Skocz do zawartości
  • Aby w pełni korzystać z forum musisz się zarejestrować i zsynchronizować konto z grą, więcej informacji znajdziesz tutaj.

xHyper

Gracz
  • Zawartość

    155
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Typ konta

    Zwykłe

O xHyper

  • Tytuł
    Zaawansowany użytkownik
  • Urodziny 22.03.2002

W świecie gry

  • ID konta gracza 85972
  • Nick xHyper
  • Data rejestracji 2017-04-11 11:42:12
  • Ostatnio widziany 2020-05-13 18:36:30
  • Łączny czas gry 2667 godz. 40 min.
  • Organizacja The Lost
  • ➜ Ranga Praktykant
  • Respekt
    173
    Life Points
    36310
    Punkty karne
    1654

Kontakt

  • Gadu-Gadu:
    8014861
  • Steam:
    xHyper

Informacje o profilu

  • Lokalizacja:
    Rzeszów
  • Płeć:
    mężczyzna
  • Zainteresowania:
    Motoryzacja, Gry

Ostatnie wizyty

7060 wyświetleń profilu
  1. Widzisz. Ciągnie cię tutaj :D

     

    1. xHyper

      xHyper

      Ciągnie, ale tylko do zabawy, a już się nie da tak bawić jak kiedyś

  2. xHyper

    Żegnajcie panie i panowie 4L na zawsze w <3

    No ja myślę
  3. xHyper

    Żegnajcie panie i panowie 4L na zawsze w <3

    ch**a bezpieczniejszy oczy po ponad 2k godzin same odpadają xd
  4. xHyper

    Żegnajcie panie i panowie 4L na zawsze w <3

    nikt nikomu du*y nie liże po prostu nie cofne czasu...
  5. xHyper

    Żegnajcie panie i panowie 4L na zawsze w <3

    Kiedyś może no szkoda następnym razem będę pamiętać aby nie tylko pisać tylko dzwonić
  6. xHyper

    Żegnajcie panie i panowie 4L na zawsze w <3

    Dzięki dzięki
  7. xHyper

    Żegnajcie panie i panowie 4L na zawsze w <3

    No nie jestem w stanie każdego zapamiętać
  8. Papa guys. Miłego oglądania :D

     

    Spoiler

     

    Spoiler

     

    Spoiler

     

    Spoiler

     

    Spoiler

     

    Spoiler

     

    Spoiler

     

    Spoiler

     

    Spoiler

     

    Spoiler

     

  9. xHyper

    Żegnajcie panie i panowie 4L na zawsze w <3

    Nie wiedziałem jaki masz nick. Ps. Uranusa pamiętam
  10. xHyper

    Żegnajcie panie i panowie 4L na zawsze w <3

    Nie zapomnij o popcornie, subie i łapce w góre xd
  11. Witam oraz żegnam wszystkich naprawdę ciężko jest mi odejść lecz już nie mam po co wracać. Dziękuję wam wszystkim za grę 3majcie się, a teraz wymienie tutaj „kilka” osób bez których życie na 4l nie byłoby takie piękne Filmiki na dole Zaczynając od @Arrow (nie mg cię znalezć i wiem czemu :P) Gdyby nie ty oraz @AroM2K and @Beenett nie było by tego wszystkiego moja pierwsza organizacja, pierwsze błędy oraz pierwsze pojazdy dziękuję wam za to wszystko @WhiteNigga* Najlepsza mordka kontakt mamy do dziś i oby tak było dalej. Jedyne piękne wspomnienie z 4l to gdy zapie*dalałem na lawetach z kilka h za każdym razem kiedy rozpoczynałem i kończyłem kurs widziałem tego pięknego szopa na murku @Kubociak Spoko morda jesteś / byłeś nie wiem co się stało... Tak czy siak dzięki za wszystkie chwile, a najbardziej za wspólne upie*dalanie syfika na światłach z subuferem. Ps. Mam nadzieje, że kiedyś jeszcze zaśpiewamy żaluzje @kbsx;]] To samo co wyżej nie ma sensu się powtarzać również dzięki za grę tune zapamiętam oraz te prawko na 3 miechy od pewnego no tu nie dokończę, ale wiesz co chcę powiedzieć @SoCz3Q Spoko morda jesteś kontakt jest. Jak cię odbanują ratuj org szczerze nie wiem jakim cudem ona dalej żyje haha @Fl0dy.. Jak kiedyś sprzedasz hota to cie znajde i dojade pamiętaj @LucKy'' Spoczko owieczka z Ciebie. Piękny zbieg okoliczności, że spotkaliśmy się na tym serwerze i razem odpierd*laliśmy w lostach @Kozixon Wracaj na suppa i ustawiaj do pionu tych lamusów @Dominik' Spoko mordka pięknego rancherka miałeś @Mihau.. za******a mordeczka pamiętaj 2JZ z nami @Heliox Kontakt mamy myślę, że się jeszcze pobawimy na serwerkach @Mamlagga za******a mordeczka może kiedyś gdzieś się poganiamy elegy rb26dett @Alpaka* Spoczko mordka z Ciebie myślałem, że turek mnie zatrzyma na serwerze, ale niestety nie. Wielkie dzięki za moje małe marzenie @CypeKK Pewnie myślałeś, że zapomniałem o Tobie nie? Nigdy! Kontaktu specjalnego nie mieliśmy, ale zawsze cię będę pamiętał. Dzięki za moją kochaną pszczółkę @_Klocek_ Super mordka z Ciebie nie sellaj stalliona chociaż ty nie popełniaj mojego błędu... @DeltaRon Opiekuj się moim stallionem i na następny raz nie wyzywaj nikogo jak cię o coś ładnie proszą @Filip_* Niewidzialne zderzaki. Dzięki, że dałeś mi tyle radości przez cały dzień haha @Siver Spoko mordka, ale za bardzo trułeś du**ę o manane haha. Dzięki za tą perełkę @SpinneR za******a mordka. Wiesz co chciałbym napisać sardyna była piękna @NanditoZlomiarz za******a mordka super się grało. @[Sw0jaK] Nie wiem czemu kontakt się urwał, ale za******a morda z Ciebie była piękne czasy exiled @Eryk55 Dzięki za grę w TBD trochę spin było niepotrzebnych @Pitu_112 Dzięki za danie mi szansy po banie @DzapstaYT Dbaj o merita szkoda, że nie sprzedałeś mi go @wetr0xv2 Spoko mordka bobik jest na koncie cały czas heh @Xeon1337. Spoko morda ps. proszę nie montuj nigdy więcej zderzaków do elegy @Patyczeq Konfident @Brodziaty_Skvrwiel.JK Spoko mordka niestety wszystko się spier*oliło... Jeśli kogoś nie wymieniłem przepraszam, ale trochę się tego nazbierało. Jeszcze raz Dzięki wszystkim za grę. Siemka! A o to piękne wspomnienia na filmikach
  12. xHyper

    POŻEGNANIE

    Yo
  13. xHyper

    Sprzedam Turismo 2.2FT :D

    Model: Turismo ID: 46637 Pojemność silnika: 2.2 Przebieg pojazdu: 38141,9km Dodatki: FullTune bez up2.Cena: 3kk do nego. Coś od siebie: Kozak turek z nitrem SS’y: https://imgur.com/a/EVaRMkz
  14. xHyper

    Pora i na mnie...

    Papa
  15. xHyper

    Zostańcie w domach!

    @KubotyJeremiasza koronawirusek wybije wszystkich, a atrapa w sentinelu dalej wisi hahaha
×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony zgadzasz się na naszą politykę prywatności: Polityka prywatności