xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Wypowiedź na poziomie
Chyba przelogować się zapomniałeś.
Pomyśl tylko jak ty chcesz GRACZY CHĘTNYCH do gry jako więzień na serwerze, gdzie RP prawie nie istnieje.
Są osoby, które ogarniają temat, z resztą to RP nie jest skomplikowane.
Osoby? Które ogarniają temat? Nie wiem czy wiesz, ale potrzebowałbyś stałego napływu a nie kilku ludzi, którym się znudzi po miesiącu czy dwóch. A takiego napływu na pewno nie będzie zwłaszcza do roli "więźnia".
Nie było takiego stawiam pomysłu na serwerze to skąd wiesz jak to będzie prosperować, istnieje takie coś też jak okres testowy, że jak Ci się znudzi bo praktycznie się nic nie dzieje to możesz w każdej chwili zawinąć interes ;p.
Czekaj co? Okres testowy? A wiesz, że skrypty się nie piszą same? Podobnie jak czas poświęcony na coś się nie zwraca? Frakcja ma powstać, posiedzieć trochę na tym twoim "OKRESIE TESTOWYM" i się zwinąć, a wszyscy wokół tylko stracą na to czas? No sorry, ale jakiekolwiek frakcje, czy nawet biznesy potrzebują masy ludzi i urozmaiceń aby ich zatrzymać. Był BOR, ekhem... SAMP, no cóż... Oh! NAWET ŻANDARMERIA TAKA WSPANIAŁA, a nie, też się nie udało bo to nie serwer RP.
Nasze kochane wojsko miało lidera, który wchodził raz na tydzień, więc pozdro. SAMP było, ale nie ma. Z tego co pamiętam to frakcja prosperowała dobrze.