Skocz do zawartości
  • Aby w pełni korzystać z forum musisz się zarejestrować i zsynchronizować konto z grą, więcej informacji znajdziesz tutaj.

DoDuS

Gracz
  • Zawartość

    34
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Typ konta

    Zwykłe

8 obserwujących

O DoDuS

  • Tytuł
    Nowicjusz
  • Urodziny 15.06.1993

W świecie gry

  • ID konta gracza 55530
  • Nick DoDuS
  • Data rejestracji 2016-10-30 12:18:10
  • Ostatnio widziany 2017-11-21 22:56:14
  • Łączny czas gry 197 godz. 44 min.
  • Respekt
    19
    Life Points
    2043
    Punkty karne
    27

Kontakt

  • Steam:
    https://steamcommunity.com/profiles/76561198022372868/

Informacje o profilu

  • Lokalizacja:
    Kalisz

Ostatnie wizyty

124 wyświetleń profilu
  1. Nick z serwera: DoDuS Login z serwera: DoDuS Serial: 1132059C5722E635404104FEADBFF391 Powód zabrania prawa jazdy: Taranowanie ( 1 godzina ) Długość kary: 1 h Nick osoby nakładającej karę: hsdf Coś od siebie: Nie mam nic do powiedzienia
  2. wlasnie nie bo to bylo nie chcacy bo ja zachaczylem rondo a ze obok mnie byl gosciu to wpadlem na niego nie chcacy i to byl wypadek i przeprosilem za to a tutaj cieszylem sie zyciem jezdzac SANDEM xD a tym autem nie da sie jechac prosto i tez przeprosilem
  3. ale to byla inna inna sytuacja bo od Ciebie dosalem nie slusznie a tu slusznie i chcialbym odzyskac
  4. Rasti wtedy miałem Sanda xD i dlatego bo tym autem sie nie da jeździć normalnie xD juz nie będę brał tego auta i nie będę jeździł wiec sie nie powtórzy Obiecuje
  5. Nick z serwera: DoDuS Login z serwera: DoDuS Serial: 1132059C5722E635404104FEADBFF391 Powód zabrania prawa jazdy: odwalanie Długość kary: 5 DAY Nick osoby nakładającej karę: RasTi Coś od siebie: Bardzo przepraszam za to co zrobiłem i zdaję sobie sprawę z zagrożenia jakie spowodowałem taką jazdą. Jest mi z tego powodu bardzo przykro. Obiecuję, że nie popełnię już takiego błędu i będę jeździł rozważnie. Jeszcze raz bardzo przepraszam i błagam o pozytywne rozpatrzenie mojego wniosku. Wiem źle postąpiłem i bardzo jest mi z tym źle ale proszę o odwieszanie tego prawa jazdy albo chociaż o skrócenie. Chciałbym jeszcze raz przeprosić za to co zrobiłem. Bardzo mi jest potrzebne prawo jazdy do zarobku. Z gory dziekije DoDuS.
  6. Nick z serwera: DoDuS Login z serwera: DoDuS Serial: 1132059C5722E635404104FEADBFF391 Powód zabrania prawa jazdy: odwalanie Długość kary: 5 DAY Nick osoby nakładającej karę: RasTi Coś od siebie: Bardzo przepraszam za to co zrobiłem i zdaję sobie sprawę z zagrożenia jakie spowodowałem taką jazdą. Jest mi z tego powodu bardzo przykro. Obiecuję, że nie popełnię już takiego błędu i będę jeździł rozważnie. Jeszcze raz bardzo przepraszam i błagam o pozytywne rozpatrzenie mojego wniosku. Wiem źle postąpiłem i bardzo jest mi z tym źle ale proszę o odwieszanie tego prawa jazdy albo chociaż o skrócenie. Chciałbym jeszcze raz przeprosić za to co zrobiłem. Bardzo mi jest potrzebne prawo jazdy do zarobku. Z gory dziekije DoDuS.
  7. Nick z serwera:DoDuS Login z serwera:DoDuS Serial: 1132059C5722E635404104FEADBFF391 Powód zabrania prawa jazdy: (DoDuS) taranowanie gracza pod mechanikiem /Siverius Długość kary: 6 h Nick osoby nakładającej karę: Siverius Coś od siebie: Taran byl z obu stron bo jechalismy autostrada obok kasyna i tam na lewy pas wystaje rondo i jadać równo z innym graczem zachaczylem je ja czy on i zniszczył sie mu pojazd wiec to nie był celowy taran tylko wypadek na drodze. Proszę o zwrócenie mi prawka i postaram się jeździć ostrożniej. Dziękuje bardzo za rozpatrzenie tej apelacji Pozdrawiam DoDuS.
  8. bo mialem ochote i wstawilem zeby widzieli co sie tutaj dzieje ze niektórzy nie powinni byc przy wlaczy( to nie o tobie bo juz widze jak piszesz wiec akurat ty jestes ok a nie bd pisal po nickach kto nie ale oni wiedza o kogo mi chodzi B.... ) to raz, dwa z ludzmi z MTA oczywiscie z niektorymi ne da sie dogadac bo odrazu sprzedaja mnie do was a trzy to oczywiscie teraz jak ktos cos zrobi nie wazne czy bedzie chcial pisac czy nie pisze do Ciebie zebys mi pomogl. Dziekuje za wysluchanie i przepraszam za swoje slowa i czyny, WYBACZCIE nie chcialem ponosily mnie nerwy, jeszcze raz przepraszam i prosze o odmutowanie jesli jeszcze jakies szanse mam .
  9. Yankes nie da sie grac z takimi ludzi i wy sup i admini nie mozecie byc frajerami bo to gracze pisza raporty odrazu nie mozna JAK W REALU sie dogadac przeprosic zaplacic za szkode albo cos ?? nie bylo by lepiej ?? i wg likn do waszej wspanialem policji https://www.youtube.com/watch?v=62-hl16IhKgtu macie jak beztrosko graja sobie policjanci xD mysle ze to administracja ZOBACZY i wywali gimbaze z SUPORTOW I POLICJI dziekuje
  10. Nick z serwera: DoDuS Login z serwera: DoDuS Serial: 1132059C5722E635404104FEADBFF391 Powód wyciszenia: Obraza graczy tylko nie wiem w jaki sposob Długość kary: 10 dni Nick osoby nadającej karę: YankeeS Coś od siebie: nie wiem za co mut nikogo nie obrazilem tylko zal mi nie ktorych ludzi ale za to muta dac nie mozna raczej bo to by bylo glupie xD. Aha i jak ktos skarży i pisze raporty to no znaczy ze nie umie grac z ludzmi i dla mnie to juz jest frajer i to nie obraza tylko OPIS tej osoby, bo niby co mam mu podziekowac za reporta ? no ludzie prosze was kto na tym serwie gra ze nie wazne gdzie sie ruszysz to odrazu pisza do mamusi raporta. Prosze o odmutowanie nie bede juz obrazal takich osob ani sie do nich odzywal.
  11. Nick z serwera: DoDuS Login z serwera: DoDuS Serial:1132059C5722E635404104FEADBFF391 Powód zabrania prawa jazdy:Odwalanie Długość kary: 1 dzien Nick osoby nakładającej karę: Pawelek Coś od siebie: Boze pawelek ja nie obrazam pisze kim jest rozumiesz ?? jak ktos jest frajer a ja napisze ze jest to bo obrazam skoro nim jest ?? no nie to jak ktos jest gejem i ja mu to powiem ze jest to sie obrazi ?? to po co nim jest no boze ??
  12. Nick z serwera: DoDuS Login z serwera: DoDuS Serial:1132059C5722E635404104FEADBFF391 Powód zabrania prawa jazdy:Odwalanie Długość kary: 1 dzien Nick osoby nakładającej karę: Pawelek Coś od siebie: Pawelek ale do czego mam sie przyznac ?? ze z kolega sie nawzajem udezalismy to tak, przyznaje sie ze nawzajem i ze zgada sie taranowalismy, ale ze kogos innego udezylem to napewno nie bo tego nie zrobilem wiec sorry i od frajerni jak wyzywam to niby jaki poziom pokazyje ? normalny opisuje graczy to nie jest cos co zniza poziom moj tylko ich ze nie umieja sie odezwac w grze. prosze o oddanie prawka przepraszam ze SPECJALNIE taranowalem kolege postaram sie ogarnac w grze, chodz bedzuie trudno wśród tylu utrudniajacych gre graczy ale postaram sie
  13. Nick z serwera: DoDuS Login z serwera: DoDuS Serial:1132059C5722E635404104FEADBFF391 Powód zabrania prawa jazdy:Odwalanie Długość kary: 1 dzien Nick osoby nakładającej karę: Pawelek Coś od siebie: Nic nie zrobilem tylko z kolega nawzajem siebie udezylismy nikomu nie szkodzac nikt nie ucierpial ale oczywiscie ze jakis gracz co mu cos niepasuje sie znalazl i napisal reporta( boze ). Mysle ze prawko zabrane nie slusznie bo nic takiego nie zrobilem. Skoro nikt nie ucierpial ani nikomu nie przeszkadzalem to WTF ?
×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony zgadzasz się na naszą politykę prywatności: Polityka prywatności