-
Postów
268 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Typ konta
Premium +
Typ zawartości
Profile
Forum
Kalendarz
Artykuły
Aktualizacje statusu opublikowane przez pikoj
-
Szybki event, niecałe 2 godziny na całość
Gracz pikoj ukończył wydarzenie fabularne. (#1236)
-
Dzisiaj mijają 2 lata od dodania na serwer wyspy "Blueberry Island". Szybko ten czas leci
-
Aktualnie jestem dosyć sceptycznie nastawiony do systemu taryfikatora kar, ale zobaczymy pożyjemy. Ma to swoje plusy i minusy
-
-
@AdekUchiha tak zgadza się, ale spójrz ile osób świadoma tego jakie konsekwencje może ponieść będzie naginać bądź wykorzystywać taryfikator do masowego odwalania, wiele kar jest nieuwzględnionych, patrząc na obecny stan rzeczy wiem że będą się sypać masowe skargi bo każdy będzie taryfikator odbierać w inny sposób - Dla jednego z administracji zaludnionym miejscem może być góra LV, a dla gracza nie, będzie wykłócanie się o to kto ma rację co do czynu za który kara zostanie przyznana.
-
Zdobywanie wielu kar kończy się szkodnikiem, co do naginania regulaminu według mnie on jest czytelny. W przypadku zaludnionego miejsca zapewne chodzi o to czy są inni gracze w pobliżu i im to utrudnia rozgrywkę.
-
-
Event zacznę sobie na spokojnie i nie będę tryhard’ował. Osobiście nie przepadam za nagradzaniem osób które speedrunują eventy nazwane fabularnymi. To się kłóci, bo oczywistym faktem jest że nikogo przy robieniu wszystkiego na szybko nie obchodzi sama historia. Po co więc fabuła, równie dobrze można by dać zwykłe misje u postaci bez żadnej historii
- Pokaż poprzednie komentarze 3 więcej
-
-
I co jeszcze? Daj się spokój z takimi utrudnieniami. XD
-
@SprytsBeng tak bo najlepiej to żeby od razu dali nagrody bez żadnego wyzwania ani zaangażowania
-
@pikoj* Według mnie byłoby to trochę zbyt przekombinowane, pomysł może i jest jakimś rozwiązaniem, ale w praktyce nie widziałbym sensu na jego zastosowanie. Cała fabuła jest już bardzo kreatywnie stworzona, a dodawanie kolejnych dodatkowych lokacji jedynie zdezorientuje tych, którzy skupiają się na samym ukończeniu wydarzenia. Nawet teraz dużo osób ma problem z niektórymi misjami tej fabuły, a jest wystarczająco długa. Każdy ma swój plan na jego przejście, a sama nagroda jest przydzielana osobą "które ukończą wydarzenie najszybciej" i nie koniecznie nakłania do speedrunowania go, tylko daje motywacje np. podczas szukania jakich artefaktów gdy traci się nadzieje (samych dialogów i transportu z punktu A do punktu B nie pominiesz, więc nawet gdyby ktoś się bardzo "pocił" to myślę, że ukończy event w podobnym czasie co osoba, która czytała dialogi i powiedzmy, że bardziej wczuwała się w samą historię i zadania). Gracze, którzy od razu rozpoczęli wydarzenie poświęcili wtedy swój zapał i czas, więc moim zdaniem zasłużyli na nie i tyle w temacie. Nie ma idealnych rozwiązań i nie da się dogodzić każdemu w 100%.
-
@Gryczuu to była moja luźna sugestia, osobiście stwierdzam że dałoby się coś ciekawego wymyślić. Po przejściu fabuły osobiście jestem trochę zawiedziony bo dla mnie to odgrzewany kotlet, powtarzające się te same patenty. Przepracuj ileś gdzieś, budynek z ochroną.. sztucznie przedłużana fabuła żeby ukryć że jest ona krótka. Na plus jest oczywiście wymodelowanie tuneli w Chilliad i jakiś tam pomysł na fabułę bo można było co prawda wymyślić coś lepszego, ale źle nie jest. Co do pomysłów na misje oraz nagradzanie to już lecenie po schematach. Tak nie da się dogodzić każdemu w 100%, ale tu nie chodzi o dogodzenie każdemu, a przyznawanie nagród za zaangażowanie w wydarzenie większe niż robienie czegoś od A do Z dla samej nagrody. Wymagałoby większego zaangażowania kreatywnego w napisaniu całego wydarzenia, żeby gracze skupili się na historii, nie nagrodzie.