Skocz do zawartości
  • Aby w pełni korzystać z forum musisz się zarejestrować i zsynchronizować konto z grą, więcej informacji znajdziesz tutaj.
    Jeżeli posiadasz problemy z synchronizacją napisz wątek w dziale Pomoc z synchronizacją konta.

4Life News - Wywiad z swi.der!

Rekomendowane odpowiedzi

5wNnuaX.png

Uszanowanie, z tej strony Redaktor Specjalista @Hub3rt-_- z Redakcji 4Life News. Zapraszam do przeczytania wywiadu z @swi.der!

5D4B3bb.png

H - Hub3rt-_-
s - swi.der
5D4B3bb.png

H: Cześć, tu Redaktor Specjalista Hub3rt-_- z Redakcji 4Life News. Czy znalazłbyś chwilę, aby udzielić wywiadu?
s: Hejka, pewnie, z miłą chęcią odpowiem na Twoje pytania.

H: Świetnie! Na początek - opowiedz, proszę coś o sobie.
s: Nazywam się Bartek, mam 21 lat. Jestem absolwentem technikum o profilu realizator nagrań oraz szkoły muzycznej I stopnia. 

H: Czym zajmujesz się na co dzień, gdy akurat nie spędzasz czasu w grze?
s: Na co dzień pracuję, robię amatorsko zdjęcia architektury, uczę się gry na gitarze i pianinie oraz spędzam czas z przyjacielem. Poza tym czytam książki, oglądam seriale bądź filmy.

H: Jakie są Twoje największe cele i marzenia w życiu prywatnym?
s: Największym marzeniem na pewno będzie założenie szczęśliwej rodziny, ale również chciałbym otworzyć własne studio nagrań. Najbliższym celem jest rozpoczęcie studiów, najprawdopodobniej będzie to kierunek fizjoterapii.

H: Posiadasz jakieś zwierzę? Jeśli nie, to jakie chciałbyś mieć w przyszłości?
s: Niestety nie posiadam zwierzęcia, ale planuję mieć przynajmniej jednego kota, którego chciałbym nazwać Gucio.

H: Czy poza MTA spędzasz czas również w innych grach? Jeśli tak, to w jakich?