Skocz do zawartości
  • Aby w pełni korzystać z forum musisz się zarejestrować i zsynchronizować konto z grą, więcej informacji znajdziesz tutaj.
    Jeżeli posiadasz problemy z synchronizacją napisz wątek w dziale Pomoc z synchronizacją konta.

[SHOWROOM] davidd1 mods


davidd1
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Siema! Postanowiłem wyjść trochę szerzej w świat z moją twórczością low-poly. Modele tworzę i edytuję w 3ds Max 2019 (z pomocą kilku dedykowanych dla SA skryptów), tekstruey edytuję w Photoshop CC 2019 a kolizję modeli poprawiam w CollEditor2.

• Przejazdy na autostradzie 425, Santa Maria Beach. Pasy pomiędzy asfaltem rzeczywiście mają materiał ziemi i jeśli najedzie się na nie autem to je brudzą. ok ~ godzina pracy.

WH8ShEa.png

Spoiler

xAfEpKS.png
 
oObR1rO.png
 
vgW1lGr.png
 
3y6lJSV.png

• Zremasterowane lekko Unity Station. Ma zastosowane multum różnych materiałów, które dają inne efekty pod kołami, nogami i wydają inne dźwięki. Poświęciłem na ten model z dobre 8 godzin.
 

EU85Ylr.png

Spoiler

SV5li7V.png

q8T3sxd.png

ZK5sGyp.png

LsbFW6u.png

14EF2fG.png

abhATcK.png

lY6ZDGB.png

qGl4AKe.png

 

• Początkowo te garaże miały stanowić część Unity, ale jakoś podczas modelowania wypadła mi ich wizja i postanowiłem je porzucić. W gotowym modelu miały pojawić się dwa otwarte garaże, w tym jeden z piwnicą. Dodatkowo całość miała zostać bardziej dostosowana do okolicy przez różnej maści graffiti, czy tekstury alpha uszkodzeń materiału. ~ model niedokończony.

 

CivIfbo.png

Spoiler

2ZkHtn4.png
 
VHq8r69.png
 
QXKWJsr.png

PRBx0Ot.png

rauyt1N.png

3.png

1.png

• Jeszcze niedokończony remaster skateparku przy Jefferson. Trochę pracy jeszcze przy tym modelu mi zostało i to go najprędzej zobaczycie zaktualizowanego niżej.

 

asd.png

Spoiler

Wt3wKL8.png

• Retro radyjko w low-poly na potrzeby własne. ~ około godziny pracy

 

asdasd.png

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapraszam również do śledzenia mojego kanału na youtube, gdzie w niedalekiej przyszłości zamierzam streamować właśnie modelowanie. Dodatkowo to tam będą publikowane teasery z modeli, dokładnie takie same jak z Unity Station. -> KANAŁ

I jeszcze sprawa numer dwa, jeśli ktoś chciałby skorzystać z moich usług modelarskich to zapraszam do kontaktowania się przez discord -> davidd1#9376

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wow, kozak robota te wcięcia w autostradzie by się rzeczywiście przydały, nieraz auto na nich podbija :D  Stacja też wygląda kozacko, aczkolwiek nie widzę jakiegoś większego zastosowania jej na serwerze, to samo skatepark. Ale nadal kawał dobrej roboty ^^

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo ładne i szanuje za wykonanie, bardzo przydały by się te przejazdy na Verona Beach oraz Unity Station również by się przydało obok lotniska gdzie można przejechać mostem na Verdant Bluffs, wyczekuje na inne prace oraz subik ode mnie :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

57 minutes ago, davidd1 said:

^ Przy przejazdach na autostradzie edytowałem po prostu istniejące modele i je oświetliłem żeby nie odbiegały od rockstarowego otoczenia, zaś jeśli chodzi o skatepark i tamtejszą nową drogę, to ją modelowałem w pełni sam.

Nazwa tego programu do 3ds'a od oswietlenia, i jakie sa domyslne wartosci, z gory dzieki za odp :p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony zgadzasz się na naszą politykę prywatności: Polityka prywatności, i akceptujesz regulamin witryny Regulamin