Skocz do zawartości
  • Aby w pełni korzystać z forum musisz się zarejestrować i zsynchronizować konto z grą, więcej informacji znajdziesz tutaj.
    Jeżeli posiadasz problemy z synchronizacją napisz wątek w dziale Pomoc z synchronizacją konta.

Aktualizacja 1/4 mili w Los Santos


TiAmo.
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć to znów ja! ;D I znów przychodzę do was z kolejną "aktualizacją", tym razem jest to aktualizacja mapy 1/4 mili, która znajduje się w Los Santos.
Wielu graczom zadałem pytanie "Co sądzą na temat aktualnej 1/4 w LS" i wielu odpowiedziało mi na to pytanie odpowiedzią - "Jest zbyt krótka, by rozpędzić nie jeden pojazd z dużym v-maxem".
Więc postanowiłem odnowić tą mapę i przedłużyłem tor, a dodatkowo wykonałem go po swojemu. Zapraszam do szczerej ocenki i oczywiście zostawienia 4Like za poświęcony czas nad pracą! <3

TgKEUXV.jpg

E0o81O7.jpg

2meXvyd.jpg

WFDeZRq.jpg

L8KleuS.jpg

SbcRjVq.jpg

KTcoJ5f.jpg

KQCUFqZ.png

YRHKONS.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, TiAmo. napisał:

Wielu graczom zadałem pytanie "Co sądzą na temat aktualnej 1/4 w LS" i wielu odpowiedziało mi na to pytanie odpowiedzią - "Jest zbyt krótka, by rozpędzić nie jeden pojazd z dużym v-maxem".

Myślę, że odcinek 1/4 mili nie może zostać przedłużony, ponieważ nie będzie to już 1/4 mili (400m).

Nie wiem do jakiej grupy osób skierowałeś swoje pytanie, ale ja uważam inaczej. Do pojedynków na vmax można wykorzystać opuszczone lotnisko czy jakikolwiek inny, długi i prosty odcinek drogi, np. autostradę. Jeżeli to nie wystarczy, by rozpędzić ich machiny do podróży w czasie to najwidoczniej problem leży po stronie pojazdów a nie tego, że "1/4 mili jest za krótka".

Poza tym nie podoba mi się, że przy linii startu znajdują się 3 sygnalizatory. Reszta pracy nawet spoko.

 

Edytowane przez B37
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, TSW_1906 napisał:

Skoro wiele pojazdów nie może się rozpędzić do vmaxu to rozsądnym wyjściem jest przedłużenie tej trasy

Wtedy by już nie był to tor 1/4 mili. Na vmax jest wiele innych miejsc, a tutaj chodzi głownie o przyśpieszenie. Na autostradzie bez problemu można wycisnąć  vmax.

Osobiście widział bym od siebie miejsce na końcu do nawrócenia, jakieś zwężenie na tor drogi powrotnej, czy coś w tym stylu, ale tak to jest spoko

Edytowane przez Aksiu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, LuKi16 napisał:

W porządku

 

EDIT. Tylko tych drzew to według mnie mogłoby być mniej :P

Można zawsze kilka drzewek usunąć ;D

4 godziny temu, B37 napisał:

Myślę, że odcinek 1/4 mili nie może zostać przedłużony, ponieważ nie będzie to już 1/4 mili (400m).

Nie wiem do jakiej grupy osób skierowałeś swoje pytanie, ale ja uważam inaczej. Do pojedynków na vmax można wykorzystać opuszczone lotnisko czy jakikolwiek inny, długi i prosty odcinek drogi, np. autostradę. Jeżeli to nie wystarczy, by rozpędzić ich machiny do podróży w czasie to najwidoczniej problem leży po stronie pojazdów a nie tego, że "1/4 mili jest za krótka".

Poza tym nie podoba mi się, że przy linii startu znajdują się 3 sygnalizatory. Reszta pracy nawet spoko.

 

W sumie masz rację z tą długością, a co do sygnalizacji, to również można ilość zmienić - to nie problem :)

3 minuty temu, Koseryk napisał:

Bardzo podoba mi się twoja praca, lecz jest jeden minus - te żółte miejsca parkingowe jak i linie. Według mnie, wyglądają one jakby ta praca była na innym serwerze ( pseudolu ), jakbyś zmienił kolor z żółtego na biały byłoby git :P

 

Dziękuję za opinię, a co do tych żółtych dockbar'ów, to one automatycznie się zmienią na kolor biały, gdy zostaną wgrane na serwer. Ja również, mogłem ukazać pracę w wersji z białymi dockbar'ami jednak tego nie zrobiłem ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony zgadzasz się na naszą politykę prywatności: Polityka prywatności, i akceptujesz regulamin witryny Regulamin