konsekwencjami. Wszelkie kwestie nieujęte w tym dokumencie należy interpretować zgodnie z przepisami Prawa o ruchu drogowym Rzeczypospolitej Polskiej. II. Zasady ogólne. §1. Uczestnik ruchu drogowego zobowiązany jest do zachowania ostrożności podczas poruszania się po drogach publicznych stanu San Andreas, a w sytuacjach tego wymagających – do zachowania szczególnej ostrożności. §2. Uczestnik ruchu drogowego zobowiązany jest do dbania o bezpieczeństwo swoje oraz innych uczestników ruchu drogowego. §3. Uczestnik ruchu drogowego zobowiązany jest unikać zachowań mogących utrudniać ruch, zakłócać porządek publiczny, narażać osoby trzecie na szkody lub stwarzać dla nich zagrożenie. §4. Uczestnik ruchu drogowego zobowiązany jest do postępowania zgodnie z sygnałami nadawanymi przez osoby kierujące ruchem, sygnałami świetlnymi oraz znakami pionowymi, jaki i poziomymi będącymi elementem dodanym na serwerze. §5. Za osobę kierującą ruchem uznaje się: Każdego funkcjonariusza S.A. Police Department, Umundurowanego pracownika S.A. Road Assistance, Umundurowanego funkcjonariusza S.A. Fire Department, Umundurowanego pracownika S.A. Medical Department. §6. Sygnały nadawane przez kierującego ruchem: [KLIK] Sygnały zezwalające na wjazd [KLIK] Sygnały zabraniające wjazdu §7. Pracownicy frakcji wymienionych w §5 mają prawo do reorganizacji ruchu na dowolny, lecz zgodny z przepisami sposób wedle ich zapotrzebowania, a pozostali uczestnicy ruchu drogowego mają obowiązek stosowania się do niej. III. Ruch pojazdów. §1. W stanie San Andreas obowiązuje ruch prawostronny. §2. Kierujący pojazdem powinien jechać jak najbliżej prawej krawędzi jezdni lub pasa ruchu. §3. Kierujący pojazdem, znajdujący się na jezdni dwukierunkowej, niezależnie od ilości pasów ruchu, zobowiązany jest do korzystania z jej prawej połowy. §4. Kierujący pojazdem, znajdujący się na drodze dwujezdniowej dwukierunkowej, zobowiązany jest do korzystania z prawej jezdni. §5. Kierujący pojazdem, znajdujący się na jezdni o co najmniej dwóch pasach ruchu w jednym kierunku, zobowiązany jest do korzystanie z prawego pasa, chyba że wykonuje manewr wyprzedzania, omijania lub z innych powodów ruch prawym pasem jest utrudniony. §6. Kierujący pojazdem zobowiązany jest do zachowania bezpiecznej odległości od poprzedzającego pojazdu. §7. Kierujący pojazdem zobowiązany jest do przestrzegania limitów prędkości opisanych na poniższej mapie: §7.1. Na drogach nieutwardzonych obowiązuje ograniczenie do 120 km/h. §7.2. Kierowcy Transport of San Andreas poruszający się odpowiednimi pojazdami mają prawo do naginania §7 oraz §7.1 w przypadku, gdy ich działanie nie powoduje zagrożenia dla innych uczestników ruchu drogowego. §8. Kierujący motocyklem oraz quadem ma obowiązek korzystania z kasku ochronnego (dostępne w panelu pojazdów). §9. Kierujący rowerem ma obowiązek korzystania z chodnika, tym samym zachowania szczególnej ostrożności w przypadku obecności pieszego, lub pobocza. W przypadku ich braku winien jest poruszać się jak najbliżej prawej krawędzi jezdni. §10. Kierującemu rowerem zabrania się jazdy po autostradzie. §11. Kierującemu pojazdem zabrania się nadużywania sygnału dźwiękowego, gdy sytuacja tego nie wymaga. §12. Nie należy stosować się do domyślnego oznakowania poziomego na drogach. §12.1. Wyjątkiem są linie rozdzielające wszystkie pasy ruchu. IV. Ruch pieszych. §1. Pieszy zobowiązany jest do korzystania z chodnika lub drogi dla pieszych, a w przypadku ich braku z pobocza. Jeżeli na drodze nie ma pobocza, pieszy ma prawo do korzystania z jezdni, tym samym ma obowiązek ustępowania pierwszeństwa innym pojazdom. §2. Pieszy ma pierwszeństwo na jezdni wyłącznie w momencie, gdy przechodzi przez nią na przejściu dla pieszych. §2.1. Pieszy ma prawo przejść na drugą stronę drogi poza przejściem dla pieszych wyłącznie w momencie, gdy upewni się, że swoim zachowaniem nie zatamuje on ruchu oraz nie narazi innych uczestników ruchu drogowego na niebezpieczeństwo. §3. Pieszemu zabrania się poruszania po autostradzie. V. Włączanie się do ruchu, pierwszeństwo. §1. Uczestnik ruchu drogowego, włączając się do ruchu, zobowiązany jest zachować szczególną ostrożność oraz ustąpić pierwszeństwa wszystkim pojazdom. §2. Schemat pierwszeństwa: Kierujący ruchem, Sygnalizacja świetlna, Znaki drogowe, Skrzyżowanie w kształcie litery "T", Drogi z podwyższonym limitem prędkości, Reguła "prawej ręki". §3. Na skrzyżowaniach dróg w kształcie litery "T" o różnych lub tych samych ograniczeniach prędkości pierwszeństwo ma pojazd, który porusza się drogą z kontynuacją. §4. Na skrzyżowaniach równorzędnych z drogami o podwyższonym limicie prędkości pierwszeństwo ma pojazd jadący drogą o podwyższonym limicie prędkości. §5. Na skrzyżowaniach równorzędnych pierwszeństwo ma pojazd znajdujący się po prawej stronie. §6. Na skrzyżowaniach o ruchu okrężnym pierwszeństwo ma pojazd, który już się na nim znajduje. §7. Kierujący pojazdem wjeżdżający na autostradę lub z niej zjeżdżający ma obowiązek ustąpić pierwszeństwa wszystkim innym uczestnikom ruchu, chyba że znaki drogowe stanowią inaczej. VI. Zmiana kierunku jazdy lub pasa ruchu. §1. Kierujący pojazdem ma prawo zmienić kierunek jazdy lub pas ruchu wyłącznie z zachowaniem szczególnej ostrożności. §2. Kierujący pojazdem w przypadku chęci zmiany pasa ruchu, ma obowiązek ustąpienia pierwszeństwa pojazdom znajdującym się na nim. §3. Ze względu na brak kierunkowskazów w pojazdach, kierujący pojazdem ma obowiązek upewnić się w szczególności, że podczas wykonywania manewru nie zatamuje ruchu oraz nie narazi pozostałych uczestników ruchu drogowego na niebezpieczeństwo. §4. Kierujący pojazdem podczas wykonywania manewru zmiany kierunku jazdy lub pasa ruchu zobowiązany jest do zachowania bezpiecznej odległości od innych uczestników ruchu drogowego. §5. Kierujący pojazdem przed wykonaniem manewru ma obowiązek upewnić się, czy poprzedzający pojazd lub pojazd znajdujący się za nim nie rozpoczął manewru wyprzedzania lub zmiany pasa ruchu. §6. Kierujący pojazdem na drodze o co najmniej dwóch pasach ruchu w jednym kierunku, ma obowiązek korzystania ze skrajnych pasów do zmiany kierunku ruchu (prawy pas do skrętu w prawo, analogicznie lewy) VII. Wyprzedzanie, omijanie, wymijanie, zawracanie, cofanie. §1. Kierujący pojazdem podczas manewru wymijania i omijania ma obowiązek utrzymać bezpieczną odległość od pojazdu lub obiektu, a w razie potrzeby zmniejszyć prędkość lub zatrzymać się. §2. Kierujący pojazdem podczas manewru wyprzedzania ma obowiązek utrzymać bezpieczną odległość od wyprzedzanego pojazdu. §2.1. Kierujący pojazdem zobowiązany jest przed wyprzedzeniem upewnić się w szczególności, czy ma odpowiednią widoczność i dostateczne miejsce do wyprzedzania bez utrudnienia komukolwiek ruchu, czy kierujący, jadący za nim, nie rozpoczął wyprzedzania oraz czy kierujący, jadący przed nim na tym samym pasie ruchu, nie rozpoczął manewru wyprzedzania, zmiany pasa ruchu bądź zmiany kierunku jazdy. §3. Kierującemu pojazdem zakazuje się wykonywania manewru wyprzedzania na oraz bezpośrednio przed zakrętami, skrzyżowaniami, szczytami wzniesień, przejściami dla pieszych oraz przejazdami kolejowymi. §4. Kierującemu pojazdem zakazuje się wykonywania manewru zawracania na zakrętach, wzniesieniach, mostach i wiaduktach oraz pod nimi, przejściach dla pieszych, przejazdach kolejowych oraz w tunelach. §5. Kierującemu pojazdem zakazuje się wykonywania manewru cofania na zakrętach, skrzyżowaniach, wzniesieniach, przejściach dla pieszych, mostach i wiaduktach oraz pod nimi, przejazdach kolejowych, autostradach oraz w tunelach. VIII. Zatrzymanie i postój. §1. Zatrzymaniem jest każde unieruchomienie pojazdu niewynikające z innych przepisów ruchu drogowego lub warunków drogowych. §2. Kierujący pojazdem ma prawo zatrzymać pojazd tylko w miejscu, w którym nie spowoduje utrudnienia ruchu lub zagrożenia w ruchu drogowym, oraz inni uczestnicy ruchu drogowego będą w stanie dostatecznie wcześnie zauważyć zatrzymany pojazd. §3. Kierującemu pojazdem zakazuje się wykonywania manewru zatrzymywania na zakrętach, skrzyżowaniach oraz bezpośrednio przed i za nimi, szczytach wzniesień, przejściach dla pieszych, mostach i wiaduktach oraz pod nimi, torowiskach i przejazdach kolejowych, autostradach oraz w tunelach. §4. Postojem jest każde unieruchomienie pojazdu na okres dłuższy niż 60 sekund, niewynikające z innych przepisów ruchu drogowego lub warunków drogowych. §5. Kierującemu pojazdem zezwala się na postój wyłącznie w liniach parkingowych oraz na zamalowanej części The Strip, Old Venturas Strip i Starfish Casino w Las Venturas. §5.1. W odpowiednich okolicznościach kierowcy pojazdów frakcyjnych i biznesowych mogą zignorować powyższą zasadę. §6. Pracownicy frakcji mają możliwość zatrzymania się za znakiem B-36 - "zakaz zatrzymywania się", jeżeli zatrzymanie dotyczy czynności służbowych. IX. Pojazd uprzywilejowany. §1. Pojazdem uprzywilejowanym jest każdy pojazd służb, nadający sygnały świetlne oraz dźwiękowe o zmiennym tonie. §2. Kierowca pojazdu uprzywilejowanego nigdy nie jest bezkarny. §3. Kierowca pojazdu uprzywilejowanego ma prawo do naginania wszystkich w/w zasad, jeśli tym samym nie stwarza zagrożenia w ruchu, jednakże każda z tych czynności musi być uzasadniona. §4. Pozostali uczestnicy ruchu mają obowiązek umożliwienia przejazdu pojazdom uprzywilejowanym, zjeżdżając do prawej krawędzi jezdni i zmniejszając prędkość, a gdy sytuacja tego wymaga, również zjechania na pobocze i/lub zatrzymania się, a nawet wykonania "korytarza życia". ©Copyright 2025, wszelkie prawa zastrzeżone. / ©Copyright 2025, all rights reserved. Autor / Author: @LESHI Korekta / Correction: @Veon.ogf
  3. @macias187 zostaje awansowany na stopień Captain II. @Doki1981 zostaje awansowany na stopień Captain II. @p3gani zostaje awansowany na stopień Captain II. @SzarY* zostaje awansowany na stopień Captain I. @umefor zostaje awansowany na stopień Captain I. @SMARK zostaje awansowany na stopień Lieutenant. @Wr77zeR* zostaje awansowany na stopień Lieutenant. @pepsiak01 zostaje awansowany na stopień Lieutenant. @Wysmarzony zostaje awansowany na stopień Lieutenant. @Ramzess* zostaje awansowany na stopień Detective I. @Robsonek zostaje awansowany na stopień Sergeant II. @AcriZ zostaje awansowany na stopień Sergeant II. @wodahs zostaje awansowany na stopień Sergeant II. @Que. zostaje awansowany na stopień Sergeant II. @brynn. zostaje awansowany na stopień Sergeant II. @theemo. zostaje awansowany na stopień Sergeant II. @Klauss zostaje awansowany na stopień Sergeant II. @PicoBello* zostaje awansowany na stopień Sergeant II. @Szymol. zostaje awansowany na stopień Sergeant II. @Balman zostaje awansowany na stopień Sergeant II. @Dawideq* zostaje awansowany na stopień Sergeant II. @MRZ zostaje awansowany na stopień Sergeant II. @Spider. zostaje awansowany na stopień Sergeant I. @PerkuleZ. zostaje awansowany na stopień Police Officer III+1. Police Officer II @IgorRzeka zostaje awansowany na stopień Police Officer III. Police Officer II @Agatka00 zostaje awansowana na stopień Police Officer III. Police Officer II @bonit. zostaje awansowany na stopień Police Officer III. Police Officer II @WielkiChop zostaje awansowany na stopień Police Officer III. Police Officer II @im8yearsold zostaje awansowany na stopień Police Officer III. Police Officer II @majster_szef zostaje awansowany na stopień Police Officer III. Police Officer II @Piskos zostaje awansowany na stopień Police Officer III. Police Officer II @bartek9182 zostaje awansowany na stopień Police Officer III. Police Officer II @Huzzi zostaje awansowany na stopień Police Officer III. Police Officer II @StPatrykPL zostaje awansowany na stopień Police Officer III. Police Officer II @Najcior. zostaje awansowany na stopień Police Officer III. Police Officer II @Patryk99 zostaje awansowany na stopień Police Officer III. Police Officer II @Hammurabi zostaje awansowany na stopień Police Officer III. Police Officer I @ospatryk zostaje awansowany na stopień Police Officer II. Police Officer I @mlody_prezes zostaje awansowany na stopień Police Officer II. Police Officer I @instinct zostaje awansowany na stopień Police Officer II.
  4. @NexiV.ogf odchodzi z frakcji na własne życzenie, tym samym opuszcza grono Command Staff. Dziękujemy za czas i chęci poświęcone na rzecz frakcji. @NexiV.ogf zostaje umieszczony na liście osób zasłużonych.
  5. Poproszę, chciałbym zobaczyć jak to wyglądało z Twojej perspektywy.
  6. Nie posiadam wystarczająco dowodów, aby stwierdzić, czy powód zatrzymania był słuszny, czy też nie, bo wskazujecie zupełnie inne miejsca. Reszta zatrzymania przebiegła prawidłowo.
  7. Funkcjonariusz miał prawo przetransportować Cię do więzienia helikopterem - wybór należy do niego.
  8. Vełony?

    To Wy?

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony zgadzasz się na naszą politykę prywatności: Polityka prywatności, i akceptujesz regulamin witryny Regulamin