Skocz do zawartości
  • Aby w pełni korzystać z forum musisz się zarejestrować i zsynchronizować konto z grą, więcej informacji znajdziesz tutaj.
    Jeżeli posiadasz problemy z synchronizacją napisz wątek w dziale Pomoc z synchronizacją konta.

Skarga na Transport Of San Andreas - oskarżony przez Eclipse.

Bravo.
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Login: epicboy
Nick: Eclipse.
Serial: (serial ukryty)
Przynależność do frakcji: -
Opis sytuacji: Część osób z pewnością uzna tę sytuację jako ból tylnego amortyzatora, ale sprawa zaczęła mi się wydawać dziwna. Do rzeczy. Gram tutaj od Maja 2017 roku, od tamtej pory składałem podanie do TSA bodajże 6-krotnie. Tym razem przy podaniu mocno się przyłożyłem, a siebie w wynikach nie widzę. Jest mi strasznie ciężko uwierzyć, że wszystkie 30 osób miało bardziej przekonujące / lepsze podanie. Tym samym prosiłbym, aby zostało to przeanalizowane. I dziwnie to wygląda, że do frakcji, która ze wszystkich jest najprostsza, jest najciężej się dostać. W sumie to mój kolega ze szkoły napisał kiedyś do TSA podanie. Wyglądało jakby pisał je z zamkniętymi oczyma, bez dużych liter, interpunkcji, i co ? Dostał się.
Później tylko jest zdziwienie, że podsumowanie akademii wygląda tak:

Spoiler

Z przykrością informujemy , iż Adept @Drasioo zostaje wydalony z frakcji z powodu oszukiwania na egzaminie. Jednocześnie zasila on czarną listę.

Z przykrością informujemy , iż Adept @Salm3n zostaje wydalony z powodu niezdania egzaminu w wyznaczonym czasie.

Z przykrością informujemy , iż Adept @Davcio122 zostaje wydalony z powodu niezdania egzaminu w wyznaczonym czasie.

Z przykrością informujemy , iż Adept @luki2255  zostaje wydalony z powodu niezdania egzaminu w wyznaczonym czasie.

Z przykrością informujemy , iż Adept @Muchowy56 zostaje wydalony z powodu niezdania egzaminu w wyznaczonym czasie.

Z przykrością informujemy , iż Adept @SalceSon zostaje wydalony z powodu niezdania egzaminu w wyznaczonym czasie.