Skocz do zawartości
  • Aby w pełni korzystać z forum musisz się zarejestrować i zsynchronizować konto z grą, więcej informacji znajdziesz tutaj.
    Jeżeli posiadasz problemy z synchronizacją napisz wątek w dziale Pomoc z synchronizacją konta.

4Life News - wywiad ze Starszym Administratorem Byialy*

Emajla
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

5wNnuaX.png

Witam, z tej strony Młodsza Redaktorka @Emajla z 4Life News. Zapraszam do przeczytania wywiadu z @Byialy*

5D4B3bb.png

8YKbHGo.gif

5D4B3bb.png

E- Emajla
B - Byialy*

5D4B3bb.png

E: Witam, z tej strony Młodsza Redaktorka Emajla z Redakcji 4Life News. Czy zechciałbyś udzielić wywiadu?
B: Siemanko, bardzo chętnie odpowiem na Twoje pytania.

E: Świetnie! Na początek, opowiesz coś o sobie, swoich zainteresowaniach i tym, czym zajmujesz się na co dzień?
B: Zaczynając standardowo, nazywam się Marcin, mam 24 lata i obecnie zamieszkuję w Warszawie. Jestem szczęśliwym "rodzicem" - mam swojego ukochanego kota. Zawodowo pracuję jako Kierownik pociągu w Zakładzie Centralnym PKP Intercity. Poniekąd łącze swoją pracę z pasją, gdyż koleją interesuję się od wieku gimnazjalnego. Uciekając od kariery, to lubię sobie wyskoczyć ze znajomymi na spacer, odwiedzać nowe miejsca w Warszawie, a gdy czas pozwala - to nawet polecieć gdzieś za granicę. Nie będę wymieniał takich basic spraw typu: dobry film, fajny serial czy ciekawa książka. Jeżeli miałbym wymienić swoją największą zajawką, to raczej podróżowanie.

E: Na serwerze spędziłeś już 3088 godzin. Czy Twoim zdaniem jest to dobrze spożytkowany czas?
B: Nigdy nie powiem, że którakolwiek z minut na serwerze była zmarnowanym czasem. Czy mogłem go spędzić lepiej? Pewnie tak - na pewno w jakiś bardziej produktywny sposób. Jakby nie patrzeć, jest to niemalże 130 dni ciągiem, a mówimy tylko o aktywności na serwerze. Sporo rzeczy robię dla 4Life nie będąc online w grze. Finalnie, nie jest on zmarnowanym czasem w moich oczach - dobra zabawa nigdy nie jest godna pożałowania.