Jump to content
  • Aby w pełni korzystać z forum musisz się zarejestrować i zsynchronizować konto z grą, więcej informacji znajdziesz tutaj.

ELDOKSON

Gracz
  • Content Count

    558
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1
  • Typ konta

    Zwykłe

ELDOKSON last won the day on May 13

ELDOKSON had the most liked content!

About ELDOKSON

  • Rank
    Spamer
  • Birthday 07/21/2000

W świecie gry

  • ID konta gracza 8391
  • Nick ELDOKSON
  • Data rejestracji 2015-06-29 11:58:42
  • Ostatnio widziany 2019-05-29 17:19:56
  • Łączny czas gry 1849 godz. 08 min.
  • Organizacja Kingdom
  • ➜ Ranga Peasant
  • Respekt
    70
    Life Points
    1037
    Punkty karne
    2125

Contact Methods

Profile Information

  • Lokalizacja:
    POLSKA
  • Płeć:
    mężczyzna
  • Zainteresowania:
    lo

Recent Profile Visitors

19,224 profile views
  1. ELDOKSON

    KONKURS O 50.000 PLN x 2

    dzik
  2. XD

    Edited by ELDOKSON
  3. !!! PanPaweł w hartkorowym XD wydaniu !!!

     

     

    1. Versi*

      Versi*

      Piękne XD

    2. Scooby-Doo*

      Scooby-Doo*

      To się kameruje! 

    3. BuildingNinja

      BuildingNinja

      Hardkorowy Wojtek xDD

  4.  Marecki to zes se fajny dopi*** tyn zegarek XDDDDDDDDXDXXD

    Edited by ELDOKSON
    1. ENOMEK

      ENOMEK

      hahahha bujoooook

  5. siema

     

  6. ELDOKSON

    =| KONKURS O 25000 PLN! |=

    skr skr
  7.  !! WBIJAC DO RASTIEGO NA LIVA !!

    https://www.youtube.com/watch?v=4bTvqD1iLzU

    !! WBIJAC DO RASTIEGO NA LIVA !!

    Cytat
    Cytat
    Cytat

     

     

     

     

    Edited by ELDOKSON
  8. This post cannot be displayed because it is in a password protected forum. Enter Password
  9. ELDOKSON

    Problem z wydajnością

    użyj malvare bayt anti malware ADW CLEANER Wizer registry cleaner te 3 programy powinny pomóc ogarnac twojego kompa pozdro
  10. ELDOKSON

    [Konkurs] 25000 PLN

    Siemanko organizuje konkurs w którym do wygrania jest 25k PLN na serwerze co należy zrobić aby zgłoscić sie do konkursu PRAKTYCZNIE NIC wystarczy że: *Zaobserwujesz mój profil na forum *Polubisz ten post *Zostawisz łapkę pod najnowszym klipem oraz suba na kanale *Napiszesz w odpowiedzi do tego tematu GOTOWE + swój nick z serwera Wyniki konkursu zostaną ogłosze w sobote 18 Maja 2019r !! Powodenia !! Link do kanału: https://www.youtube.com/channel/UCXWT8woGNVVzKz1_Ls9HJ4A?view_as=subscriber
  11.  

  12. ELDOKSON

    Co wiesz o osobie wyżej?

    w swoim bufaloo jest tak szybki że nie do zatrzymania
  13. ELDOKSON

    Skarga na ELDOKSON - oskarżony przez Error-404

    zapomniałem jeszcze dodać że przecież jeżeli zatrzymany widnieje w komputerze policyjnym to nie ma możliwości przyjecia mandatu tutaj mogło by to wyglądać jakbym jechał przeciwnym pasem pod prąd ale jest to spowodowane odwróceniem osi radiowozu podczas zderzenia świadczą o tym uwiecznione na zdjeciu ślady hamowania. https://imgur.com/a/MSatC3k
  14. ELDOKSON

    Skarga na ELDOKSON - oskarżony przez Error-404

    Czołem patrolowałem teren wokół giełdy i podbiegł do mnie cywil Error-404 zapytaniem sprzedaży pojazdu frakcyjnego oczywiście nie zgodziłem sie na takową transakcje z wiadomych przyczyn gdyż jest to pojazd frakcyjny postanowiłem więc że sprawdze tego pana w komputerze policyjnym i naprawde mocno zastanawiałem sie nad zatrzymaniem tego użytkownika ,zmotywowała mnie jednak informacja zawartwa w systemie że gracz ten uciekał Departamentowi w stylu 0 rp wiec nie widziałem w tym nic złego aby nie poprosić go o dokumenty (stylem rp) gdyż on sam nie zachowywał sie przyzwoicie w stosunku do moich koleków z frakcji podczas poscigu za który był poszukiwany. zdaniem oskarżającego 0rp na pościgu nie ma żadnego przełożenia na dalszy przebieg sprawy ale zdrowy rozsądek podpowiadał mi że skoro gracz zachował sie 0 rp to ja w jakimś stopniu również powinienem go inaczej traktować wiec dlatego nie poprosiłem o dokumenty tylko postanowiłem zatrzymać Error-404 w sytułacji w której miałem go praktycznie na tacy kto wie co by sie stało gdybym uruchomił sygnały świetlne lub dźwiękowe gracz był w komputrze powodem 0 rp mógł lognać wjechać do wody zrobić wszystko. Co do potrącenia pana na motocyklu cały czas pisałeś mi jakieś wiadomości ciężko jest pisać i kierowac radiolke równocześnie przeprosiłem za mojego zachowanie motocykliste i zapłaciłem za wyrządzone szkody. ELDOKSON
×

Important Information

Korzystając ze strony zgadzasz się na naszą politykę prywatności: Privacy Policy