Skocz do zawartości
  • Aby w pełni korzystać z forum musisz się zarejestrować i zsynchronizować konto z grą, więcej informacji znajdziesz tutaj.
    Jeżeli posiadasz problemy z synchronizacją napisz wątek w dziale Pomoc z synchronizacją konta.

4Life News - Wywiad z Administratorem TrondoZPL* !

Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Linie-poziome-z-logiem-i-bez

Witajcie! Reporter Specjalista @Skipper* z Redakcji 4Life News! Zapraszam do przeczytania wywiadu z Administratorem @TrondoZPL* !

NdhV0s8.gif

S - Skipper*
Tr - TrondoZPL*

S: Witam serdecznie – Reporter Specjalista Skipper* z Redakcji 4Life News. Chciałbyś odpowiedzieć mi na kilka pytań?
Tr: Witaj, Skipper*. Oczywiście, jak najbardziej odpowiem na Twoje pytania.

S: Super, w takim razie zaczynajmy! Może na początek opowiesz coś o sobie?
Tr: No to na sam początek – nazywam się Grzegorz, mam 27 lat, mieszkam nieopodal stolicy Polski. Aktualnie pracuję jako kierowca w transporcie krajowym.

S: Ciekawe przedstawienie osoby. Masz może jakieś zainteresowania, marzenia?
Tr: Oczywiście, że tak. Moimi zainteresowaniami są rekreacyjne loty dronem, a jeżeli chodzi o marzenia, jest nim zobaczenie Alp Bawarskich.

S: Jak wygląda aktualnie Twój majątek?
Tr: Powiem Ci szczerze, że na obecną chwilę nie wyliczałem swojego majątku. Posiadam wiele pojazdów, z czego jeden na niskim ID, a także dużą bazę organizacji. Musiałbym poświęcić trochę czasu, aby wszystko podliczyć, ale myślę, że zamknąłbym się w 10 000 000.

S: Masz może jakiś cel na serwerze, którego jeszcze nie spełniłeś?
Tr: Tak naprawdę moje marzenie serwerowe już się spełniło – jest nim rola Administratora. Na razie innych marzeń serwerowych nie mam.

S: Jesteś liderem organizacji Network Trouble. Jest to organizacja stworzona przez Ciebie czy przejęta?