Skocz do zawartości
  • Aby w pełni korzystać z forum musisz się zarejestrować i zsynchronizować konto z grą, więcej informacji znajdziesz tutaj.
    Jeżeli posiadasz problemy z synchronizacją napisz wątek w dziale Pomoc z synchronizacją konta.

Skarga na ThanKs. Oskarżony przez oskarusxx

oskarusxx
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nick funkcjonariusza:ThanKs.
    Data i godzina zdarzenia: 19:05
    Pełen opis sytuacji: Jestem na mechaniku naprawiając sobie auto Funkcjonariusz ThanKs. podjechał też na mechanika aby naprawić sobie pojazd

ja z nudów postanowiłem sprawdzić powietrze w oponie radiowozu Funkcjonariusz ThanKs. postanowił mnie obezwładnić i zakuć przy czym moje auto zostało

samo na mechaniku. Wziął mnie do radiowozu i chciał mi dać mandat w wysokości 650PLN. Za zlekceważenie chyba tykalności funkcionarusza. Przyjęcie mandatu 

odmówiłem i za to dostałem jaila na 7 min.
    Dowód, który to potwierdza całe zajście: Nie mam dowodu bo nie robie ss z takich powodów ale chyba będę nagrywał takie akcje.

Edytowane przez oskarusxx

Witam, napiszę krótko i zwięźle bo nie chce mi się tracić czasu na skargę, która nawet nie jest napisana według podanego wzoru oraz nie ma zamieszczonych dowodów bo zapewne zostanie z miejsca odrzucona. Proszę nie wciskać mi kitu, że "z nudów postanowił Pan sobie sprawdzić powietrze w oponie radiowozu" bo wyglądało to trochę inaczej... Kiedy stałem sobie w kolejce podszedł Pan do mojego samochodu i użył animacji /kopie. Wystarczy po to, abym mógł Pana zakuć i wystawić za to mandat. Posiadam dowód w postaci nagrania ale nie będę go tutaj udostępniał ponieważ akurat sprawdzałem w tamtym momencie coś w komputerze policyjnym oraz byłby tam fragment rozmowy moich kolegów z frakcji, z którymi wtedy przebywałem na kanale mumble, a z tego co wiem nie można chyba takich rzeczy udostępniać. Jeżeli zarząd będzie chciał to podeślę to na PW.

Edytowane przez ThanKs.