Skocz do zawartości
  • Aby w pełni korzystać z forum musisz się zarejestrować i zsynchronizować konto z grą, więcej informacji znajdziesz tutaj.
    Jeżeli posiadasz problemy z synchronizacją napisz wątek w dziale Pomoc z synchronizacją konta.

4Life News - Pojazdy GTA SA i ich odpowiedniki w świecie realnym II.


kunaj
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

 5wNnuaX.png

Witamy Was wszystkich serdecznie, z tej strony Redaktor Naczelny @kunaj oraz Starszy Reporter @pawelik001 z Redakcji 4Life News. Dzisiaj przedstawimy Wam drugą część pojazdów z GTA:SA oraz ich odpowiedniki. Z tej okazji pragniemy również was zaprosić na pierwszą część, do której link znajduje się tutaj:


 Zapraszamy serdecznie do przeczytania i pozostawienia opinii!

5D4B3bb.png

Super GT

5D4B3bb.png

Super GT przypomina Venturi 400 GT, które produkowane było w latach 1994-1997. Posiada 5 biegową skrzynię biegów a silniki, które możemy zobaczyć to: 3.0L V6 Turbo, 3.0 V6 NA/turbo/biturbo. W ciągu 4 lat Venturi wyprodukowało prawie 100 egzemplarzy, w tym 73 specjalne wersje wyścigowe. Drogowe modele ważyły 1200 kg, a ich silnik osiągał 408 Koni mechanicznych. Dzięki temu mogły osiągnąć 291 km/h. Do 100 km/h rozpędzały się w czasie 4,7 sekund. Jeżeli ktoś chciałby kupić sobie taki pojazd, musi przygotować sobie około 150.000$.

gbuicOd.gif

5D4B3bb.png

Stafford

5D4B3bb.png

1965 rok, producent Rolls-Royce pokazuje światu swój nowy pojazd. Jest to Rolls-Royce Silver Shadow, produkowany w 3 typach nadwozia: sedan, coupé, kabriolet. Ja zajmę się wersją sedan, bo to właśnie ona jest najbardziej podobna do Stafforda. Pierwsze roczniki otrzymały silnik V8 6,2 litra, 4 biegową automatyczną skrzynię biegów. Może auto na takie nie wygląda, jednak w tej wersji było w stanie osiągnąć zawrotną prędkość 193 km/h. Roczniki wyprodukowane po roku 1977 dostały silnik V8 6,75l. Okazały się wolniejsze od swoich poprzedników, ale tylko o 3 km/h. Aktualnie Rolls-Royce z rocznika 1965, jest wart około 100.000 złotych.

CrXeo3P.gif

5D4B3bb.png

Mesa

5D4B3bb.png

Mesa jest bardzo podobna do Jeepa Wranglera, najbardziej do pierwszej i drugiej generacji. Ciężko odróżnić którą wersją mogło wzorować się studio podczas projektowania pojazdu. Myślę, że szczegółem są przednie lampy. Mesa posiada je w kształcie kwadratu tak samo, jak pierwsza generacja. Następca za to ma je okrągłe. Jeep Wrangler I został zaprezentowany pierwszy raz w 1986 roku, wtedy też zaczął się jego okres produkcji w USA. Pojazd występował z trzema różnymi silnikami.


1- Benzynowa, rzędowa 4 o pojemności 2,5L, z mocą maksymalna 123 KM.
2 - Benzynowa, rzędowa 6 o pojemności 4.0L, z mocą maksymalną 185-195 KM.
3 - Benzynowa, rzędowa 6 o pojemności 4,2L, z mocą maksymalną 115 KM. 

Cena w Polsce waha się od 40.000 do 70.000 złotych.

XEmGEdr.gif

5D4B3bb.png

Huntley

5D4B3bb.png

Range Rover I, czyli auto brytyjskiej marki. Jeżeli chodzi o kształt, to jest prawie identyczny, jak Huntley. Jednak jego przednie lampy nie są do końca takie same. Za to na masce możemy zobaczyć charakterystyczny wlot powietrza, który posiada Huntley w podstawowej wersji GTA. Pojazd ten produkowany był dosyć długo, bo aż 24 lata. Pierwszy raz pokazany był w czerwcu 1970 roku. Na początku był to SUV klasy średniej. Kolejne generacje były już klasami wyższymi oraz luksusowymi. Nie ma sensu wymieniać wszystkich wersji silnika, bo trochę ich jest. Najmocniejszą jednostką jest benzynowa V8 4.2L, z mocą maksymalną 200 KM. Najmocniejszym dieslem był silnik 2.5L VM TD, który posiadał 119 KM. Ciekawie się robi ze skrzynią biegów, bo Range Rover wyposażony został w dwa rodzaje. 4 i 5 biegową skrzynię manualną oraz 3 i 4 biegową skrzynię automatyczną. Jeżeli chcemy kupić pierwszą generację, musimy nastawić się na koszt od 50 tysięcy do 80 tysięcy złotych.

fUb3GzR.gif

5D4B3bb.png

Cheetah

5D4B3bb.png

Odpowiednikiem Cheetaha w prawdziwym życiu jest Ferrari Testarossa. Samochód produkowany we włoskiej miejscowości Maranello. Pierwszy raz zaprezentowany na Paris Motor Show w roku 1984. W ciągu 12 lat złożono aż 7 tysięcy egzemplarzy. Pomimo tego, że auto próbowano przystosować do wyścigów, to nigdy konstruktorom się to nie udało. Jeżeli chodzi o pojemność i moc silnika, to w każdym z 3 modeli, można zobaczyć prawie 5L silnik. Zwykłe Testarossa ma 390 KM oraz osiąga prędkość maksymalną 295 km/h. Ferrari F 512 TR to ulepszona wersja podstawowego modelu. Różniła się wyglądem nadwozia oraz wzmocnionym silnikiem o mocy 420 KM. Tutaj v-max zwiększył się o 19 km/h. Ostatnia wersja to Ferrari F 512M. Po raz kolejny zwiększono moc silnika, tym razem wyniosła ona 440 KM. Różnice w prędkości i przyspieszeniu nie były już tak duże, jak w przypadku poprzednich modeli. Zmniejszył się jedynie czas rozpędzania 0-160 km/h, który wynosił 10,2s gdzie w drugiej wersji trwało to o 0.5s dłużej a w pierwszej aż o sekundę. Ceny są różne, zależy od modelu, jaki chcemy wybrać, ale zaczynają się one od 400 tysięcy złotych.

JBCljno.gif

5D4B3bb.png

Następną cześć aut zaprezentuje wam Starszy Reporter @pawelik001.

5D4B3bb.png

Flash

5D4B3bb.png

Flash jest pojazdem trzydrzwiowym, który jest wzorowany na Nissanie Pulsar GTI-R, zwany również Nissan Sunny GTI-R. Uprzedzając pytania, nie, tym razem moja część nie będzie poświęcona tylko i wyłącznie japońskiej motoryzacji. Pojazd produkowany był od 1991 do 1992 roku. Posiadał silnik o pojemności 2.0 mający 230 KM. Natomiast jego moment obrotowy wynosi 267 Nm. Pojazd, posiada napęd na 4 koła, gdzie w grze, jego zamiennik posiada tylko napęd na przednią oś.

QiAuEqv.gif

5D4B3bb.png

Slamvan

5D4B3bb.png

Low rider ten jest porównywany do przerobionego Chevroleta C/K. Jego pierwsza generacja została zaprezentowana w 1959 roku i był produkowany aż do 1966 roku. Posiadał on dwu, trzy lub czterobiegową manualną skrzynię biegów. Było sześć różnych konfiguracji silnika. L6 3.8L/3.9L/4.1L/4.3L/4.8L lub V6 5.0L. Jego szerokość wynosiła równe 2 metry, a długość nawet 5 i pół metra.

WXF8Dt8.gif

5D4B3bb.png

Uranus

5D4B3bb.png

Auto te jest wzorowane na Mitsubishi Eclipse 1G, czyli pierwszej generacji, która była produkowana od 1989 do 1994 roku. Dostępne były trzy konfiguracje silnikowe: 1.8L 92 KM, 2.0L 150 KM oraz 2.0L 195 KM, wszystkie jako rzędowa czwórka. Do tego można było sparować silnik z 5-biegową manualną lub 4-biegową automatyczną skrzynię biegową. Do tego napęd na przód lub cztery koła, czyni z auta niezły wózek. Auto posiadało również turbosprężarkę, która została potem zmniejszona. Najpopularniejszą wersją było oznaczenie GSX — napęd na cztery koła, turbo doładowany silnik o mocy 195 KM.

tL2Iptk.gif

5D4B3bb.png

Comet

5D4B3bb.png

Porsche 911 III jest odpowiednikiem Cometa. Został on zaprezentowany w 1989 roku. Był dostępny w wesji coupé, kabriolet bądź targa. Zużycie paliwa wahało się między 13 a 25 litra na 100 km. Powstało aż dziesięć różnych wersji tego pojazdu. Najmocniejsza wersja — Turbo S — ważyła 1290kg, pojemność silnika wynosiła 3.6L, moc 360 KM oraz moment wynoszący 490 Nm. Do tego napęd na tyle koła. Taki zestaw osiągał pierwszą setkę w 4,7s, a maksymalnie można się nim poruszać 290 km/h.

HonKBfs.gif

5D4B3bb.png

Blade

5D4B3bb.png

Kolejny Chevrolet w naszym zestawieniu, tym razem Impala IV generacji. Pojazd ten był dostępny w czterech wariantach nadwozia z dziesięcioma różnymi silnikami — najmocniejsza widlasta ósemka miała pojemność 7.4L. Pojazd ten był dostępny w wersjach takich jak Sport Sedan, Super Sport Coupé czy Sport Coupé. Co ciekawe, auto na wyposażeniu posiadało takie smaczki jak odtwarzacz płyt z ośmioma miejscami czy próżniowy system zamykania drzwi.

vQ4nRFB.gif

5D4B3bb.png

To na tyle w tym materiale. Dajcie znać, co o nim sądzicie, co można poprawić, czy oczekujecie większej ilości artykułów od naszego duetu, oraz jakie jest wasze zainteresowanie nad kolejną częścią tej serii. Chcemy też podziękować @xWolfQ za pomoc w robieniu zdjęć. A tymczasem, do zobaczenia, oraz dziękujemy za przeczytanie tego artykułu.

5D4B3bb.png

h2lv4PO.png

djxM0gQ.png

Autoryzował: @MateuszXQ

5wNnuaX.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony zgadzasz się na naszą politykę prywatności: Polityka prywatności, i akceptujesz regulamin witryny Regulamin