Skocz do zawartości
  • Aby w pełni korzystać z forum musisz się zarejestrować i zsynchronizować konto z grą, więcej informacji znajdziesz tutaj.
    Jeżeli posiadasz problemy z synchronizacją napisz wątek w dziale Pomoc z synchronizacją konta.

#1 |MTA4LIFE|Dzień z życia supportera

Baker
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Siemanko.

Dużo osób chciało, abym zrobił dzień z życia supportera w moim wykonaniu - także jest. Jest to mój pierwszy "poważniejszy" filmik, który cokolwiek przedstawia i nie jest robiony "na odwal się", a także "dla jaj". Czeka man surowe hejty ktorę biore na klate - przydadzą się, aby następne filmy były lepsze.

Może być tu dużo niedociagnięć, niedopatrzeń.. Jak wspomniałem nie znam się na tym. :P

https://www.youtube.com/watch?v=UuKA34el2mg&feature=youtu.be

Zapraszam do oglądania i oceniania.

Edytowane przez Baker

Ogólnie materiał jest bardzo dobry, lecz mam jedną prośbę. Mógłbyś odkryć chat w następnych odcinkach myślę, że chat który tam się znajduje [supporterski] nie jest raczej do ukrycia. Jeśli by się już coś działo na tym chacie, podczas nagrywania odcinka. Wtedy go zamazujesz. Pomyśl nad tym, zawsze można pogadać o tym z RCON'em, np.: @XQward

1 piosenka na 20 minut filmiku to zły pomysł. Już lepiej sobie wyciszyć filmik i własną odpalić :v Next tajm więcej piosenek. Nie wiem czy się bawisz w montaż, ale ucinaj te nudne momenty. I jak kończysz filmik to zastosuj coś w stylu Fade out'a.

Edytowane przez xyz.Yanush

1 piosenka na 20 minut filmiku to zły pomysł. Już lepiej sobie wyciszyć filmik i własną odpalić :v Next tajm więcej piosenek. Nie wiem czy się bawisz w montaż, ale ucinaj te nudne momenty. I jak kończysz filmik to zastosuj coś w stylu Fade out'a.

Wezmę pod uwagę przy kolejnym, dzieki.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

• Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

• Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Dodaj nową pozycję...